TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )

Posted by BFS on Feb-23-2006 21:52:

fam041: george acosta feat. truth - mellodrama (moto remix )

Japp, har alltid gillat Acosta mest som DJ, lite konstiga l�tar dock. H�rde denna och t�nkte satan, m�ste m�ste k�pa.

G�r in p� decks.de och hittar FAM041 och vad �r detta? moto remixen �r ju fan inte med... kollar p� Five am's hemsida och vad FAN st�r det d�r. Digital release endast... BL���HH, h�r funderar man p� att k�pa vinylen och s� sl�pper dom bara fanskapet p� mp3...

T�nker fan inte betala f�r en mp3'a. Jag vill ju ha en go vinyl Mina pengar slipper dom se iaf

Dock inge fel med att k�pa mp3'or, har planer p� att b�rja g�ra det om jag skaffar cd's n�gon g�ng men innan dess s� betalar jag inte f�r n�t jag lyssnar s�nder p� datorn

Posted by hustler on Feb-24-2006 01:00:

Vad �r det som �r t�nkt att diskuteras i den h�r tr�den d�?

Posted by Laszlo on Feb-24-2006 01:10:

quote:
Originally posted by hustler

lol

Posted by BFS on Feb-24-2006 09:15:

quote:

Om du tyckte det var ett on�digt inl�gg s� kan man ju fr�ga hur on�digt det �r att svara p� det.

Posted by hustler on Feb-24-2006 09:20:

Det var s� on�digt att jag bara var tvungen att fr�ga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt j�vligt genomt�nkta inl�gg.

Bevisligen s� vet du inte ens det sj�lv i och med att du undviker fr�gan totalt.

Posted by BFS on Feb-24-2006 09:30:

quote:
Det var s� on�digt att jag bara var tvungen att fr�ga dig vilken typ av diskussion du ville skapa genom ditt j�vligt genomt�nkta inl�gg.

Bevisligen s� vet du inte ens det sj�lv i och med att du undviker fr�gan totalt.

Vad i hela helvetet �r det du vill??

Jag har sv�rt att fatta varf�r dom bara sl�pper 3 liknande mixar p� vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEH�VER FAN INTE DISKUTERA DET H�R OM DU INTE VILL DITT J�VLA LUDER

Posted by hustler on Feb-24-2006 09:33:

quote:
Originally posted by BFS
Vad i hela helvetet �r det du vill??

Jag har sv�rt att fatta varf�r dom bara sl�pper 3 liknande mixar p� vinyl och 2 helt annourlunda som betal mp3'or... DU BEH�VER FAN INTE DISKUTERA DET H�R OM DU INTE VILL DITT J�VLA LUDER

Hahahaha, r�tt l�tt att sitta framf�r sin fina dator och spela Allan �ver Internet va?

Posted by BFS on Feb-24-2006 09:35:

quote:
Hahahaha, r�tt l�tt att sitta framf�r sin fina dator och spela Allan �ver Internet va?

Nej det har du r�tt i, s� jag antar att du oprovocerat g�r fram till folk du inte k�nner och kr�ker ur dig skiten ovan ocks�?

Det �r du som provocerar gl�m inte det...

Posted by hustler on Feb-24-2006 09:46:

�r det befogat s� kr�ker jag g�rna ur mig lite skit. St�r fortfarande vid vad jag sa, den mest on�diga tr�den i manna minne.

Du �r mer �n v�lkommen att komma tillbaka och visa dig p� styva linan i verkligheten ist�llet f�r p� Internet, bakom en datask�rm �r alla tuffa

Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag s� kanske du m�r b�ttre, haha

TA BORT TR�DEN NU

Posted by BFS on Feb-24-2006 09:54:

quote:
�r det befogat s� kr�ker jag g�rna ur mig lite skit. St�r fortfarande vid vad jag sa, den mest on�diga tr�den i manna minne.

Du �r mer �n v�lkommen att komma tillbaka och visa dig p� styva linan i verkligheten ist�llet f�r p� Internet, bakom en datask�rm �r alla tuffa

Ta ett varv runt kvarteret eller stoppa skallen i frysen ett tag s� kanske du m�r b�ttre, haha

TA BORT TR�DEN NU

ojoj, om det �r n�gon som spelar allan bakom datorn s� �r det du. S� om jag �r tuff vid datorn s� st�r jag inte vid det medans du �r en testotjur p� 120pannor som tr�nar BJJ, som k�kar snorungar till frukost?

Posted by hustler on Feb-24-2006 09:59:

quote:
Originally posted by BFS
ojoj, om det �r n�gon som spelar allan bakom datorn s� �r det du. S� om jag �r tuff vid datorn s� st�r jag inte vid det medans du �r en testotjur p� 120pannor som tr�nar BJJ, som k�kar snorungar till frukost?

Mitt i prick, du har helt r�tt!!

Nej, sk�mt �tsido. V�ger l�ngt ifr�n 120 kg och tr�nar inte "BJJ", vad det nu �r..Tvivlar dock inte en sekund p� att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare �n du hinner s�ga "digital release" eller vad det nu du ville f� sagt med den h�r tr�den.

Ska vi l�gga ner nu eller?

Posted by BFS on Feb-24-2006 10:07:

quote:
Mitt i prick, du har helt r�tt!!

Nej, sk�mt �tsido. V�ger l�ngt ifr�n 120 kg och tr�nar inte "BJJ", vad det nu �r..Tvivlar dock inte en sekund p� att jag skulle skicka ner dig i asfalten snabbare �n du hinner s�ga "digital release" eller vad det nu du ville f� sagt med den h�r tr�den.

Ska vi l�gga ner nu eller?

Japp du har PM, men det �r inte l�tt att l�gga ner n�r du frestar s�

Posted by Gate 42 on Feb-24-2006 10:11:

www.beatport.com is the schnitz!

Posted by Braxen on Feb-24-2006 11:16:

OJoj sk�n uppvigling !

Eftersom jag vet att Hustler har en bakgrund som hulligan s� �r oddsen p� SWETA-betting.com 1,5 x pengarna p� en Hustlerseger, och 2,5 p� BFS.

Place your bets gentlemens

Posted by RebeL9 on Feb-24-2006 13:47:

sansa er annars golvar jag er. v�ger 107 kg och tr�nar b�de BJJ och muay thai.

Posted by zoric on Feb-24-2006 13:51:

Galning

Posted by n0bben on Feb-24-2006 13:54:

t�ntar

Posted by NooN on Feb-24-2006 14:58:

Nu tycker jag det blev lite d�lig st�mning h�r.
Nu skakar vi hand och �r v�nner h�r.