TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Threadscrewers-Plaza
Pages (2): [1] 2 »
Threadscrewers-Plaza
Alsjeblieft.....
Ga jullie gang jongens,blaat hier maar een eind in de rondte om zoveel mogelijk posts te maken als je maar kan
Go 4 it!!!!!
oke.....
ik heb gvd nog geen studie financiering gehad

beetje kinderachtig om zo'n thread te openen, maar ja, das mijn eigen bescheiden mening.
Moet alles nou perse serieus zijn? Dan zou 3/4 van alle posts zo de prullemak in kunnen (een kleine schatting).
Om even verder te gaan op die studiefinanciering: ik heb het ook nog niet gehad.....wordt deze thread toch nog een beetje serieus 
GreetZ RubDub
| quote: |
| wordt deze thread toch nog een beetje serieus |
kinderachtig vind ik het om useless posts overal in te pleuren om maar zoveel mogelijk posts te behalen.
Er zijn meerdere mensen die zich ergeren aan dat soort gedoe,en nee niet alles hoeft serieus te zijn,er wordt veel gedolt en daar hoor je me ook niet over,maar als je niet begrijpt over welke posts t gaat,dan is dit zeer waarschijnlijk een goeie thread voor je
IDD Donna, helemaal mee eens, dit is GVD een MUZIEKFORUM.....bijna niemand start nog een thread over muziek..
Nou snap ik wrom de ouwe members hier nie meer zijn, denk dat et tijd is dat ik ook maares ga
(kom nog wel op de meeting hoor
)
Re: Threadscrewers-Plaza
| Originally posted by Donna Alsjeblieft..... Ga jullie gang jongens,blaat hier maar een eind in de rondte om zoveel mogelijk posts te maken als je maar kan Go 4 it!!!!! |
| Originally posted by TranceFool IDD Donna, helemaal mee eens, dit is GVD een MUZIEKFORUM.....bijna niemand start nog een thread over muziek.. Nou snap ik wrom de ouwe members hier nie meer zijn, denk dat et tijd is dat ik ook maares ga (kom nog wel op de meeting hoor ) |
| Originally posted by Ruben_Dubbink beetje kinderachtig om zo'n thread te openen, maar ja, das mijn eigen bescheiden mening. Moet alles nou perse serieus zijn? Dan zou 3/4 van alle posts zo de prullemak in kunnen (een kleine schatting). |

| Originally posted by Jukx Nou, ik vind het wel terecht dat eindelijk een keer iemand er wat van zegt!! hulde aan Donna! ![]() Kom op zeg, er wordt de laatste tijd (nouja, eigenlijk al heel lang) bijna alleen maar onzin en CRAP gepost.. het is lang geleden dat ik een thread ben tegengekomen die zinnig was en ook zinnig is gebleven. |
...tiss niet te geloven....
een aantal mensen typen hier EXACT wat ik de laatste dagen ook al meer dan eens heb gedacht....: wanneer weer es een thread over trance?
| Originally posted by TranceFool 100% agree, het is geen kinderspeeltuin hierzo. Geintje is leuk, tuurlijk maar niet 80% onzin. Wrom denk ie dat alle trouwe members weg zijn???? Zelfde als onze Glanis, die zoveel voor ons gedaan heb, met uploaden enzo die komt ook nooit meer.....Optimus had ook al een hele lijst members, maar vond dat deze er ook nog wel bij mocht |
Opti, we worden vriendelijk verzocht om op te rotten whehehe 
Beetje lol enzo.....mag blijkbaar niet, maarja......dan ga ik maar, moet toch nog leren. 
LATAH
En inderdaad, HET FORUM IS ZODANIG NAAR DE KLOTE DAT JE HIER ALLEEN NOG MAAR KEN SLAP OUWEHOEREN!......DAAR DOET IEDEREEN AAN MEEEEEEEE DUS LOOP NIET TE ZEIKEN, WERK ER DAN ZELF OOK AAN MEE OM HET TE VERBETEREN EN GA NIET WEG!!!!!!!! sjongesjonge.........
ik ben het er mee eens dat een groot aantal replies helemaal nergens op slaan, k vind dan ook dat donna hier een goed punt heeft (misschien niet de beste manier om het te zeggen maar ze heeft wel gewoon gelijk).. maar wat iedere (serieuze) poster wel zou kunnen doen is zelf ook proberen door te gaan met goede replies te maken en nuttige threads te starten, die thread van donna (wat heb jij gedaan dit weekeind) vind ik goed (hij was er al eerder maar toch), er zijn wel serieuze threads maar dan moet er ook wel redelijk op gereareerd worden..
gelukkig is er op mijn thread, die toch serieus bedoeld is, leuk gereageerd en op serieuse manier! je kan der dus zelf ook iets aan doen ipv er alleen over te klagen (niet als aanval bedoeld!), 

| Originally posted by New Wave En inderdaad, HET FORUM IS ZODANIG NAAR DE KLOTE DAT JE HIER ALLEEN NOG MAAR KEN SLAP OUWEHOEREN! |
| Originally posted by New Wave ......DAAR DOET IEDEREEN AAN MEEEEEEEE DUS LOOP NIET TE ZEIKEN |
| Originally posted by New Wave WERK ER DAN ZELF OOK AAN MEE OM HET TE VERBETEREN EN GA NIET WEG!!!!!!!! |
Ja, als het toch geen onzin meer mag zijn dan wil ik graag dat jullie ff dit nr voor me ID'en
http://www.tranceaddict.com/forums/...&threadid=32811
PLZ!!!!
GReeTZ
Petrus ik es voor je kijken 
Enneuh over dat iedereen mee doet is echtnie waar. Ik zal beswel es een geintje maken, maar ik ga echt niet aan die pauperonzin meedoen, dat hebben meer mebers ged8 en die zijn nu dus ook weg
Fuck, ik kennem petrus kan alleen ff nie op de naam komen 
| Originally posted by New Wave Opti, we worden vriendelijk verzocht om op te rotten whehehe ![]() Beetje lol enzo.....mag blijkbaar niet, maarja......dan ga ik maar, moet toch nog leren. ![]() LATAH En inderdaad, HET FORUM IS ZODANIG NAAR DE KLOTE DAT JE HIER ALLEEN NOG MAAR KEN SLAP OUWEHOEREN!......DAAR DOET IEDEREEN AAN MEEEEEEEE DUS LOOP NIET TE ZEIKEN, WERK ER DAN ZELF OOK AAN MEE OM HET TE VERBETEREN EN GA NIET WEG!!!!!!!! sjongesjonge......... |
| Originally posted by New Wave Opti, we worden vriendelijk verzocht om op te rotten whehehe ![]() Beetje lol enzo.....mag blijkbaar niet, maarja......dan ga ik maar, moet toch nog leren. ![]() |

| Originally posted by Donna Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen ofzo,daar gaat t ook helemaal niet om,maar tis wel zo dat *bijna* elke thread *hormonaal* gemaakt wordt. Ookal is een thread nog zo serieus bedoelt,er wordt wel weer een slinger aan gegeven zodat ie nergens meer over gaat,en dat heeft niks te maken met dat er geen lol of wat dan ook gemaakt kan worden,maar op t moment kan er zo goed als NIKS meer besproken worden. En tuurlijk isset vrij normaal dat er eens oftopic gereplied word,maar zeg eerlijk,is dat nu niet zo goed als *altijd* zo? En t zou best leuk zijn als er idd wat members terug zouden komen,en er nieuwe members bijkomen die een aanvulling zijn,dan wordt t weer een leuke bezigheid t forum ff door te spitten. |
Zie je nauw wel,jij wilt ook een kusje!!
Nah ok *kusje*
Ok manne,we zijn der weer klaar voor,gaat u verder
whehehe ja het gaat al weer, mijn woede aanvallen zijn weer voorbij 
lets work to a more serious forum.....
Ik ben het hier mee eens, ik vind het alleen erg jammer dat wanneer IK het zeg (ja..meerdere malen) dan is het gezeik......en nu is t opeens wel weer goed.....ik snap jullie niet.....rare vogels...
/me zit in de hoek met een pruillip 
na alle reacties enzo gelezen te hebben, moet ik toch mijn mening wat bijstellen. Je (Donna) hebt zeker gelijk als je het hebt over serieuze threads die worden verknaakt door onzinnige slingers aan het onderwerp. Daarom had ik het ook over 3/4 van de posts die de prullebak in kunnen.
Aan het onderwerp van de thread is meestal wel te zien waar dit op uitdraait (onzin of geen onzin replies). Laten we dan maar houden op dat je bij serieuze topics ook serieus replied. Bij de, wat sommige nutteloze threads noemen, moet uiteraard ruimte zijn voor wat nutteloze reacties. Zoiets? Denk dat de meesten van ons het hier wel mee eens zullen zijn.
GreetZ RubDub