TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מי שרוצה לבוא לישראל דנמרק שיכנססססססס


Posted by omergunr on Mar-01-2006 13:35:

מי שרוצה לבוא לישראל דנמרק שיכנססססססס

היייייייי
בקיצור ולעניין..
לחבר שלי יש 25 כרטיסים למשחק היום בערב.. יציאה 11-12 ...
הכרטיס זה כרטיס
ילד\נוער\חייל

מי שרוצה לבוא מוזמן ליצור איתי קשר..

אל תתביישו :-()


Posted by gErver on Mar-01-2006 13:49:

אם אני לא ילד/נוער או חייל
עדיין תופס
אם כן, נשמע סבבה לגמרי


באיזה שעה המשחק ..?


Posted by Dj Alex (ISR) on Mar-01-2006 13:51:

הייתי בא אבל יש לי חום 38


Posted by omergunr on Mar-01-2006 13:54:

המשחק ב 9..
וואלה יש כאלה אומרים שתופס יש כאלה שאומרים שלא תופס...
לאדע מה להגיד לך..
אני אישית חושב שלא


Posted by gErver on Mar-01-2006 14:19:

וואלה..

לא לוקח צ'אנסים..
..מקסימום נראה בטלויזיה


Posted by omergunr on Mar-01-2006 14:28:

מצטער אחי :<


Posted by DjChook on Mar-01-2006 15:08:

אם אתה נראה ילד נער חייל אז מן הסתם זה יתפוס

אני צריך כרטיס.
כי הרי אין לי חוגר כבר


Posted by gErver on Mar-01-2006 18:39:

אין מה להצטער אחי, העיקר שננצח

ואני לא נראה ילד, אולי חייל
אבל חפיף נראה בטלויזיה.

אל אל ישראל


Posted by Dj Alex (ISR) on Mar-02-2006 08:22:

משחק דפוק לאללה טוב שלא הלכתי..
היה עדיף להשאר לראות קרואטיה ארגנטינה


Posted by omergunr on Mar-02-2006 12:42:

L@L
מסתבר שביציע שיבשבתי כולם זה חינמים... כאלה קומבניות כמו שלי היה..
בקיצור נירא לי כל בית ספר בתל אביב קיבלו כרטיסים למשחק...
אז כל המשחק היכרתי בנות ובנים חדשים
מלא כוסיות L@L@L@L@L@L
יש מספרי פלאפון L@L@L@L@@L
ראיתי אולי 10 דקות מהמשחק .. כל השאר הסתכלתי על בנות

L@L@L@L@L@L@L@L

ועשיתי קופה של 100 שקל ממכירת כרטיסים

L@L@L@L@L
שכונההההההה


Posted by DjChook on Mar-02-2006 14:04:

הסיפור שלי עוד יותר מצחיק
בעיקרון היה לי כרטיס למוזמנים
אבל העדפתי ללכת עם החבר'ה,

הגענו למגרש והיה לנו שני כרטיסים לשערי 11-12
ואז גילינו שהחיילים נכנסים חינם רק ל 8-10
והיינו ארבעה.
אז אמרנו , טוב ניקח כרטיסים לחיילים ונכנס ל 8-10 כולנו
ואז חבר שלי נזכר שהוא שכח את החוגר בבית

אבל לא נורא, כי אפשר היה שם להוציא איזה 10 כרטיסים כל חייל
(כל קופאי מביא לך כרטיס)

ואז נכנסנו והיה משעמם, במחצית הראשונה עוד עמדנו

אחכ ישבנו ופיצחנו גרעינים


Posted by gErver on Mar-02-2006 15:27:

מאכזב לאלללללללה
עד שרואים את קטן, בניון ושאר החברה ביחד
זה כל מה שיוצא..

זה רק אני או שסואן שיחק איתם ? !

בלי תקריות בין לאומיות



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.