TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Pages (16): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Sensation White 15/04 @Sportpaleis
Ik vond hier nergens een topic over dus begin ik ezr maar ��n
Het duurt ni meer lang of we kunne weer all dressed in white zwaar gaan feeste! Was vorig jaar zalig feest met heerlijke sets van Marco V, Junior Jack en Armin.
Ik vernam al uit enkele bronnen dat M.I.K.E. dit jaar zijn kunstjes komt tonen in het Sportpaleies
verder zal Fred Baker ook wel aanwezig zijn zeker aangezien hij de anthem heeft gemaakt, die ik bovendien heerlijk vind (brengt me al helemaal in die zomerse sfeer-en das the trance feeling voor mij
Bovendien kwam ik ook nog te weten dat Armand Van Helden ook wel eens zou kunne kome
Als deze drie namen komen dan is Sensation al meer dan geslaagd voor mij en dan die zalige show en lekker wijve in het wit er nog bij meer moet da ni zijn he 
Fred Baker zou er net niet bij zijn
eerst lineup voor ze mijn geld zien...
Uuw underground sources vinnek nizo betrouwbaar
Misschien komt dj jean wel 
Het feit dat het al bijna zover is en er weer geen line-up is voorspeelt naar mijn gevoel (een voorkeur voor dj's) niet veel goeds.
Enfin als puntje bij paaltje komt ben ik zoizo meer het Black type
^^ a bon, A ZO ENE zijde gij dus
Al 10000 man die een kaart gekocht heeft zonder de line-up te weten. Vorig jaar was ik ook zo zot, maar nu toch niemeer ze.
Fred Baker is niet bekend genoeg, vindt ID&T
Ik vond het vorig jaar maar matig, dus ik moet eerst de line-up zien.
Ik heb ook precies al gehoord dat M.I.K.E zou komen, misschien zijn het maar roddels... en het zou zonde zijn moesten ze Fred niet vragen 
Aan de andere kant is het toch maar weer een breezervolkje dat niet voor de muziek komt 
M.I.K.E would be so w000t, de 576ste keer universal nation en strange world, WICKED
@ djibberonacid en daarna lekker after in Tilburg of niet

kan goed zijn daarna nog effe lekker aftere me Francois 
| quote: |
| Originally posted by Push2005 Ik vond het vorig jaar maar matig, dus ik moet eerst de line-up zien. Ik heb ook precies al gehoord dat M.I.K.E zou komen, misschien zijn het maar roddels... en het zou zonde zijn moesten ze Fred niet vragen ![]() Aan de andere kant is het toch maar weer een breezervolkje dat niet voor de muziek komt |
Ik vond het vorig jaar toch ni slecht hoor naar Sensation gade toch voor de sfeer he?
| Originally posted by E-motion_error Fred Baker zou er net niet bij zijn |
eerst n anthem laten maken en dan gwoon afschepen met 'ow misverstandje...'
kga nie gaan en iedereen in mn buurt (ja ook nie beta's die naar white sensation willen) overtuigen om nie te gaan!!!
LOL
Fred Baker is nooit bevestigd geweest er is hem enkel gevraagd het anthem te maken
kzal het interview voor de volgende Release misschien afzeggen... want het is percies nooit goed genoeg (al da gezeik altijd over de line-up)
soit, uitverkopen doet het toch
peace n love 
| Originally posted by FredNova soit, uitverkopen doet het toch |
| Originally posted by Xilver And that's what's wrong with Belgium... |
| Originally posted by FredNova LOL Fred Baker is nooit bevestigd geweest er is hem enkel gevraagd het anthem te maken |
| Originally posted by Zehra sure ... |
kheb wel iets anders gehoord. mja gij zult 't wel beter weten 
Er wordt zoveel verteld en gespeculeerd...
ik kan er niet aan doen dat Fred Baker gaat klagen bij Hans van Rotationz enzovoort enzovoort... en uiteindelijk is het een heel ander verhaal he.
edit: en het gaat niet over 'beter weten' maar over 'juiste informatie geven'
Langst de ene kant is er inderdaad veel te veel muggenzifterij hier, maar langst den andere kant zou iets zoals Sensation en de naam van ID&T juist de opportune gelegenheid zijn om een naam zoals Fred Baker bekend te maken bij het grote publiek (ik ben er van overtuigd dat hij een zeer mooie set zou kunnen neerplanten op Sensation)...zeker omdat juist bijna alle tickets al verkocht zullen zijn voor de line-up bekend is!!
De meesten gaan toch naar Sensation voor de show en als ze dan nog eens aangenaam verrast kunnen worden door een set van een minder bekende dj voor hun is dat gewoon toch super positief voor iedereen (zowel ID&T, Fred Baker als het publiek). Het is juist zoiets als Sensation dat voor extra naambekendheid kan zorgen - om meer tickets te verkopen moeten ze het niet doen, dat hebben ze sowieso al en er zullen toch bekendere dj's komen voor degene die dan toch uitsluitend naar de line-up kijken (een zeer grote minderheid in dit geval).
Misschien geen slecht idee moest het zo eens bezien zou worden.
| Originally posted by Synthesia Langst de ene kant is er inderdaad veel te veel muggenzifterij hier, maar langst den andere kant zou iets zoals Sensation en de naam van ID&T juist de opportune gelegenheid zijn om een naam zoals Fred Baker bekend te maken bij het grote publiek (ik ben er van overtuigd dat hij een zeer mooie set zou kunnen neerplanten op Sensation)...zeker omdat juist bijna alle tickets al verkocht zullen zijn voor de line-up bekend is!! De meesten gaan toch naar Sensation voor de show en als ze dan nog eens aangenaam verrast kunnen worden door een set van een minder bekende dj voor hun is dat gewoon toch super positief voor iedereen (zowel ID&T, Fred Baker als het publiek). Het is juist zoiets als Sensation dat voor extra naambekendheid kan zorgen - om meer tickets te verkopen moeten ze het niet doen, dat hebben ze sowieso al en er zullen toch bekendere dj's komen voor degene die dan toch uitsluitend naar de line-up kijken (een zeer grote minderheid in dit geval). Misschien geen slecht idee moest het zo eens bezien zou worden. |
Wat hebben ze te verliezen?
| Originally posted by Jasperovitsj ...Wat hebben ze te verliezen? |
| Originally posted by FredNova heel veel kijk naar ID&T NL: Innercity? 180 graden van koers veranderd en ongelooflijk hard op hun gezicht gegaan |
Niemand spreekt van 180� draaien, want dat werkt inderdaad niet. Maar er schuilt toch totaal geen risico in het plaatsen van 1 of 2 relatief "onbekende" dj's in de line-up? De kaarten zijn toch weg, dus de kosten zijn eruit. En het merendeel van het volk komt toch voor de sfeer, dus die gaan echt niet opeens massaal het sportpaleis verlaten als Fred Baker zou moeten draaien. Ik denk trouwens dat Fred Baker pakken bekender is dan de mensen van ID&T denken hoor, zeker nu hij het anthem gemaakt heeft...
Maja, ze doen wat ze willen, op de duur blijven toch alle "kenners" weg van Sensation en blijft er alleen nog maar het hype-volkje over. En wanneer Sensation geen hype meer is is het ook gedaan