TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [email protected] <===zet hem op iedere maillinglist die er is
Pages (2): [1] 2 »
[email protected] <===zet hem op iedere maillinglist die er is
[email protected] zet deze gast in iedere mailing list die er bestaat, het liefst waarvan die meerdere mailtjes per dag krijgt ofzo
nobody messes with TA 
wies dat dan??

| quote: |
| Originally posted by Optimus wies dat dan?? ![]() ![]() |

maarreee vertel dan.....
is t een klasgenoot?
het vriendje van je zusje?
je buurjongen?
je vriendins ex?
je ergste vijand?
| Originally posted by Blik hier is de MSN-log, maar hij had er niet zo'n zin meer in op een moment volgens mij ![]() [20:57] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: nerd [20:57] BliKkIE!!!!! zegt: nerd [20:57] BliKkIE!!!!! zegt: hmm [20:57] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: nerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd studuebol [20:57] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: stuut [20:57] BliKkIE!!!!! zegt: lol [20:57] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: eikel [20:58] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: lul bedoel je zeker je bent te bekakt om te schelden nerd [20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ja dat is het [20:58] BliKkIE!!!!! zegt: ik voel me iets te goed om me tot jou niveau te verlagen [20:58] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: stuut kakker [20:58] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: ik stamp je nerd [20:59] BliKkIE!!!!! zegt: oeh [20:59] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: jij bent dood nerdnerdnerdmerdmerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerdnerd [20:59] (6)(b)justin de beste ** ���� �.��.���) (6)(b) zegt: lululululullululululululululkulu\ [21:00] BliKkIE!!!!! zegt: best zielig vind je niet, iemand uitschelden over internet..... ![]() [21:00] BliKkIE!!!!! zegt: heb jij een leven naast het internet Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden: heb jij een leven naast het internet |
en krijg je een herkansing
. Als je z'n mobiele telefoonnummer hebt moet je hem maar opgeven voor van die smsdiensten waarvoor hij bij elk smsje 50 eurocent kwijt is.
weet iemand niet hoe z�n mailbomb progje werkt?
het schijnt dat zon progje ergens op astalavista.box.sk te krijgen is, maar ik ben ook al eens aan het zoeken om een van mijn kameraden een heel naaaaar geintje te flikken op zijn verjaardag, maar ik kon nog niets vinden. Trouwens inderdaad wel zielig dat uitschelden via internet. Is iets voor TMF kinderen die de toesten op het toestenbord nog niet zo goed kunnen vinden, en verder geen andere dingen kennen als scheldwoorden.
Die lul van een vent had mij ook al toegevoegd. Na 1 min. dacht ik dat het wel weer tijd was voor een Blokkering+Verwijdering...
...
hopelijk houd deze Justin van een beetje DAGELIJKS formule1 nieuws 
ow ja......voor nog meer dingetjes: d'r is toch in het verleden een thread geweest over een gast in Rijswijk, daar werden ook nog wel wat leuke ideetjes aangedragen! Check it!
GreetZ RubDub
Ik was het iig niet 
Heet nl. Justin Kuipers, sluit aardig aan bij dat emailadres 
Zal hem ook eens lekker veel Junk Mail sturen
| Originally posted by Dr. Kuipers Ik was het iig niet ![]() Heet nl. Justin Kuipers, sluit aardig aan bij dat emailadres ![]() Zal hem ook eens lekker veel Junk Mail sturen |
Wat een ENORM matige thread dit eej,doe gewoon die gast blocken en weg issie,belachelijk om daar zoveel aandacht aan te schenken.
| Originally posted by Donna Wat een ENORM matige thread dit eej,doe gewoon die gast blocken en weg issie,belachelijk om daar zoveel aandacht aan te schenken. |
Kusje?

God bless you two girls 

| Originally posted by Donna Kusje? |

tja...

zie ik hier nu iemand die net een thread heeft gemaakt over useless posts ff 2 useless posts maken, klopt nie helemaal meissie.....
oh ja, waarom word ik afgezeken als ik zo'n thread maak en iemand anders niet???
beetje triest maja
| Kusje? |
| ...hehe... |
| tja... |
| Originally posted by serialkillah graag verwijs ik U door naar de volgende thread: http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=32809 |
| Originally posted by Blik zie ik hier nu iemand die net een thread heeft gemaakt over useless posts ff 2 useless posts maken, klopt nie helemaal meissie..... oh ja, waarom word ik afgezeken als ik zo'n thread maak en iemand anders niet??? beetje triest maja |
| Originally posted by Donna errrr was dit een serieuse thread dan?? Sorry hoor maar een onderwerp aansnijden over msn spammertjes noem ik niet iets waar serieus op gereageert hoeft te worden,en toevallig waren prox en ik t s een keer eens,das zelfs nog meer reden om een thread te starten dan dit onderwerp mkay? Ik vind dit een useless thread zelfs,en mn mening uiten mag nog steeds geloof ik? En als jij dit een *waardige* thread vind,be my guest,en praat vooral serieus door over msn-spammers...... |
en we BLIJVEN het voorlopig eens geloof ik
| Originally posted by Donna errrr was dit een serieuse thread dan?? Sorry hoor maar een onderwerp aansnijden over msn spammertjes noem ik niet iets waar serieus op gereageert hoeft te worden,en toevallig waren prox en ik t s een keer eens,das zelfs nog meer reden om een thread te starten dan dit onderwerp mkay? Ik vind dit een useless thread zelfs,en mn mening uiten mag nog steeds geloof ik? |