TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sommaren 2006
Pages (2): [1] 2 »
Sommaren 2006
Jag och Jeremy b�rjade snacka lite om vad sommaren har att erbjuda i festv�g. Jag sj�lv har varit iv�g p� sensation 2sommrar i rad nu, men vill inte sn�a in mig p� just den festen n�r det finns s� mycket annat att v�lja mellan.
Vi b�da b�rjade snacka lite sm�tt om att man kanske skulle kunna annordna en liten tripp ner till dancevalley eller n�got liknande. Finns det n�got intresse av att h�nga med h�r p� forumet? Tips p� annat roligt vore kul ocks� 
dance valley och mysterland �r tv� av dom fester jag absolut skulle vilja bes�ka
Eftersom jag fyller 18 i Mars nu, skall jag ganska s�kert iv�g till EXIT i Novi Sad, Serbien. Ganska s�kert. Annars har jag inte planerat n�got f�r sommaren hittills.
Ser fram emot den dock!
global gathering gods kitchen ska va nice
dancevalley lockar r�tt bra i sommar 
Enda jag redan h�ller p� att sikta in mig p� just nu �r DeQon 1 i sommar..
Ev. kanske kanske blir det Ibiza.... men det �r ju s���� dyyyrt !
Dance Valley �r redan spikat f�r mig. Inget snack om saken. Blir fj�rde �ret i rad f�r mig. Hoppas bara p� att de k�r tv� dagar i�r igen.. 
| quote: |
| Originally posted by Laszlo Dance Valley �r redan spikat f�r mig. Inget snack om saken. Blir fj�rde �ret i rad f�r mig. Hoppas bara p� att de k�r tv� dagar i�r igen.. |
| Originally posted by benni udc.nl - friday, august 4 & saturday, august 5 |
vi ska f�rs�ka anordna en 3 dagars "Global Hardstyle camp" p� Airbeat One festivalen i Norra Tyskland om det funkar 
Jag vill ocks��� till dans-dalen i sommar! 
| Originally posted by Jeremy H Jag vill ocks��� till dans-dalen i sommar! |
Det vore riktigt skoj! 
Jag antar ni t�nker p� en minibuss d� ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ...
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag antar ni t�nker p� en minibuss d� ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ... |
Fr�gan �r ju vad som �r billigast: Svenssonbil (hyra + bensin) eller flyg? (flygbiljett t.o.r. + buss/t�g dit)?
| Originally posted by SteveTranz4ever Jag antar ni t�nker p� en minibuss d� ? Typ Svenssonbil med 7 sittplatser typ... |
P� tal om Dance Valley...
Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... 
DVDn fr�n 2003 p� v�g hem...
Den ska sparas till n�t fint tillf�lle att glo p� 
| Originally posted by SteveTranz4ever P� tal om Dance Valley... Har Dance Valley 2005 DVDn hemma nu... DVDr... ![]() DVDn fr�n 2003 p� v�g hem... Den ska sparas till n�t fint tillf�lle att glo p� |

Mhm, samma h�r
har inte kollat p� den �n bara, ska bli till att lockas lite senare n�r jag orkar packa upp skivorna
F�resten, var det inte s� att det regnade lite f�rra �ret? Hur var det att t�lta/festa d�?
Love Parade kanske �r en kandidat nu ocks� n�r det �ntligen verkar som om den blir av igen? 
Jag skulle h�mskt g�rna villja �la p� n�got i sommar... men jag har ingen aning om hur det ser ut rent ekonomiskt i sommar. Tyv�rr
| Originally posted by Jeremy H Love Parade kanske �r en kandidat nu ocks� n�r det �ntligen verkar som om den blir av igen? |
Nu har dom �ndrat datumet p� Dance valley, s� ist�llet f�r 4 &5 augusti blir det 14 och 15 juli! det �r samma datum som Love parade i Berlin
Whoa.. Var det ett smart drag att l�gga det p� samma datum? :S
�r grymt sugen p� att �ka p� n�n av just dom tv� iaf.. sen ska man g�rna ha r�d med en solresa ox� 
Meh, fan g�r de s� f�r :/