TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Oude threads opgraven
Oude threads opgraven
Ik verveel me de tyfus (ja, ik ben bezig met een verslag tikken ghehehe) dus begin ik ff een threadje.
alst nog beetje humor ist ken t wel..
ik heb alleen wel wat anders gestemd 
verslaggie al af?? ik moe godver over 4 en half uur iemand belle
Ben me afsprake weer allemaal vergeten!..
lkkr
ik moet t morgenochtend hebben gemaild dan wordt t uitgeprint en in de brievenbus van de juf gedaan

hoerezooi, ik ga maar kappen met school ghehehe
Wa?? meu je t nog aand er overhandigen ook?? dat haat ik zo he.. als ze t op papier wille printe ze t zelf m aar uit.. maarja als je d at zegt ist helemaal "doei puntjes"
gaan we dit jaar weer voor de 21 tin?
| quote: |
| Originally posted by Henkie_henk Wa?? meu je t nog aand er overhandigen ook?? dat haat ik zo he.. als ze t op papier wille printe ze t zelf m aar uit.. maarja als je d at zegt ist helemaal "doei puntjes" gaan we dit jaar weer voor de 21 tin? |
ah nee man.. je gaat gewoon naar de decaan of studiehenkie en dan ga je praten over je toekomst op de school je vertelt dat je het leuk hier heel leuk v ind maar toch wegens problemen thuis niet presteert zoals je kan presteren.. *snik* die ziek.. die dat.. dit en dat.. hoppa!!! Studievertraging doorbetaald..
Mijn vriendin is vreemdgegaan *snik* en ik heb geldproblemen *snik* mijn pillen zijn op *snik* mag k nu blijven mees?

hahaa
"ik kan nooit leren voor de tentamens omdat ik moet dealen voor de school ook kom ik vaak te laat bij de lessen en lever opdrachten te laat in omdat ik de godsganse teringnacht op irc zit"
sluit af met een *snik*
en ik heb nooit zin om vroeg op te staan en ik zit liever bij mijn wijf dan thuis dan moet ik met de trein weet je wat laat maar ik kom niet meer naar school deze maand
*snik*
Tieft toch een keer op, man! 
GEEF JE MENING HIER!
tsja, ben weer bezig met huiswerk ghehehe... pas 2.59 uur

whehehehe, is wel lachen alleen raak er wel door de war van
ja soms dat ben ik het hele stuk aan het lezen en kom ik er pas later achter dat het een oudje is.. zoals laats met over het RMF forum en dat snuggle en tais weg zouden gaan... ik snapte er ff nix meer van
maar dat kan ook ergens anders door komen....
/edit aan ik heb dus gestemd op... ja lache man... /edit uit