TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Why Paul van Dyk

Posted by eXos on Feb-24-2001 19:24:

Smoking ..umm..something

Yes, why!?!?!?!

I have to say: "not me kind of guy"

Try to change my way of thinking. Have already some sets from him. Innercity & stuff like that. To boring for me.

Well RESPOND PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by Dwingo on Feb-24-2001 20:25:

Try

Paul van Dyk live at Home (London)

and

Paul van Dyk live at Mayday 2000

Maybe those will change your mind.

Posted by Opti on Oct-31-2001 01:17:

tsja...waarom praten de Nederlanders engels tegen elkaar???
En nu lopen we elke buitenlander in t Holland forum te dissen

Posted by Dj Alpha on Oct-31-2001 01:41:

live @ mayday2000 0wned!

Ik vinnem wel kewl hoor

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 08:44:

Paul van Dyk is GOD!! en dat snap je pas echt als je hem zelf live hebt gezien.....hij heeft ZWAAAAAAAAAR mijn oren geruled afgelopen zaterdag....I LOVE HIM!!!

Lekkere BEUKsetjes met leuke melodietjes, nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!!

Posted by Ruben_Dubbink on Oct-31-2001 08:53:

ik zal s een paar van die livesetjes downloaden,
kijken of ook mijn wat negatieve mening over PvD wat positiever kan worden.

Posted by Opti on Oct-31-2001 10:54:

hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja

Posted by TranceFool on Oct-31-2001 10:59:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
hhehe, met t opdiggen van deze thread wilde ik t eigenlijk NIET over PVD hebben, maar ja

haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven. lol.

Posted by Flippe on Oct-31-2001 13:51:

quote:
Originally posted by TranceFool

haha optimus en Alpha zijn allemaal oude threads aan et opgraven. lol.

Ja je moet iets he als er bijna geen nieuwe threads komen
dan maar gaan graven tussen de oude topics

Posted by LowRider on Oct-31-2001 14:24:

kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj...

Posted by Blik on Oct-31-2001 14:57:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
nooit teveel dezelfde platen, altijd vernieuwend, en zijn remixen rulen de tent compleet woohoo!!!!!!

ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel"

voor de rest is hij wel cool hoor

Posted by Flippe on Oct-31-2001 15:02:

quote:
Originally posted by LowRider
kben nie zo van de pvd... heeft misschien ook een heel ietsepietsie klein beetje te maken met die commerciele top 40 nummertjes die ie heeft uitgebracht... hij draait verder wel ok... toch not my kind of dj...

Tiesto draait ook zijn "Top40" liedjes, toch roelt hij zwaar ( vind ik dan )

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 18:03:

quote:
Originally posted by Blik

ik wilde ff zeggen dat hij niet echt vernieuwend is ofzo, hij draait altijd zijn eigen producties grijs (net als tiesto) en zullen we het maar helemaal niet hebben over "For An Angel"

voor de rest is hij wel cool hoor

ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo
ennu...met vernieuwend bedoel ik: hij draaide zaterdag een 2 uren set en ik heb welgeteld 3 of 4 (!!!!) platen herkend! en dat etrwijl ik denk ik 90% van zijn livesets heb! dat vind ik dan wel een megaprestatie
maar zoals ik al zei: `je moet m gewoon live gezien hebben� nehneh Blik

Posted by eXos on Oct-31-2001 18:40:

quote:

ik vind dat hij het recht heeft om die plaat te draaien: aangezien het zijn plaat is enzo
ennu...met vernieuwend bedoel ik: hij draaide zaterdag een 2 uren set en ik heb welgeteld 3 of 4 (!!!!) platen herkend! en dat etrwijl ik denk ik 90% van zijn livesets heb! dat vind ik dan wel een megaprestatie
maar zoals ik al zei: `je moet m gewoon live gezien hebben� nehneh Blik

Jezus Miepie (k)... Je hebt echt lopen graven in het archief ofnie.

DATA: Feb-24-2001 20:24

Maar goed, m'n mening blijft onveranderd. Ik wil er nog wel aan toevoegen dat z'n DJ skills van hoog niveau zijn, maar dat ik zijn platen keuze over het algemeen RUK vind. Het is gewoon te rustig... Misschien kun je me een keer op andere gedachten brengen....

Maar je hebt t wel leuk gehad????

(k)

Posted by Blik on Oct-31-2001 22:05:

quote:

dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor

ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat

Posted by Miss Proximus on Oct-31-2001 22:33:

lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje

Posted by Dj Alpha on Nov-01-2001 02:03:

quote:
lol.....wie vergelijkt for an angel nou met flight 999! klassieker versus nieuw afgezaagd hitje

see 4 yourself

Posted by Siesta on Nov-01-2001 06:31:

quote:

dus tiesto heeft ook het recht om flight 643 te draaien?? zo vaak als die maar wilt.......daar zijn niet zoveel mensen het mee eens denk ik hoor

ik vind armin van buuren op dit moment echt de man.......dat is tenminste een man die zichzelf blijft, hij gaat zelfs chatten op het internet met andere mensen........echt super vind ik dat

Yepz, Armin is tha men, much better als tiesto en pvd

Posted by Miss Proximus on Nov-03-2001 02:45:

en weer zegeviert de dictatuur

Posted by Blik on Nov-03-2001 11:37:

quote:
en weer zegeviert de dictatuur

verklaar je nader??

Posted by Miss Proximus on Nov-03-2001 16:12:

quote:

verklaar je nader??

neej, la ma...ik was nog niet wakker genoeg om me te realiseren dat het niet ��n van de mods was die de posts gedelete had