TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי שרוצה לבוא לישראל דנמרק שיכנססססססס
מי שרוצה לבוא לישראל דנמרק שיכנססססססס
היייייייי
בקיצור ולעניין..
לחבר שלי יש 25 כרטיסים למשחק היום בערב.. יציאה 11-12 ...
הכרטיס זה כרטיס
ילד\נוער\חייל
מי שרוצה לבוא מוזמן ליצור איתי קשר..
אל תתביישו :-()
אם אני לא ילד/נוער או חייל
עדיין תופס
אם כן, נשמע סבבה לגמרי
באיזה שעה המשחק ..?
הייתי בא אבל יש לי חום 38
המשחק ב 9..
וואלה יש כאלה אומרים שתופס יש כאלה שאומרים שלא תופס...
לאדע מה להגיד לך..
אני אישית חושב שלא 
וואלה..
לא לוקח צ'אנסים..
..מקסימום נראה בטלויזיה
מצטער אחי :<
אם אתה נראה ילד נער חייל אז מן הסתם זה יתפוס
אני צריך כרטיס.
כי הרי אין לי חוגר כבר
אין מה להצטער אחי, העיקר שננצח
ואני לא נראה ילד, אולי חייל
אבל חפיף נראה בטלויזיה.
אל אל ישראל

משחק דפוק לאללה טוב שלא הלכתי..
היה עדיף להשאר לראות קרואטיה ארגנטינה
L@L
מסתבר שביציע שיבשבתי כולם זה חינמים... כאלה קומבניות כמו שלי היה..
בקיצור נירא לי כל בית ספר בתל אביב קיבלו כרטיסים למשחק...
אז כל המשחק היכרתי בנות ובנים חדשים
מלא כוסיות L@L@L@L@L@L
יש מספרי פלאפון L@L@L@L@@L
ראיתי אולי 10 דקות מהמשחק .. כל השאר הסתכלתי על בנות
L@L@L@L@L@L@L@L
ועשיתי קופה של 100 שקל ממכירת כרטיסים
L@L@L@L@L
שכונההההההה 
הסיפור שלי עוד יותר מצחיק
בעיקרון היה לי כרטיס למוזמנים
אבל העדפתי ללכת עם החבר'ה,
הגענו למגרש והיה לנו שני כרטיסים לשערי 11-12
ואז גילינו שהחיילים נכנסים חינם רק ל 8-10
והיינו ארבעה.
אז אמרנו , טוב ניקח כרטיסים לחיילים ונכנס ל 8-10 כולנו
ואז חבר שלי נזכר שהוא שכח את החוגר בבית 
אבל לא נורא, כי אפשר היה שם להוציא איזה 10 כרטיסים כל חייל 
(כל קופאי מביא לך כרטיס)
ואז נכנסנו והיה משעמם, במחצית הראשונה עוד עמדנו
אחכ ישבנו ופיצחנו גרעינים 
מאכזב לאלללללללה
עד שרואים את קטן, בניון ושאר החברה ביחד
זה כל מה שיוצא..
זה רק אני או שסואן שיחק איתם ?
!
בלי תקריות בין לאומיות 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.