TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!!
Pages (3): [1] 2 3 »
LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!!

Loveparade har ju inte blivit av nu p� 2 �r men som det l�ter s� blir det av i �r i alla fall !
Har inte vart p� det n�ng�ng men n�r det blir av s� s�tter jag alla mina resurser till att ta mig dit !
S� h�r st�r det p� siten f�r Love Parade http://www.loveparade.de
Saturday July 15 2006 will be the date that the world famous Loveparade in Berlin (Germany) is going to be held! A spokesman of Planetcom, the organisation company of the Loveparade, announced this news earlier today.
More details will be announced as soon as possible, but for now make sure that you write down this date in your diary!
Fan va najs allts�. N�stan bud p� att skjuta upp semestern i rum�nien en vecka f�r att kunna g� p� detta.
Superduper nice ju...
Du som n�stan varit p� de mesta Steve � inte varit p� Love Parade f�r ju inte missa detta om de nu blir av s� att s�ga..
Minns fr�n 2000 damn supernice att ha upplevt detta iaf 
dette blir fett som faen
mitt f�rste loveparade ever
Samma dag som Sensation Black antar jag
| quote: |
| Originally posted by ScuL Samma dag som Sensation Black antar jag |
| Originally posted by x-dream Superduper nice ju... |
V�lkommen tillbaka 
| Originally posted by reveal Det var inte ig�r du var p� TA va? V�lkommen tillbaka ![]() |
jag tror det blir av.
VM 2006 slutar en vecka innan s� jag tror st�mningen kommer bli massiv
Re: LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!!
| Originally posted by SteveTranz4ever S� h�r st�r det p� siten f�r Love Parade http://www.loveparade.de Saturday July 15 2006 will be the date that the world famous Loveparade in Berlin (Germany) is going to be held! A spokesman of Planetcom, the organisation company of the Loveparade, announced this news earlier today. More details will be announced as soon as possible, but for now make sure that you write down this date in your diary! |
Re: Re: LOVEPARADE 2006 ..::.. 15 juli !!!
| Originally posted by Smeagol Fanns det p� engelska f�r dig?!? Mig gav de bara p� tyska, och dimmade den engelska flaggan... |
nice! man kanske skulle ta och �ka i�r d� =)
pax f�r SWETA lastbil 
| Originally posted by CJ InterCity pax f�r SWETA lastbil |
I wish... men vi har alla v�ra gr�nser
f.� har jag ett finger i gr�ten p� en lastbil i �rets Budapest Parade, pallar ni sl�pa er dit s� be my guest! SWETA international meetup 
| Originally posted by CJ InterCity I wish... men vi har alla v�ra gr�nser f.� har jag ett finger i gr�ten p� en lastbil i �rets Budapest Parade, pallar ni sl�pa er dit s� be my guest! SWETA international meetup |
| Originally posted by x-dream Man tackar!! Nej vart inte ig�r precis.. Tittar in lite d� � d� l�ngesen jag skrev n�got dock.. |
| Originally posted by kurai LIES!! ALL LIES!!! |
| Originally posted by kurai LIES!! ALL LIES!!! |
| Originally posted by x-dream LOL the crazy swiss... You always talks bullshit.. |
| Originally posted by SteveTranz4ever And where the hell have you been ! It's been way to long |

fan d� var man tillbaka p� TA forumet, har varit riktigt l�nge sen sist.
sj�lv �r man ju gammal Love Parade r�v med 3 parader p� meritlistan (o en Street Parade). Ska jag vara �rlig s� �r Street parade bannemig fetare pga Schweizarnas f�rk�rlek f�r �sig trance (tysk-technon blir l�tt lite jobbig efter ett tag).
borde ju f�rs�ka pressa in ett bes�k om nu paraden blir av, det �r l�tt en riktigt billig mini-semester iallafall, med mycket schyssta fester att v�lja o vraka emellan!
har dock t�nkt att �ntligen k�ra Ibiza i sommar, f�r se hur det blir...
| Originally posted by eXton fan d� var man tillbaka p� TA forumet, har varit riktigt l�nge sen sist. |
�r det n�gon som vet hur det gick f�r Tranceaddict i r�stningen ? kommer ju bli grymt kul att �ka ner h�ller nu p� att planera resa o hotell n�gon som kan komma med tips Kosta vad det kosta vill :P
Jag kan tipsa om Hotel B�rlin. http://berlin.nethotels.com/nethote...heckAvail=False
d�r har vi bott 3 ggr, det �r billigt och man kan v�snas s� mycket man vill (n�stan) eftersom det ligger precis vid flygplatsen Alt-Tegel.
J�tten�ra till supermarket, Burger King och tunnelbanan 
Blir nog bara Ibiza och en sv�ng till Berlin under VM f�r mig i �r, g�r nog inte att f� ihop det f�r en LP-resa ocks�...
| Originally posted by Laszlo sl�ng dit en av mina fingrar ocks� |