TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Irc
Irc
Wie komen er weleens op IRC?

Zelden tot nooit..
en jij?
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Zelden tot nooit.. en jij? |

zit der ook wel eens ja 
woeiiii, irc roelt me arse, bbtw rose n komt m isschien eens langs 

, ff strikken 
ik zat er eerst wel erg vaak op maar laatste tijd niet meer zo vaak.. ach ja boeie, ik kom af en toe nog wel eens langs.. 

2 of 3x per week, af en toe dus...
nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje
well, hell
greetz kW
Ik kom er af en toe op, niet echt altijd tijd voor IRC. Maar ja als ik tijd heb kom ik weleens langs. Al is het wel zo dat het af en toe vrij rustig is.... (kom zeker op de verkeerde tijdstippen)
Maar ja verder IRC is een uitermate goede manier om slap te ouwehoeren!! en in sommige gevallen files te sharen 
| Originally posted by kolkiewolkie nee he, ik zie dat de meesten daarop stemmen, nou benk weer massaschaapje |
| Original Posted by Ruben_Dubbink [b]Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt[b] |
| Originally posted by Ruben_Dubbink Maar ik snap er nog geen hol van eerlijkgezegt, volgens mij is dat het probleem van Kolkie ook. |

bes wel vaak..denk ik
nooit..... zou me teveel tijd kosten, i guess.....
Ik ben de grootste fokkin spammer van TAFORUM channel!!! (alleen voor mij bestemd ghehehe)
Zoohee, ik heb wel 3x gestemd hoe ken dat nou?

mIRC is dus echt voor nerds en flikkers en andere ongure types!! Daar komen alleen josti's die in hun rl te weinig sociale contacten hebben. En daarom zit ik er dus ook wel VAAK!!!!!! 
Sinds mijn Format actie
... heb ik Mirc niet meer geinstalleerd.. 
Ik ben dus lui...maar ja boeie ik heb toch maar ISDN.. dus ik zit niet dag en nacht op internet (en MIRQ).. zoals de meeste hier wel kunnen (en DOEN)... zal 'm nog wel een keer installeren dan.