TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- little theseus On id&t innercity dvd
little theseus On id&t innercity dvd
Jaja het is hem gelukt mag ook wel met da cd shirtje van hem, maar in ieder geval gefeliciteerd!!!!
little theseus zie je op de dvd van innercity bij de beelden van de mainstage. check it out
(ff aangenomen dat je de dvd+ gekocht hebt.....
)
is 't nog wat geworden, die compilatie? en hoe lang is de dvd eigenlijk?? en wat staat er allemaal op?
OMGWTF!
Dus ik sta er gewoon op!
Ik heb geen dvd-speler, is het mogelijk dat iemand het gedeelte waar ik in voorkom ript en knipt ofzo?
Ik ga morgen de cd kopen, daarna maar ff meteen bij een vriend langs om m te kijken, kben enorm benieuwd naar wat ze er uiteindelijk van op hebben gezet!
| quote: |
| Originally posted by Little Theseus OMGWTF! Dus ik sta er gewoon op! Ik heb geen dvd-speler, is het mogelijk dat iemand het gedeelte waar ik in voorkom ript en knipt ofzo? Ik ga morgen de cd kopen, daarna maar ff meteen bij een vriend langs om m te kijken, kben enorm benieuwd naar wat ze er uiteindelijk van op hebben gezet! |
ja ik heb hem gekocht, de dvd begint met de reclame en dan beelden van de ingang en zo en als de zalen leeg zijn.
dan kom je in het hoofd menu en kan je kiezen van welke zaal je de beelden wil zien, dus bij de main krijg ja alle dj s te zien, als je progressive kiest krijg je holden, pappa, foort.
als je de dvd omdraait krijg je de gewone muziek cd
ik hoorde het net van bas(vh).. wel gein, ik ga de cd niet kopen (heb ook niet een dvd speler dus).. die studio compilatie down ik wel denk ik.. en hopelijk ript iemand dat filmpje, is wel leuk om dat eff te zien..
btw.. ik hoorde dat bas en ik er NET niet op stonden, damn..
(
)
| Originally posted by magrec Ik heb die cd ook vandaag gekocht geef hem wel ff mee aan paul kan ie hem op zijn ps2 bekijken |
| Originally posted by basvh ja ik heb hem gekocht, de dvd begint met de reclame en dan beelden van de ingang en zo en als de zalen leeg zijn. dan kom je in het hoofd menu en kan je kiezen van welke zaal je de beelden wil zien, dus bij de main krijg ja alle dj s te zien, als je progressive kiest krijg je holden, pappa, foort. als je de dvd omdraait krijg je de gewone muziek cd |
Op zo'n DVD staat genoeg. Maar wat ik ook heb gemerkt bij de DVD van Sensation staan er van de DJ's maar ongeveer 15 - 20 minuten op. En maar hopen dat ze een beetje de goede stukjes uitzenden.