TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carnaval

Posted by basvh on Jan-20-2002 18:33:

Carnaval

Jaja het zit er weer aan te komen. 4 dagen zat, ja ik heb er veel zin in.

Gister had ik dus al een carnavals feestje, volgende week weer 1 en dan 2 weken daarna het echte carnaval pas.

Ik ben dus beniewd wie hier ook carnaval vieren.

PS ik ben verkleeds als fred flinstone zie pic

Posted by Blik on Jan-20-2002 18:43:

ik ga ook carnaval vieren!! in Den Bosch natuurlijk, nog geen flauw idee wat ik aantrek.

ik begin op donderdagavond in Breda (feest van m'n zus) en daarna in Den Bosch......waar dan ook, waar de rij het kortst is denk ik dan maar

Posted by serialkillah on Jan-20-2002 18:59:

nee, ik vier geen carnaval....

Posted by Kamaya on Jan-20-2002 19:27:

Ik vier geen carnaval (Randstad), maar heel misschien ga ik nog wel bij familie (neef) langs en dan wordt het hossen! maar ik denk 't niet.

Jullie veel lol alvast!

De groeten

Posted by TimeportE on Jan-20-2002 19:34:

als het goed is zit ik dan in oostenrijk, lekker skien!! maar vorige keer zijn toen daar ook min of meer carnaval gaan vieren.. vette lol met een bert en ernie muts de piste af en savonds flink hossen!!

Posted by Donna on Jan-20-2002 19:45:

Dat mensen weten dat je carnaval viert is al erg genoeg,kvinnet wel dapper (denk ik) dat je er ook nog ff een beeld bij plaatst.
Ik vind carnaval zooooo errug triest.......
Een stel zatlappen die zich in vage pakkies hijsen,en dan gaan janken als de prins naar de klote is,errrr nee,carnaval is *heel* errug

Posted by eXos on Jan-20-2002 20:08:

quote:
Originally posted by Donna
Dat mensen weten dat je carnaval viert is al erg genoeg,kvinnet wel dapper (denk ik) dat je er ook nog ff een beeld bij plaatst.
Ik vind carnaval zooooo errug triest.......
Een stel zatlappen die zich in vage pakkies hijsen,en dan gaan janken als de prins naar de klote is,errrr nee,carnaval is *heel* errug

Ben t helemaal met je eens. E�n grote trieste vertoning.

Lekker je het hele jaar als een burgerlul gedragen en wanneer het carnaval is helemaal los voor 4 dgn.

Nee, mij zeker niet gezien voor dat soort ongein

Posted by Flipper01 on Jan-20-2002 20:14:

Ik ga 1 dag carnaval vieren.. Hier in Arnhem wordt het 3 dagen gevierd, overdag is er weinig te beleven, maar 's avonds is het flink feesten!!
Als ik de eerste carnavalsnacht heb overleefd ga ik de volgende dag naar de Rosenmontagsrave!!

Posted by Blik on Jan-20-2002 21:04:

ik vind het triest als je er allemaal domme dingen over gaat zitten lullen waar geen reet van waar is........ maja, dat zal ik dan wel zijn.

carnaval is een traditie uit het zuiden, iedereen boven de rivieren snapt er geen hol van en dat hoeft ook niet, blijven jullie in die 4 dagen maar lekker in jullie saaie huisje zitten, wij zuiderlingen zullen ons zeker wel vermaken, ook al is het verknaakte carnavalsmuziek......

dus als je het niet leuk vind, hoef je niet pers� er iets over te zeggen want kwart nederland viert carnaval dus er zal wel iets zijn wat het leuk maakt..... ik vind het in ieder geval wel lachen

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-20-2002 21:16:

misschien heb je wel gelijk Blik,
hoewel ze hier in ons dorpje ook wel carnaval vieren (terwijl we BOVEN de rivieren wonen).
Ik doe er iig niet aan mee, vind er niet veel aan eerlijkgezegd, geef mij maar een Trance feest ipv dat HEE HOO gebeuren!

GreetZ RubDub

Posted by hamburgerboefje on Jan-20-2002 21:46:

Ik kom ook uit de randstad maar ik woon al een tijdje in Limboland. Vorig jaar voor et eerst carnaval gevierd. En echt ik hou ook niet van die gekke muziek en verkleden, maaarrrr 4 dagen 24 uur per dag zat zijn is best wel leuk. En die tent waar ik vorig jaar naartoe ging daar draaiden ze best wel veel trance dus....het kan wel leuk zijn.

Posted by Donna on Jan-20-2002 21:58:

Moeje s ff luistere,als er iemand een thread over carnaval start,dan betekent dat dat er op gereageerd mag worden right??
Daar is tenslotte een forum voor,dat het een reactie is die niet op prijs gesteld word,sja daar kan ik niks aan doen,start de thread dan niet
Als de zuiderlingen zich zo willen gedragen moeten zij dat weten,maar als ik mn mening uit in iets dat een forum heet en waar een thread over wordt gestart,is dat mijn goed recht right???
Of zit ik helemaal fout met mn id-en waar een forum voor bedoelt is Mr.Mod?:P

Posted by John on Jan-20-2002 22:07:

ik woon bijna in noord brabant maar nog net niet, en ik heb nog nooit carnaval gevierd... dat verkleden enzo hoeft voor mij allemaal niet en 4 dagen zat kan je ook in iedere andere periode van et jaar zijn )
de mensen die et gaan vieren veel plezier toegewenst iig =)

Posted by kolkiewolkie on Jan-21-2002 08:49:

CARNAVAL ZUIGT!

zo, das vrij duidelijk..

greetz kW

Posted by Donna on Jan-21-2002 08:53:

Invisible Grin

UhOh.....
Yer fucked

Posted by Boss on Jan-21-2002 09:11:

bah ! liever geen carnaval voor mij....... elk jaar 'tzelfde en elk jaar net zo afschuwelijk..... die muziek, die mensen.....

'k ga wel naar de rosenmontagsrave.. 's 'n stuk beter...... alleen eerst nog ff vervoer regelen...

Posted by Gurian on Jan-21-2002 11:39:

Iedereen zn menig over carnaval.

Ma ik doe er wel lekker aan mee
Zijn nog bezig met de wagen voor de optocht ma dat schiet nu
al aardig op. En daarna lekka zuipen en feesten.

En trouwens ook boven de rivieren vieren we het ook hoor..
ma ik wil ook nog een keertje in het zuiden vieren want da is het
toch atlijd beter

Posted by -=WVG=- on Jan-21-2002 12:18:

Ja zekers wel Carnaval voor mij

We moeten nog een geXte outfit bedenken...dat wordt waarschijnlijk weer n uurtje van tevoren iets van de zolder plukken...