TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Insamling från oss svenskar till Swamper!
Pages (2): [1] 2 »
Insamling från oss svenskar till Swamper!
Efter jag förklarat att Swamper har problem med server så kom Jre med förslaget att starta en insamling så att han får råd att köpa lite nya grejer. Låter bra tycker jag och gaby.
100:- verkar som en lagom summa att lägga.
Hur många är med på detta?
Blir vi tillräckligt många så ska jag meddela swamper.
Med tanke på hur mycket jag har fått ut från detta forum så skulle jag egentligen skänka en tusing.
Peace!
hur skulle en sådan insamling gå till och vad skulle swamper ha pengarna till? bara undrar alltså, för jag är också på
Klart med på det.
Än så länge är juh idén i utvecklingstadie så att säga men hur pengarna kommer dit vet nog swamper bäst själv....han har juh en egen lite t-shirt\väsk bussiness på sidan. Swamper vet inte ens om det här.
Jag vill bara veta hur många som är beredda att lägga en summa pengar....sen presenterar jag det hela för Swamper och så ser vi om han tycker det skulle hjälpa på något sätt och i så fall får han berätta hur vi ska skicka över dom. Självklart ska vi se till att dom som betalat får stora creds för det hela 
Så nu är vi alltså:
Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
----------------
500:-







EDIT: Pengarna skulle förmodligen gå till en bättre server reveal
Jag är oxå gärna med på det här. Skulle kännas bra att betala t-baks på nåt sätt.
Men, vet vi om han ens behöver pengar till en ny server? Han har ju redan sagt att en ny server är på väg.
Swamper har säker nån form utav postgiro/bankgiro
vi kan sätta in stålarna på..
Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar
så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har
lagt ner på www.tranceaddict.com
Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen"
så kan vi utmana andra länder att göra detsamma
Jag kan lova att swamper får en djävla massa mail där folk
som inte vet bättre bara klagar på att allt är slött och
att länkar är döda osv.
Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran!
/ Jre
jag tycker vi hålelr det hemligt tills allt är klart, blir som en fin överraskning då 
Japp det hela ska självklart hållas hemligt tills det att vi presenterar den totala summan.
Jag lovar er att Swamper skulle använda pengarna till något vettigt som förbättrar det för oss. Lite extra serverutrymme kan man alltid behöva! Kanske slänga upp lite fler singles varje månad. Han har juh själv bätt om en bättre uppkoppling på huvudsidan. Kanske har han inte råd med en sån själv 
Jag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va?
Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
--------------------
600:-








| quote: |
| Originally posted by Jre Om sedan swamper väljer att supa bort dessa stålar så är det upp till honom.Tänk bara på alla timmar han har lagt ner på www.tranceaddict.com Om vi kan samla ihop lite stålar här på "svenska delen" så kan vi utmana andra länder att göra detsamma Swamper kan behöva lite mer beröm och uppmuntran! / Jre |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter [BJag tänkte förresten på hur det hela ska gå till. Nån av oss kanske kan öppna ett nytt konto där alla sätter in sina pengar. Sen för vi över dom till swamper konto. Det borde gå va? [/B] |
| quote: |
| Originally posted by Gaby Jag har ett konto som jag bara använder till insamling och sånt. |
Kanske för att du känner min bror iofs....
Jag är på!
/ Jre
Jag är lek med!
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Perfekt! Du var faktikst den första jag tänkte som man kan lita på av nån anledning Kanske för att du känner min bror iofs....Är ni med på detta? Pengarna på Gabys insamlingskonto...... |
Jaaaag 
nu e vi 7 pers 
Jre
Gaby
Mindshooter
Reveal
Aendy
King of clubs
DJ Memento
-------------------------
700:-









| quote: |
| Originally posted by Gaby *he he he* jag ska ju till Holland snart... Jag skickar PM med konto nr! Vilka ska ha det? |
| quote: |
| Originally posted by x-dream Men vi ska allså skänka pengar till swamper eller....Är det klart att det blir så eller? |
Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Ja det verkar som det går igenom. Löningsdag imorn. Jag tänker iallafall sätta in en hundring Sen får vi se om han vill ha det eller inte. Han kanske känner att han är skyldig oss något då.Vem vet. |
Jo jag vet....Det är itne alls säkert att han vill ha pengarna men nånting vettigt skulle han nog kunna använda dom till. Nåja. Som nån sa så tycker jag att han förtjänar dom i vilket fall som hellst....Jag ska kolla när han fyller år förresten 
Har ni börjat sätta in stålar på någe konto eller?
i så fall vart ????
// Jre
Jag väntar på kontonummer från Gaby och jag tror hon är bortrest 
Jag är här!!! Vilka ska ha konto nr???
Jag jag jag 
Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu?
| quote: |
| Originally posted by King of Clubs Är det helt klart att vi ska skicka pengarna nu? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.