TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- TMF presenteert: Armada Night, vrijdag 28 april, Heineken Music Hall
Pages (2): [1] 2 »
TMF presenteert: Armada Night, vrijdag 28 april, Heineken Music Hall
Armada Night met Armin van Buuren
+ special guests Markus Schulz, Matthew Dekay and Perry O�Neil
Tijdens Koninginnenacht vrijdag 28 april aanstaande vindt in de Heineken Music Hall een nieuwe editie van de Armada Night plaats. Naast een 4 uur durende set van headliner Armin van Buuren zullen ook Markus Schulz, Matthew Dekay en Perry O�Neil achter de draaitafels te zien zijn. De avond is bovendien de offici�le release party van de nieuwe Armin van Buuren A State Of Trance 2006 compilatie CD die half april uitkomt....
Vrijdag 28 april 2006
Heineken Music Hall - Amsterdam
Entree: � 32,50 (excl. servicekosten)
Aanvang: 22.00 uur � einde 07.00 uur
Kaartverkoop start aanstaande zaterdag om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere Free Record Shops, postkantoren, VVV's en GWK's, AUB Ticketshop, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor!
Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn 
| quote: |
| Originally posted by Synthesia Nondedju ik was juist een schoon topicsken hierover in mekaar aan't steken. Ge zijt me weer voor! Anyways kans is redelijk groot dat ik hier ook aanwezig zal zijn |
Jaja, de goesting is altijd groot, het vervoer ernaartoe meestal onbestaande 
32,5� 
| Originally posted by Jasperovitsj 32,5� |
wat heeft armijn met zijn haar gedaan???
| Originally posted by Bertn wat heeft armijn met zijn haar gedaan??? |
De weinige haren die hij nog heeft, heeft ie laten groeien om dan over de kale plekken te kunnen leggen 
de line-up is alweer om van te smullen..
maar die afstand zie ik echt niet zitten, zeker niet op een vrijdagavond 
synthesia
kelly*
whuke
domineesje
wie nog?
Ik ga er (anoniem) zijn.
^hahahahaha, wrm anoniem
| Originally posted by domineesje synthesia kelly* whuke domineesje wie nog? |
hey kelly, wete gij waar de sash uitsteekt? :s
nopez al ff nimmer gehoord....
weer naar de zon mss?
awel zal ik eens zeggen, zonet een schermpje, sash meld zich aan 
Wij zullen er zijn en den dag erna zullen we ook in Leiden zijn !!!! 'T wordt een zalig weekendje dan, als't weer dan nog wa meezit ook ... 
Is Sash niet al van zondag ziek, ging normaal naar Armin komen, maar kon niet omdat hij 39 graden koorts had 
Ik speel ook met de gedachte om hier naartoe te gaan, daar ik Armin in Larocca gemist heb
Dacht da'k op de affiche 18 maart 2006 had zien staan, geluk da'k op de site van Larocca ging checken, anders stond ik daar deze avond naar David Guetta te staren
Niet echt m'n ding, een gelukje dus, maar heb
armin wel gemist
FredNova liet in de post van Armin @ Larocca weten dat hij nog 3 keer naar belgie ging afzakken, dus toch nog wat opgelucht
Enfin, ik heb hier wel zin in 
Ticket ligt hier al te wachten tot de 28ste april 
Originally posted by domineesje
synthesia
kelly*
whuke
domineesje
wie nog?
Cris+2 chicks, Bunz & ik zijn ook ge�nteresseerd omdat Sensation white toch maar een flop blijkt te worden.
Nu, voor de mensen die over vervoer enzo spreken. Desnoods nog eens een bus als bij Trance Energy. Dan moeten we wel snel aan 20-30man geraken.
For Cris:
said that we ( Cris+2 chicks, Bert and me ) are also interested and I sugested the bus idea. But we'll need up to 20-30 men to make the price interesting.
yea so if anyone else out there is interested, give a holla in this topic 
| Originally posted by iLuMinate Originally posted by domineesje synthesia kelly* whuke domineesje wie nog? Cris+2 chicks, Bunz & ik zijn ook ge�nteresseerd omdat Sensation white toch maar een flop blijkt te worden. Nu, voor de mensen die over vervoer enzo spreken. Desnoods nog eens een bus als bij Trance Energy. Dan moeten we wel snel aan 20-30man geraken. For Cris: said that we ( Cris+2 chicks, Bert and me ) are also interested and I sugested the bus idea. But we'll need up to 20-30 men to make the price interesting. |
Als er dat iemand organiseert, dan heb ik zeker terug interesse om mee te gaan