TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- TIESTO live op TMF!!! :(((((
Pages (3): [1] 2 3 »
TIESTO live op TMF!!! :(((((
Je hoort het goed, donderdag aanstaande zal DJ Ti�sto vanaf 17.00 uur te gast zijn bij TMF om over zijn Solo Tour te praten. Ik vind dat het imago van Tijs hiermee wel heel erg naar beneden gaat straks gaat 'ie zeker ook nog naar Top of the Pops ofzo!?! Ik vind dat Tiesto eigenlijk zou moeten zeggen: "Okay, ik vind het cool dat mijn muziek nu ook door de mainstream geaccepteerd en gekocht wordt maar ik blijf zoveel mogelijk underground (dus TMF: IK KOM NIET!!)". Van underground is bij Tiesto allang geen sprake meer maar van "semi-underground" naar TMF-gast vind ik toch wel een heeeele grote achteruitgang.
WTB.
Re: TIESTO live op TMF!!! :(((((
Hi all,
| quote: |
| Originally posted by WTB Je hoort het goed, donderdag aanstaande zal DJ Ti�sto vanaf 17.00 uur te gast zijn bij TMF om over zijn Solo Tour te praten. Ik vind dat het imago van Tijs hiermee wel heel erg naar beneden gaat straks gaat 'ie zeker ook nog naar Top of the Pops ofzo!?! Ik vind dat Tiesto eigenlijk zou moeten zeggen: "Okay, ik vind het cool dat mijn muziek nu ook door de mainstream geaccepteerd en gekocht wordt maar ik blijf zoveel mogelijk underground (dus TMF: IK KOM NIET!!)". Van underground is bij Tiesto allang geen sprake meer maar van "semi-underground" naar TMF-gast vind ik toch wel een heeeele grote achteruitgang. WTB. |
Zoals ik al zei, het gaat echt de verkeerde kant op. ECHTE trance begint de top 40 in de kruipen (Sonic Inc, Urban train etc.) Armin heeft zijn eigen radioshow op een (naar mijn mening) gruwelijk commercieel station en nu komt al dan niet de beste trance dj op bezoek bij TMF. Ach, we zullen het maar moeten accepteren
Het heeft geen zin om je hier druk om te maken.
Over anderhalf jaar bestaat er bijna geen trance meer, dit gaat dezelfde kant op als de hardcore 6 jaar geleden 
gelukkig maar dat ik net de nieuwe cd van de Kelly Family op zak heb 
Ach we wachten t allemaal wel af mensjes,in ieder geval laat ik die tmf meuk me avond niet verpesten de 2e
En verder,sja als ik m was zou ik ook zoveel mogelijk geld willen binnenslepen om ervoor te zorgen dat ik binnen was voor t te laat is,als hij t niet doet,dan doet een ander t wel en houdt ie der niks aan over,dus sjah,geef m s ongelijk.
En hoe meer commercie,des te eerder gaan we weer de underground parties krijgen die voor deze commerciemeuk ruleerden,wordt dan gewoon ff zoeken,maar we komen der wel
mmhh ik weet het niet, armin en ferry zijn ook al geweest, armin al 2 keer!!
was wel lache toen met armin, vroeg rene als hij bij sensation draaide, zij ie dat ie er niet was met zon toon van 'wat een kutfeest was dat zeg' en zij dat ie wel veel betere avonden had beleefd.
Zij (Rene) helemaal verbaasd! "Ohhhhhh het was heel leuk, vooral Jean!!" LOL
Toen ferry erbij was draaide ze wel phatte tunes in de background!! Was wel lache om te horen hoe jeroen poep an zn schoen commercieel slecht vond

| Originally posted by Biohazard mmhh ik weet het niet, armin en ferry zijn ook al geweest, armin al 2 keer!! |
Halllllo ga is in de werkelijkheid leven. Wees blij dat Tiesto is voor tv komt in Nederland. In Engeland is het niet meer dan normaal en ga is op MTV kijken, zie je iedere dag wel wat van Ibiza en de grootste DJ's ter wereld. En laat Tiesto lekker gaan, dat is toch wat hij wil. In Canada stond tie notabene in het candese Big Brother huis een priveset te geven. Ik vind zoiezo dat er in Nederland nog wel meer aandacht mag komen met intervieuws enzo. Want trance is nou eenmaal een muzieksoort wat bij heel veel mensen goed in het gehoor licht en dus niet iets wat je underground kan houden. En als je daar toch heel erg mee zit dan moet je lekker iets anders gaan zoeken.
Greetzzzz
| Originally posted by Remy D Halllllo ga is in de werkelijkheid leven. Wees blij dat Tiesto is voor tv komt in Nederland. In Engeland is het niet meer dan normaal en ga is op MTV kijken, zie je iedere dag wel wat van Ibiza en de grootste DJ's ter wereld. En laat Tiesto lekker gaan, dat is toch wat hij wil. In Canada stond tie notabene in het candese Big Brother huis een priveset te geven. Ik vind zoiezo dat er in Nederland nog wel meer aandacht mag komen met intervieuws enzo. Want trance is nou eenmaal een muzieksoort wat bij heel veel mensen goed in het gehoor licht en dus niet iets wat je underground kan houden. En als je daar toch heel erg mee zit dan moet je lekker iets anders gaan zoeken. Greetzzzz |
.
Mijn menig hierover.................................
| Originally posted by WTB Sorry dat ik erover begon hoor . WTB. ps: Misschien is het een idee om in het vervolg eerst een keer aardig je punt proberen te maken en niet meteen zo'n aggresieve houding aan te nemen. Maar ja, je moet het zelf weten natuurlijk. Gewoon een ideetje... |
Mja psies,kep m niet 1 keer iets agressiefs zien vermelden 2 be honest.....nie gescholden,gewoon recht voor zn raap zn mening gegeven,en t wordt s tijd dat mensen op dit forum eens beseffen dat daar een forum voor is,meningen uitwisselen.....
En verder,t gehuil van mensen over hoe erg t allemaal wel niet is dat de commercie een beetje in opmars is begint behoorlijk vervelend te worden,tis allemaal lekker egoistisch,laat de dj's ook eens voelen waar ze t voor doen,boeiend,mensen gaan allemaal ook lekker massaal naar TE,Innercity etc,dus als je wilt janken over commercie,blijf dan ook bij dat soort feesten vandaan,elk kaartje wat je koopt werkt hard mee aan hetgene waarover zo geblaat wordt...*zugt*
En dat mensen t vervelend vinden dat nu ook andere mensen hun met bloed zweet en tranen bij elkaar gesprokkelde illegale mp3tjes beluisteren en dat ze niet meer stoer kunnen lopen doen dat zij de enige zijn met die muziek,daar kunnen dj's niks aan doen.
Gun ze verdomme hun fame,daar staan ze voor te draaien
| Originally posted by Donna Mja psies,kep m niet 1 keer iets agressiefs zien vermelden 2 be honest.....nie gescholden,gewoon recht voor zn raap zn mening gegeven,en t wordt s tijd dat mensen op dit forum eens beseffen dat daar een forum voor is,meningen uitwisselen..... En verder,t gehuil van mensen over hoe erg t allemaal wel niet is dat de commercie een beetje in opmars is begint behoorlijk vervelend te worden,tis allemaal lekker egoistisch,laat de dj's ook eens voelen waar ze t voor doen,boeiend,mensen gaan allemaal ook lekker massaal naar TE,Innercity etc,dus als je wilt janken over commercie,blijf dan ook bij dat soort feesten vandaan,elk kaartje wat je koopt werkt hard mee aan hetgene waarover zo geblaat wordt...*zugt* En dat mensen t vervelend vinden dat nu ook andere mensen hun met bloed zweet en tranen bij elkaar gesprokkelde illegale mp3tjes beluisteren en dat ze niet meer stoer kunnen lopen doen dat zij de enige zijn met die muziek,daar kunnen dj's niks aan doen. Gun ze verdomme hun fame,daar staan ze voor te draaien |
stelling (tussendoor):
TIESTO is PURE COMMERCIE
zo
die staat. als ik um nou zo bekijk, ben ik het er nog mee eens ook.
wrom week (nog) niet, ben momenteel bezig erover na te denken hoe ik dit ga onderbouwen (en OF ik dat doe)
edit1: hij heb de laatste paar jaar best wel een groot aantal ceedees op de markt gezet. daar dit gewoon livesets zijn is dus eigenlijk best goedkoop==>> ondertussen een beste bak met geld verdienen
groeten kolkiewolkie
om hier mee verder te gaan:
elke muzieksoort is eigenlijk commercie:
waarom zou je anders gaan draaien:
1. voor je plezier, zeker weten
2. voor het geld
Het zal meestal om een combinatie van deze 2 gaan lijkt mij. Je gaat toch niet muziek maken terwijl je er niks voor verdient en het je zelf alleen maar geld kost.
Of Tiesto pure commercie is lijkt me sterk, als je die gast zo ziet lijkt het me dat ie er behoorlijk veel plezier in heeft.
En om even op de reactie van Donna door te gaan:
Ben het helemaal met je eens.
Je gaat niet voor anderen naar een feest heen, dus......
enjoy the party 
GreetZ RubDub
ps. daarom ga ik WEL naar Trance Energy
| Originally posted by Bouma-Bros Hoezo agressief?? Ik vind dat Remy hier een heel goed punt heeft, ben het er helemaal mee eens. Er is al veel te weinig aandacht in de media voor de Nederlandse dj's, niet te vergelelijken met hoe het er in Engeland aan toe gaat..... |
| ik vind niet dat je zo'n gesprekje bij TMF over het lievelingsdier van Tiesto een interview kunt noemen. |
| Originally posted by TranceFool Over anderhalf jaar bestaat er bijna geen trance meer, dit gaat dezelfde kant op als de hardcore 6 jaar geleden |
Mijn visie hierop:
Wij luisteren trance. En wij vinden dat mooi. Omdat we dat mooi vinden, willen we graag dat anderen dat ook gaan vinden. Dus laten we die muziek horen aan anderen. Anderen raken geinteresseerd, en gaan deze muziek ook vaak luisteren. Daardoor onstaat dus een kettingreactie, en dus worden er meer tranceplaten verkocht, want niet iedereen l33ched ze van i-net :-)
Dus eigenlijk kan niemand er wat aan doen dat trance commercieel wordt. Maatschappijen leven op gaten in de markt, en ze buiten die uit. Net zolang tot er iets anders is waar ze meer aan kunnen verdienen, en dan kan het zijn dat trance wat minder in de aandacht komt. Maar zolang lui zoals ons geinteresseerd zijn en blijven in trance, zal trance niet verdwijnen. En tot de tijd komt dat trance weer op de achtergrond komt, kunnen we er net zo goed van genieten dat het in de aandacht staat, want zeg nou zelf, als er een goeie tranceplaat (commercieel geremixed of niet) op TV verschijnt, hebben we er allemaal lol aan dat we hem zien. "Ow die plaat had ik al ug weken geleden." Maar hij blijft goed.
HAVE FUN, daar draait het toch om? Hier in een thread je mening uiten over dit onderwerp is fijn, maar het draait er uiteindelijk toch om dat je plezier hebt aan het luisteren van je favoriete muziek?
Bij mij iig wel, en ik weet van mezelf dat ik dat ook nog een hele tijd zal doen. Ook al 'verdwijnt' trance in zn geheel, ik heb nog steeds ZAT back-ups, om mn hele leven trance te luisteren. En als er nix op de markt komt, dan komen er toch ook wel lui die zelf gaan maken? Anders ik wel 
HAVE FUN
| Originally posted by John ik denk et niet.. ten eerste is trance veel minder extreem dan hardcore en ten tweede als het niet meer in de commercie is dan is et weer underground... en dat is wat iedereen wil. dus dat is dan weer een voordeel toch? dat trance over 1.5 jaar misschien niet meer in de commercie is hoeft niet te betekenen dat je er niet meer naar hoeft te luisteren toch? en de producer die niet commerciele producties maken zullen dat over 1.5 jaar vast ook niet meer doen. de muziek zal vast veranderen, maar muziek veranderd altijd. maar ik snap eigenlijk ook niet zo goed wat nou het grote probleem is...er staan sinds het begin al trancenummers in de top 40, doe je nix aan. misschien dat ze nu wat hoger in die lijsten komen alleen. iedere producer moet zelf maar weten oftie commerciele plaatjes wil maken of niet. als je het niet leuk vind luister je er gewoon niet naar toch? en zolang tiesto goede muziek maakt luister ik er gewoon naar. tis wel jammer op zich, muziek voor de masses heeft toch iets minder speciaals (vraag me niet waarom..:P) maar wat kunnen wij der aan doen? tiesto moet ook zn brood verdiene:P mzzzzls |
| ten tweede als het niet meer in de commercie is dan is et weer underground... en dat is wat iedereen wil |
...
interview tiesto
interview tiesto
| Originally posted by basvh interview tiesto interview tiesto |
www00h0000000000
Ook ik wel een aantal dingen opmerken..
1. Het is raar dat in de trance wereld, commercie/commercieel zo 'slecht' is. Ik wil erop wijzen dat een hele hoop livesets bijv uitgezonden door 538 OOK commercieel is, en als iedereen TEGEN commercie is, zouden we dus geen livesets hebben..
2. Commercie wordt beschouwt als poep.. Poep is vies, dat weet iedereen, dat wordt van jongs af aan al aangenomen. Dus wordt commerciele trance al vanaf het begin aangenomen, dat is bagger, dan betekent het heel wat minder, dan is het gevoel de in essence 'trance' gevoel ineens weg?.. Waarom? omdat meerdere mensen deze muziek nou kennen is onze muzieksoort ineens minder speciaal, draait het dan daarom? dat wij een aparte soort muziek hebben, en dat we daarom trots zijn, en zodra meerdere mensen ervan willen genieten dat het ineens minder waard is voor ons?
3. Het geld issue dat tevoorschijn komt bij commercie.. Als een nummer van (in dit geval) bijv Tiesto commercieel gaat, dan gaat het Tiesto dus alleen maar om geld? Daar loopt het idee natuurlijk helemaal mis, je vergeet dat DJing, en producing zijn beroep nu eenmaal is. Hij moet ook geld verdienen, en platen maken en aan de mainstream verkopen hoort daar ook bij. En dan kan je zeggen, maar hij verdient toch al bakken met geld door het draaien alleen al? Misschien wel zo, maar hij heeft ook zn uitgavens (Blackhole) (producing kost ook geld) etc etc.. En misschien verdient ie dan wel tig keer meer als modaal salaris van een Nederlander, maar wie LET hem het recht, want een ******* huisarts verdient ook geld als water om een wratje op je voet weg te branden.. En toch vind 'men' dan ineens zijn muziek slechter.. raar..
| Originally posted by Teal'k Ook ik wel een aantal dingen opmerken.. 1. Het is raar dat in de trance wereld, commercie/commercieel zo 'slecht' is. Ik wil erop wijzen dat een hele hoop livesets bijv uitgezonden door 538 OOK commercieel is, en als iedereen TEGEN commercie is, zouden we dus geen livesets hebben.. |