TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix)


Posted by omergunr on Feb-18-2006 14:33:

Imogen Heap – The Moment I Said It (Airbase Pres Scarab Remix)

http://www.airbase.nu/blog/?p=35
תורידו ותהנו..
בן זונה של דבר.. אני חורששש עליו!!! אחד הדברים היותר טובים ששמעתי השנה..


Posted by Shahar on Feb-18-2006 14:47:

כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה


Posted by -AP- on Feb-18-2006 14:51:

טראק מצויין.
למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב


Posted by DjChook on Feb-18-2006 15:26:

אחלה טראק


(ועוד שאני אומר את זה זה בכלל צריך להיות משהו מיוחד )


Posted by Dj Alex (ISR) on Feb-18-2006 15:48:

טראק מעולה..

לפי דעתי הוא עשה חישוב פשוט.. יותר ישתלם לו שכולם יורידו ויראו תשם שלו שם ואז הם יתחילו לקנות..
"וואי הנה עוד טראק של היוצר התותח הזה! אני מוריד"
זה כמו שיתנו לכם טעימות בסופר. לא תקנו את המוצר? הרי קיבלתם בחינם..


Posted by gErver on Feb-18-2006 16:00:

שומע עכשיו

איזה כיף טראק חינם


Posted by Glenn-Holmes on Feb-18-2006 16:02:

quote:
Originally posted by Shahar
כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה


כמו שכבר אמרתי לך גם התגובה הזו מוכיחה
המחשבה העיקרית ואולי היחידה שלך כשזה מגיע לטובת הסצינה וטובת האומנים היא טובתך האישית


Posted by omergunr on Feb-18-2006 17:14:

עם זה תיהיה עוד מריבה.. כמו שתמיד יש פה.. אני מוחק את הדיון...
:\
בבקשה אל תהרסו את הדיון..


Posted by cluBBer on Feb-18-2006 21:53:

Arrow

quote:
Originally posted by Shahar
כן טראק יפה
חבל שהוא שיחרר אותו בחינם..היה אנריליז שווה


Airbase - Chamberlain (Original Mix)

יותר שווה בתור אנריליז


Posted by coby on Feb-18-2006 22:06:

קטע מהפנט

באמת נחמד... הווקאל הורססססס

(הורס כאילו = חרא)


Posted by Shahar on Feb-18-2006 23:49:

quote:
Originally posted by -AP-
טראק מצויין.
למה חבל שהוא שיחרר בחינם? זה טוב שיש אמנים שיוצרים בשביל המוזיקה ולא חושבים רק על הכסף. אהדת הקהל זה דבר לא פחות חשוב מכסף. מבחינתי, הקהל, זה אפילו יותר חשוב


מה קשררר!? אמרתי את זה כי עד לפני חודש בערך היה תטראק הזה לאנשים בודדים

quote:
Originally posted by cluBBer
Airbase - Chamberlain (Original Mix)

יותר שווה בתור אנריליז


Super8 vs. Dj Tab - Helsinki Schorin
יותר שווה

ואם אתה כבר באמת רוצה לשמוע משהו שיעיף לך תבצה
Mike Foyle - Love Theme Dusk (Alt+F4 Blue Screen Remix)


Posted by -AP- on Feb-19-2006 05:45:

אני עדיין מכור ל

Imogen Heap - Hide and Seek (Enmass Remix)


Posted by DvJ on Feb-19-2006 13:04:

quote:
Originally posted by -AP-
אני עדיין מכור ל

Imogen Heap - Hide and Seek (Enmass Remix)



+1

גם לרמיקס של מייק פויל יש באתר שלו גם להורדה......
אבל אננמס ברמיקסס עננק הבנתי שהוןא הולך לשחרר את זה בסוף לא?


Posted by -AP- on Feb-19-2006 13:09:

אני מקווה שכן, חבל שטראק כזה יתבזבז.


Posted by yaman on Feb-19-2006 13:29:

טראק יפה מאוד וואקל גם יפה


Posted by Glenn-Holmes on Feb-19-2006 18:50:

quote:
Originally posted by -AP-
אני מקווה שכן, חבל שטראק כזה יתבזבז.


זה שוחרר הן באתר של אנמאס והן בקריסטל קלאודס באישורם של שתי הבחורים מאחורי אנמאס אז תהנו

ושחר
הלסינקי סקורצין כבר יצא רשמית


Posted by YoraY on Feb-20-2006 00:08:

לא אהבתי תטראק :|

רגוע מדי בשבילי..

אבל עדיין איירבייס הוא בטופ 3 יוצרים אצלי!!!


Posted by epsilon1 on Feb-20-2006 00:15:

איזה וואקל אדיר ממש יפה אני שומע את זה מהצריים ללא הפסקה
2:38 עד 3:00

חזקקקקקקקקקק


Posted by -AP- on Feb-21-2006 09:08:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זה שוחרר הן באתר של אנמאס והן בקריסטל קלאודס באישורם של שתי הבחורים מאחורי אנמאס אז תהנו

ושחר
הלסינקי סקורצין כבר יצא רשמית


על איזה טראק מדובר? אתה יכול לתת לינק או להיות יותר ספציפי?


Posted by Viber on Feb-21-2006 23:58:

הייד אנד סיק טראק ענק הבעיה היחידה היא ש8 מורים לספרות ביחד לא בטוח יעלו על המשמעות המדוייקת של המילים.


Posted by omergunr on Feb-22-2006 13:05:

quote:
Originally posted by Viber
הייד אנד סיק טראק ענק הבעיה היחידה היא ש8 מורים לספרות ביחד לא בטוח יעלו על המשמעות המדוייקת של המילים.


זה כל היופי בשיר הזה


Posted by Rising on Feb-23-2006 16:09:

אהבתי לאללה!!!


Posted by gErver on Mar-01-2006 18:43:

מבסוט על הטראק הזה
ווקאל יפה,

הרגשתי צורך להקפיץ



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.