TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Weer den tijd van het tjaar...
Weer den tijd van het tjaar...
Een goei vriendin van mij moet dus voor haar eindwerk een marktonderzoek doen met enquetes tot gevolg.
Keb de enquete op men webspace gezet, Clickie
tis geen verplichting of course, als ge 5 minuten tijd hebt vult het dan in dan doede ons eef ook een plezier, ze si namelijk in tijdsnood en ze moet tegen vrijdag nog 100 enquets binnehebben om een representatief onderzoek te hebben.
Wa hangt er aan vast, voor elke ingevulde enquete (1 per persoon of course tmoet representatief blijven) krijgde 3 kussen, all� tis te zeggen zij geeft ze aan mij en ik geef ze u door 
Misschien helpt dees om u over de brug te helpen 

Indien ge beslist om de enquete in te vullen, stuurt ge het naar mijn hotmail adres te vinden in de msn thread 
Dank bij voorbaat
Mikey
edit: voor diegene da beslissen om in te vullen ge zult merken da de nummering ni klopt ma da zijn een aantal vragen die weggelaten zijn omda ge daarvoor moest een artikel lezen, dus vandaar.
Ze draagt Bikkembergs? Ok, vergeet 't dan maar
zal eens kijken wat 't is 
kunde da ni in een pdf-formulierke gieten?
| quote: |
| Originally posted by diddi kunde da ni in een pdf-formulierke gieten? |
ons Eva'ke 
ale, omdak ff tijd heb, en omdat ze der ni slecht uitziet 
zal k et ff invulle 
edit: waar vind ik die msn thread?
| Originally posted by DJ Sid ale, omdak ff tijd heb, en omdat ze der ni slecht uitziet ![]() zal k et ff invulle ![]() edit: waar vind ik die msn thread? |
joa joa, schoon poepke.
curly hair ftw!
ja eigeel da snappek nu ook ni se, da gij met bikkembergs snollen omgaat :x
ok, ik heb de enqu�te ingevuld en naar u gestuurd, eagle. check hotmail.
| Originally posted by Bl@ckOut Ze draagt Bikkembergs? Ok, vergeet 't dan maar zal eens kijken wat 't is |
| Originally posted by Wildfir3 ja eigeel da snappek nu ook ni se, da gij met bikkembergs snollen omgaat :x |
hola, 't is tegen morgen
momentje, zal 't sebiet versturen
edit: verstuurd
Bikkembergs (hokjeswerk???) no thx 
| Originally posted by Kaidreas curly hair ftw! |