TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
Pages (4): [1] 2 3 4 »
YOJI BIOMEHANIKA till Sthlm 13/4
L�gger upp detta h�r med d� 
http://www.yojibiomehanika.com/
mm j�vligt bra warm-up f�r dem som ska med till In Qontrol i TC-bussen 
I'm there 
jag kommer ocks� n�rvara p� denna tillst�llning 
hade nog t�nkt komma
MOHHUHAWAHA
finns inget mer sj�lvklart

Som folk har "tjatat" p� MondayBar att ta hit honom!! 
men kass dag d� 
t.om. jag hade f�rs�kt en massa f�r att ta mig till sthlm f�r yoji.. men kommer ju jobba dan efter 
| quote: |
| Originally posted by dbl men kass dag d� ![]() t.om. jag hade f�rs�kt en massa f�r att ta mig till sthlm f�r yoji.. men kommer ju jobba dan efter |
| Originally posted by SteveTranz4ever D� f�r man be chefen om ledighet och jobba en annan dag |
| Originally posted by SteveTranz4ever D� f�r man be chefen om ledighet och jobba en annan dag |
| Originally posted by dbl men kass dag d� ![]() t.om. jag hade f�rs�kt en massa f�r att ta mig till sthlm f�r yoji.. men kommer ju jobba dan efter |
sk�rtorstagen .. j���vligt l�tt att l�sa fel 
Det borde v�l inte vara s� att om man �r 19 s� kommer man inte in p� denna fest? Vad det nu �r f�r n�gon?
Det �r f� g�nger jag v�rkligen k�nner att ohhh jag M�STE! Men nu �r det ett s�dant tillf�lle.
S� om det inte �r s� att jag g�r och avlider (eller ja d� inte av n�gon anledning skulle f� komma in pga min �lder) s� Ses d�r! 
Hoppas nu att det �r 18 �r. Har �ntligen �ldern inne!
| Originally posted by zoric Hoppas nu att det �r 18 �r. Har �ntligen �ldern inne! |
| Originally posted by MondayBar Jobbar du p� l�ngfredagen? Festen �r ju p� sk�rtorsdag. |

| Originally posted by The_G0dfather speak normal zoric |
Allts� varf�r �r det s�n panik fr�n bla tc men �ven h�r om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj h�r med �ldersgr�ns 20 dom senaste 3�ren (f�rutom kryssningarna s�klart) 
Mondaybar har ju haft 20 senaste festerna p� GK, dock s� har man kunnat maila in och fixa in sig iaf..
| Originally posted by mr_fisken Allts� varf�r �r det s�n panik fr�n bla tc men �ven h�r om att det skulle vara 20? Vad jag vet har det inte varit en stor dj h�r med �ldersgr�ns 20 dom senaste 3�ren (f�rutom kryssningarna s�klart) |
Mondaybar har ju de senaste �ren haft 18 f�rk�p 20 i d�rren s� jag tror inte folk beh�ver oroa sig. Jag tycker det �r mer intressant att veta vart det kommer h�lla hus, hoppas p� GK. Kan bli riktigt gott drag d�r om dom g�r allting r�tt, f�rutsatt att det nu �R mondaybar som h�ller i festen (kan inte t�nka mig annat).
Jag kommer givetvis vara d�r iaf, yoji impade tillr�ckligt p� mig TE2005 f�r att jag ska vilja se honom igen 
| Originally posted by Pjox Har det varit n�gon panik h�r om att det skulle vara 20? I s� fall har jag missat den paniken Men �r det konstigt att folk inte vill att det ska vara 20+? |

Hoppas som satan p� att det blir 18 vid f�rk�p, no way in hell att man missar det h�r
Ett perfekt tillf�lle att konvertera kompisar fr�n den "m�rka" sidan (r'n'b) till v�r sagov�rld
verkar som det blir g�ta k�llare enligt hans hemsida iaf
Har uppdaterat med tider, plats, pris & �lder
Datum: 2006-04-13
Tid: 22:00 - 04:00
Plats: G�ta K�llare
Stad: Stockholm
Arrang�r: Monday Bar
Pris: 280 SEK f�rk�p / 300 SEK i d�rren
�lder: 20 (18 med f�rk�psbiljett)
Hemsida: http://mondaybar.com
DJ's:
23.00-01.30 : Marc van Linden