TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix)
Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix)
http://www.airbase.nu/blog/?p=35
תורידו ותהנו..
בן זונה של דבר.. אני חורששש עליו!!! אחד הדברים היותר טובים ששמעתי השנה..

כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה
טראק מצויין.
למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב 
אחלה טראק 
(ועוד שאני אומר את זה זה בכלל צריך להיות משהו מיוחד
)
טראק מעולה..
לפי דעתי הוא עשה חישוב פשוט.. יותר ישתלם לו שכולם יורידו ויראו תשם שלו שם ואז הם יתחילו לקנות..
"וואי הנה עוד טראק של היוצר התותח הזה! אני מוריד"
זה כמו שיתנו לכם טעימות בסופר. לא תקנו את המוצר? הרי קיבלתם בחינם..
שומע עכשיו
איזה כיף טראק חינם 
| quote: |
| Originally posted by Shahar כן טראק יפה חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה |
עם זה תיהיה עוד מריבה.. כמו שתמיד יש פה.. אני מוחק את הדיון...
:\
בבקשה אל תהרסו את הדיון..

| quote: |
| Originally posted by Shahar כן טראק יפה חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה |
קטע מהפנט
באמת נחמד... הווקאל הורססססס
(הורס כאילו = חרא)
| quote: |
| Originally posted by -AP- טראק מצויין. למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב |
| quote: |
| Originally posted by cluBBer Airbase - Chamberlain (Original Mix) יותר שווה בתור אנריליז |

אני עדיין מכור ל
Imogen Heap - Hide and Seek (Enmass Remix)

| quote: |
| Originally posted by -AP- אני עדיין מכור ל Imogen Heap - Hide and Seek (Enmass Remix) |
אני מקווה שכן, חבל שטראק כזה יתבזבז.
טראק יפה מאוד וואקל גם יפה
| quote: |
| Originally posted by -AP- אני מקווה שכן, חבל שטראק כזה יתבזבז. |
לא אהבתי תטראק :|
רגוע מדי בשבילי..
אבל עדיין איירבייס הוא בטופ 3 יוצרים אצלי!!!
איזה וואקל אדיר ממש יפה אני שומע את זה מהצריים ללא הפסקה
2:38 עד 3:00
חזקקקקקקקקקק
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes זה שוחרר הן באתר של אנמאס והן בקריסטל קלאודס באישורם של שתי הבחורים מאחורי אנמאס אז תהנו ושחר הלסינקי סקורצין כבר יצא רשמית |
הייד אנד סיק טראק ענק הבעיה היחידה היא ש8 מורים לספרות ביחד לא בטוח יעלו על המשמעות המדוייקת של המילים.
| quote: |
| Originally posted by Viber הייד אנד סיק טראק ענק הבעיה היחידה היא ש8 מורים לספרות ביחד לא בטוח יעלו על המשמעות המדוייקת של המילים. |
אהבתי לאללה!!!
מבסוט על הטראק הזה
ווקאל יפה,
הרגשתי צורך להקפיץ 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.