TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Loveparade Is Back ?
Pages (2): [1] 2 »
Loveparade Is Back ?
YESSSSSS !!!
het is zover !
ze krijgen er weer ��n op poten ! Den deze gaat er weer bij zijn !
Loveparade
zelf ne float ineensteken ?
GReetz
GReg
vind het zoiezo raar dat ze voor zo'n evenement vorige jaren niet genoeg sponsoring vonden.
Hoezo, ik dacht dat de stad het gewoon beu was om op te draaien voor de opruimingskosten 
Originally posted by djcresto
Love Parade in Berlijn weer terug
De Love Parade in Berlijn komt terug. Een woordvoerder van de organisatie heeft vandaag laten weten dat het technofeest voor 15 juli op de agenda staat. Dat is een week na het einde van het WK voetbal. De bekende Love Parade is er twee jaar tussenuit geweest wegens geldgebrek.
Een fitnissketen sponsort de parade met een miljoen euro. De organisatie rekent op ongeveer een miljoen bezoekers. De eerste Love Parade werd in 1989 gehouden. Toen waren er slechts enkele honderden bezoekers. Aan het eind van de jaren negentig waren het er gemiddeld 1,5 miljoen.
^ te weinig geld om alles terug op te kuisen wss. 
Ik heb ook zoiets gehoord dat de stad Berlijn het afval niet meer wou opruimen op eigen kosten.
Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen 
| quote: |
| Originally posted by Nabistai Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen |
| Originally posted by Nabistai Als ik mij niet vergis had de stad besloten om alle verbonden kosten (zoals inderdaad de opruimkosten) in de nek van de Love Parade organisators te smijten, waardoor ze in geldgebrek kwamen |

Als er iemand een nieuwtje heeft , aarzel dan niet om hier te posten � !
de floats worden trouwens gratis ter beschikking gesteld. Mijn vraag is enkel, hoeveel floats zijn er , en welke criteria hanteert de organisatie voor een selectie ?
Wie weet komt een BeTa truck wel in aanmerking 
of iets internationaler, een TA-truck.
OK, lijkt nogal utopisch, maar dromen is nog steeds niet verboden hoop ik ??? Als een Turkse mag ontsnappen, dan mag ik dromen h� 

wtf is ne float? die oranje kussentjes voor onder de platenspelers?
Zo noemen ze die trucks
Als der nen bus van de beta's nr daar gaat, gaanek mee!! 
Hmm, da gaat een beetje tegenvallen, heb net op de site van Dance Valley gelezen dat de datum gewijzigd is naar 14 en 15 juli...
Juist ja...
UDC site
EDIT: k zie net dat MikeVee dit ook al heeft gepost in de parties thread, nevermind dus 
nieuwe revelatie voor de love parade!
http://www.glumbert.com/media/rave.html
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=328634
| Originally posted by Den Backer Als der nen bus van de beta's nr daar gaat, gaanek mee!! |
^betabus was beter hoor 
Lolz,
betabus.
anyway
niemand zin om te gaan ?
| Originally posted by Wildfir3 nieuwe revelatie voor de love parade! http://www.glumbert.com/media/rave.html |
| Originally posted by Kaidreas ^betabus was beter hoor |
^/me: handen in de lucht: Wooooooooow we're going to Ibiza!
| Originally posted by Kaidreas ^/me: handen in de lucht: Wooooooooow we're going to Ibiza! |
Iemand al iets gehoord van onze BeTa bus ?
Hey, mijn naam is Thomas De Schutter en ben reeds met BETA's naar Trance Energy geweest met zo'n gehuurde bus. Indien hier niet eerder zo'n voorstel is gedaan wil ik gerust dit maal die taak op mij nemen 
ben afkomstig van antwerpen, waar de bus dan ook zal vertrekken en ben dus op zoek naar ongeveer nog zo'n 20 man die mee willen te rijden voor de kosten te delen.
Fijn idee maar ik denk dat ge hier niet veel kandidaten gaat vinden.