TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- AmnesiA är tillbaka
AmnesiA är tillbaka
AmnesiA är tillbaka, nu är det absolut krav att man är student, men inget medlemsskap behövs längre. Den 24e mars kommer Ciacomix och Mike Hunter 
www.clubamnesia.org
Cool - då litar jag på att du fixar en spelning åt mig 
kul å se att ni kör igen, kan aldrig bli för mycket elektronisk musik 
å givetvis behöver ni nån som lirar så skrik för bövelen 
skrik på mig först.. 
schysst!
Men hur blir det sen?
På ssk sa de idag att det bara blir 2 spelningar i vår, och att amnesia funderade på att bli en "riktig" nattklubb.
Får vi lite inside info?
Så vitt jag vet blir det bara 2 amnesia tillställningar denna terminen. Det har varit rätt fullbokat på Sydskånskan tydligen.
Jag var med på ett litet försök att starta upp Amnesia som en regelbunden nattklubb i Malmö men clubägaren beslutade att sälja stället en vecka efter att vi ordnat upp allting 
Sedan dess har jag inte hört något mer. Exton brukar som vanligt kunna berätta mer om detta
vafaan jag är ju inte student längre 
| quote: |
| Originally posted by Funfrock vafaan jag är ju inte student längre |
FRÅGA!
Varför måste man vara student? Finns säkert en bra anledning som jag inte kan komma på 
| quote: |
| Originally posted by CJ InterCity FRÅGA! Varför måste man vara student? Finns säkert en bra anledning som jag inte kan komma på |
aj sii
nåja, ännu ett skäl att börja plugga på LU 
det stämmer, nu är vi tillbaka! Ska jag vara helt ärlig så vet jag inte hur det blir i framtiden, de flesta av eldskälarna e klara med studierna nu och har börjat jobba, mindre tid till engagemang osv... men nu har jag nyss blivit singel igen så lite mer fritid har jag nu!
Förhoppningsvis så kör vi vidare på SSK så länge det kommer folk iaf, suger fett att alla måste vara studenter (igen). Men i brist på alternativ så hade vi inget val...
Det stämmer jag o Irish var o snackade med en snubbe med en nyöppnad krog som ville ha nån tillställning för att dra folk men det blev ju tyvärr inget. Annars tar jag gärna emot tips o liknande om nåt ställe som kan tänkas vilja hosta en klubb (typ som Buddha Lounge gör i Malmö).
Eller kanske det finns tillräckligt med folk som har vilja o kontakter för att starta en "riktig" klubb, det hade jag inte varit feg att lägga massa energi på!
Har ni hört med Deep Nightclub på Amiralsgatan i Malmö? En gammal bekant startade en torsdagsklubb där i december men det gick åt helvete efter 2 veckor... problemet var för lite reklam, så se till att ha flyers ute i butiker osv, ifall ni lyckas med något
fast det verkar som om majoriteten av EDM folket i Malmö håller sig till psytrance dock...