TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Why Paul van Dyk
Yes, why!?!?!?!
I have to say: "not me kind of guy"
Try to change my way of thinking. Have already some sets from him. Innercity & stuff like that. To boring for me.
Well RESPOND PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Try
Paul van Dyk live at Home (London)
and
Paul van Dyk live at Mayday 2000
Maybe those will change your mind.
tsja...waarom praten de Nederlanders engels tegen elkaar???
En nu lopen we elke buitenlander in t Holland forum te dissen
live @ mayday2000 0wned!
Ik vinnem wel kewl hoor 
Paul van Dyk is GOD!! en dat snap je pas echt als je hem zelf live hebt gezien.....hij heeft ZWAAAAAAAAAR mijn oren geruled afgelopen zaterdag....I LOVE HIM!!! 
Lekkere BEUKsetjes met leuke melodietjes, nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet
woohoo!!!!!!
ik zal s een paar van die livesetjes downloaden,
kijken of ook mijn wat negatieve mening over PvD wat positiever kan worden.
hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja


| quote: |
| Originally posted by Optimus Trance hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja ![]() ![]() |
lol.
| quote: |
| Originally posted by TranceFool haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven. lol. |
kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!! |

| quote: |
| Originally posted by LowRider kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj... |
| quote: |
| Originally posted by Blik ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel" ![]() voor de rest is hij wel cool hoor |

nehneh Blik
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo ![]() ennu...met vernieuwend bedoel ik: hij draaide zaterdag een 2 uren set en ik heb welgeteld 3 of 4 (!!!!) platen herkend! en dat etrwijl ik denk ik 90% van zijn livesets heb! dat vind ik dan wel een megaprestatie maar zoals ik al zei: `je moet m gewoon live gezien hebben� nehneh Blik |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo ![]() |
lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje |
| quote: |
| Originally posted by Blik dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat |
en weer zegeviert de dictatuur 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus en weer zegeviert de dictatuur |
| quote: |
| Originally posted by Blik verklaar je nader?? |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.