TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [14/15-07-2006] Dance Valley - Recreatiegebied Spaarnwoude, Velsen
Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by jp on Mar-01-2006 15:55:

[14/15-07-2006] Dance Valley - Spaarnwoude

http://www.dancevalley.nl

Zelfde dag als Loveparade en Sensation Germany

Posted by Loraine on Mar-01-2006 16:12:

ENORME ******
Is weer goed over nagedacht zo te merken

Posted by Djeebie on Mar-01-2006 16:17:

Re: [14/15-07-2006] Dance Valley - Spaarnwoude

quote:
Originally posted by jp
Zelfde dag als Loveparade en Sensation Germany

En dezelfde dag als Extrema Outdoor en 5 Days Off is van 12-16 juli. Lekker gepland weer allemaal

Posted by jp on Mar-01-2006 16:26:

Komt allemaal door de Masters op Zandvoort

Posted by Djeebie on Mar-01-2006 16:43:

Maar de Masters zijn op 6 augustus en DV zou op 4 en 5 augustus zijn. Genoeg tijd dus voor de politie om een paar kilometer verderop te verhuizen.

Posted by jp on Mar-01-2006 17:11:

Nee, want je zit met zondagsdiensten en vakantie. 2 grote evenementen in 2 dagen lukt dan nooit.

Posted by Matthijs on Mar-01-2006 17:41:

Lekker is dat, nou maar hopen dat ik m'n verlofdagen nog om kan ruilen!

Posted by MaGiK54 on Mar-01-2006 18:16:

Senseo, DV of Berlijn wat gaat het worden ?

Posted by basd on Mar-01-2006 20:21:

Da's inderdaad niet heel erg handig gepland nee. Nou ja, dan maar effe line-ups afwachten en een keuze maken (al valt Sensation Duitsland sowieso af).

Posted by Kaidreas on Mar-01-2006 21:16:

sensation berlin hoeft zoiezo alniet, loveparade... mmmmz kweet toch niet hoor. khou het wel gewoon bij DV

Posted by Unique2701 on Mar-01-2006 22:01:

juli???? d8 eerst dat het een typfout was.. maar ok... misschien beter weer dan dit jaar hopefully!

Posted by Ultravibe! on Mar-01-2006 22:03:

Re: Re: [14/15-07-2006] Dance Valley - Spaarnwoude

quote:
Originally posted by Djeebie
En dezelfde dag als Extrema Outdoor en 5 Days Off is van 12-16 juli. Lekker gepland weer allemaal

Mmm, als DV op dezelfde dag als Extrema is, is dat wel makkelijk kiezen voor mij als Eindhovenaar. Plus het feit dat er waarschijnlijk dan wel een aantal zwaar vette proggerts van DV naar Eindhoven worden overgebracht, maakt het alleen maar aantrekkelijker!

Ik dacht van de week nog, dit jaar staat Sasha misschien wel op Outdoor...

Posted by basvh on Mar-01-2006 22:16:

Re: Re: Re: [14/15-07-2006] Dance Valley - Spaarnwoude

quote:
Originally posted by Ultravibe!
Mmm, als DV op dezelfde dag als Extrema is, is dat wel makkelijk kiezen voor mij als Eindhovenaar. Plus het feit dat er waarschijnlijk dan wel een aantal zwaar vette proggerts van DV naar Eindhoven worden overgebracht, maakt het alleen maar aantrekkelijker!

Ik dacht van de week nog, dit jaar staat Sasha misschien wel op Outdoor...

grote namen zullen exclusief worden geboekt denk ik.

maar tis echt een vaag verhaal. veel mensen die hun vakantie om dance valley heen hebben geboekt zullen pissig zijn. Gelukkig valt de mijne net niet tijdens DV maar scheelde weinig.

dv en extrema vissen toch voor groot gedeelte in zelfde vijver, voor beide organisaties klote.

Posted by @win on Mar-01-2006 23:36:

Nou ja zonder line up kan ik er nog weinig over zeggen, maar het is wel een rare ommezwaai. Ik denk dat dat wekkend veel verliezers en weinig winnaars zal hebben. Een hele slechte keus qua datum voor de partyscene...

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-01-2006 23:45:

niet echt slim van UDC
vraag me af of ze uberhaupt wat grote namen kunnen strikken.
met al die andere grote/grotere evenementen in het buitenland.

wilde dus ook gaan in augustus, omdat ik daar ook vanuit ging dat ze dan DV zouden organiseren.
Nou die gaat dan maar van mn lijstje en ga richting Berlijn.

Posted by M_Peror on Mar-02-2006 09:40:

Ja, deze datum is wel heel erg jammer. Dat wordt een moeilijke keuze... In plaats een van zomer met elk weekend een ander feest zit nu dadelijk alles tegelijk in een of twee weekenden.

Posted by Ultravibe! on Mar-02-2006 14:06:

Re: Re: Re: Re: [14/15-07-2006] Dance Valley - Spaarnwoude

quote:
Originally posted by basvh
grote namen zullen exclusief worden geboekt denk ik.

Dat zou best kunnen gelden voor de headliners op DV, als bijv. Tiesto, PvD en Carl Cox, maar daar mikt Extrema niet op. Het zou mij niet verbazen als mensen als Holden, Hawtin, Rachmad, Sasha, Zabiela e.d. die dag dubbel geboekt staan. Maar we zien wel, ik ga toch naar Outdoor.

Posted by eieregooie on Mar-02-2006 15:33:

Jezus wat een rukkers

Doe het dan gewoon 1 dag maar in het vaste weekend. Die vrijdagavond is toch waardeloos.

Posted by Stephan B on Mar-02-2006 15:43:

Ze zijn weer lekker bezig daar bij UDC, stelletje prutsers...

Posted by MaGiK54 on Mar-02-2006 15:54:

Waarom UDC gelijk dissen, wellicht is de echte dwarsbomer de gemeente die geen vergunning voor het "vertrouwde" weekend heeft afgegeven (wat natuurlijk vaag is, aangezien de Masters altijd de dag na DV is volgens mij).....en is dit het enige weekend waarvoor ze wel een vergunning konden krijgen. Maar ja aan de andere kant heeft UDC het vaak ook kut geregeld en heeft het wellicht aan zich zelf te danken dat het geen vergunning krijgt voor augustus.

En daarbij komt nog dat bijna elk ander weekend van de maanden juli of augustus een moeilijk verhaal is, want elk weekend heeft wel een groot festival gepland staan.....dus welk ander weekend ze hadden gekozen of gekregen was waarschijnlijk klote geweest voor een groep mensen.

Gewoon line ups afwachten en dan kiezen....maar Berlijn heeft op dit moment mijn voorkeur...tenminste geen blubber daaro

Posted by Stephan B on Mar-02-2006 16:00:

Als je dat verhaal leest op hun site komt het er feitelijk op neer dat ze nu deze kudtdatum hebben omdat ze per s� er een weekender van wouden maken. Anders hadden ze hoogstwaarschijnlijk meer opties gehad van de gemeente.

Posted by eieregooie on Mar-02-2006 16:09:

quote:
Originally posted by Stephan B
Als je dat verhaal leest op hun site komt het er feitelijk op neer dat ze nu deze kudtdatum hebben omdat ze per s� er een weekender van wouden maken. Anders hadden ze hoogstwaarschijnlijk meer opties gehad van de gemeente.

idd

Posted by jp on Mar-02-2006 17:37:

Het levert nu eenmaal meer geld op. En het is prestige (Nature One, Mysteryland)

Posted by Stephan B on Mar-02-2006 17:40:

quote:
Originally posted by jp
Het levert nu eenmaal meer geld op. En het is prestige (Nature One, Mysteryland)

Nou ik kan je met de datum die ze nu hebben gekozen denk ik nu al wel garanderen dat ze met deze 2006 weekender er minder geld op gaan verdienen dan b.v. de 1dags editie van 2004. Het is gewoon een wanhoopsdatum. Hoop gasten gaan naar Extrema, aanzienlijk aantal naar de Love Parade, en er zijn ook nog veel mensen op vakantie. Ik zie 't niet gebeuren voor Dance Valley dit jaar.

Posted by basvh on Mar-02-2006 18:01:

nogal logisch dat ze geen 1 dag willen. wat denk je dat ze hebben moeten investeren? alles is al geregeld, dan ga je niet terug naar 1 dag. Ook is voor bijna iedereen de camping goed bevallen ondanks dat het klote weer was.

Volgens de persberichten is de vergunning in september ingediend en in december is er overleg geweest. 2 maanden later komt de politie opeens van he het kan niet. is echt weer typisch nederland dit. Een evenement als dance valley is uniek in de wereld, iets waar we trots op mogen zijn. Omdat er waarschijnlijk een aantal snorren met de camper in frankrijk zitten kan zn evenement niet doorgaan. Moet je kijken wat voor financiele schade dit zich meebrengt: niet aleen udc maar ook de andere organisaties, en wat dacht je van de verhuurbedrijven van licht en geluid? Deze zullen ook alles om moeten gooien. Echt bespottelijk dat dit kan in Nederland, trek dan een snor ergens uit friesland vandaan ofzo die kan assisteren.

Pages (10): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 »