TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Formule 1 Manager 2006
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by jp on Mar-03-2006 20:08:

Fok Formule 1 Manager 2006

http://f1.fok.nl/

Subleague: Tranceaddict
Password: Tranceaddict

Eerste race: Bahrein 12-03-2006

Veel succes

Posted by TOR on Mar-03-2006 20:34:

aha! ik nodig traditiegewijs mezelf weer uit voor jullie league

*edit* lol, wat een kutgedoe alweer om dat team samengesteld te krijgen

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-03-2006 21:18:

Aangemeld

Posted by robin on Mar-04-2006 12:07:

duh

Posted by jp on Mar-04-2006 14:55:

Het is één grote gok met al die nieuwe teams en motoren

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-04-2006 14:57:

nou dat niet alleen,
140 miljoen budget

had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-04-2006 15:01:

er is nog een andere, maar dan moet je wel eenmalig 1,50 betalen.

http://f1.poulepaleis.nl/f1.php

daar vul je gewoon wie 1e tot en met 8e wordt
en dan zijn er nog extra punten te verdienen met het invullen van de racetijden, waar eindigt Albers etc.

doe ik ook aan mee via www.partyflock.nl

Posted by robin on Mar-04-2006 15:42:

quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
nou dat niet alleen,
140 miljoen budget

had van mij wel iets meer mogen zijn.
je moet onderhand het slechtse van het slechtse kiezen om een beetje aan je budget te voldoen.
heb je 1 dure coureur, dan nog heb je niet genoeg voor de rest

Vorig jaar zeker niet meegedaan he?

Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)

Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races)

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-04-2006 16:39:

quote:
Originally posted by robin
Vorig jaar zeker niet meegedaan he?

Hoe meer punten jou, nu slechte, team scoort hoe betere rijders je kunt kopen (je kunt continue blijven switchen, nu nog zonder transferkosten, straks met) als 1 van jou coureurs wint krijg je iets van 50 punten, en iedere punt is 10.000 waard. De eerste paar races zul je misschien 200 punten halen, maar hoe verder je komt hoe meer punten je zult halen per race (aan het eind van het seizoen 700 ofzo)

Vorige jaren kreeg je trouwens 100 miljoen volgens mij, dat was toch wel erg weinig (heel veel mensen met identieke teams de eerste 4-5 races)

nee, deed vorig jaar met een andere poule mee.
daar was het budget 200 miljoen.

maar als ik dat nu lees, dan komt het zeker goed ja.
beter systeem dan die andere waaraan ik vorig seizoen meedeed

Posted by AversusZ on Mar-04-2006 19:30:

ook aangemeld, eerste keer via fok dus ben benieuwd

wel jammer dat een aantal al meteen hun team niet wil laten zien

Posted by eieregooie on Mar-04-2006 20:21:

Ok, ik zie dit topic ieder jaar terugkomen, dus ik heb me ook maar eens aangemeld...

Ik, zit al in die subleague enzo, maarre... hoe werkt die shizzle?

Posted by MennoB on Mar-05-2006 12:16:

Ik doe ook mee.. Heb eindelijk ook eens een anders E-mail adres dan Hotmail.

Ga jullie allemaal inmaken

Posted by TranceFool on Mar-05-2006 12:18:

Ik ga ook maar weer eens meedoe, hopelijk met meer succes dan vorig jaar hehe

Posted by MennoB on Mar-05-2006 12:34:

Zo zit er ook bij..

Damn wat krijg je weinig geld in het begin!! Mja denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt, dus dat geld komt wel

Posted by TOR on Mar-05-2006 12:42:

quote:
Originally posted by MennoB
Zo zit er ook bij..

Damn wat krijg je weinig geld in het begin!! Mja denk wel dat ik een goede keuze heb gemaakt, dus dat geld komt wel

laat je team zien verdorie!

Posted by MennoB on Mar-05-2006 12:44:

quote:
Originally posted by TOR
laat je team zien verdorie!

Hij lijkt veel op die van jou

Posted by MennoB on Mar-05-2006 12:46:

Nja, ik denk dat die Torro Rosso flink gaat scoren, omdat hun met de V10 mogen rijden. Hij is dan wel afgeknepen, maar toch!

(van de achterhoede teams dan he..)

Posted by TOR on Mar-05-2006 12:50:

wat was de rangschikking vorig jaar eigenlijk?
ik herinner me nog een leuke strijd tussen New Wave, Snuggle en mezelf op het eind, maar geen idee wie uiteindelijk waar eindigde.

Posted by M_Peror on Mar-05-2006 14:29:

Nou ik ga het dit jaar ook maar eens proberen. Benieuwd wat ik er van ga bakken.

Posted by SnuggLe on Mar-06-2006 19:40:

Willen alle mensen die na 4 races de moed weer opgeven & niets aan hun team gaan doen aub nu het pand verlaten? Dank u!

Dan krijgen we niet van die Voetbalmanager taferelen. Allemaal meedoen, maar het team aanpassen & bijhouden. Weinig.

Losers!

Posted by jp on Mar-06-2006 20:01:

Waarom is Schumacher nog steeds zo duur?

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-06-2006 20:03:

volgens mij kijken ze toch naar wat die gasten verdienen ofzo, en tja Schumi is toch de best betaalde van iedereen.

Posted by jp on Mar-06-2006 20:07:

Dat komt omdat ie de meeste fans heeft, sowieso 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen en 3 Nederlanders

Posted by Ouwe Dwaas on Mar-06-2006 20:09:

quote:
Originally posted by jp
Dat komt omdat ie de meeste fans heeft, sowieso 80 miljoen Duitsers, 60 miljoen Italianen en 3 Nederlanders

en 2 van die 3 NLers: ik zei de gek en Verstappen, z'n grootste grindbak vriend

Posted by MennoB on Mar-06-2006 20:22:

Ik zal niet zeggen dat ik Fan van Schumacher ben. Heb altijd schaalmodellen van Ferrari gespaard (Alleen maar Burago). En sinds dat hij bij Ferrari rijd, volg ik elke race. Vond het wel goed wat hij deed, bij een (toen) wat mindere Ferrari gaan rijden, omdat team op te krikken en er een winnend team van te maken. Ik heb daarom respect voor de coureur 'Schumacher' omdat het hem (welliswaar na 5 jaar) toch gelukt is, en 5 titels heeft binnen gehaald. In het veld is er gewoon geen betere coureur. (Misschien wel meer talent, maar zeker geen betere).

Verder ben ik niet zo fan van 'Schumacher' als persoon. Wat hij deed in Austratlië 1994 (Hill) en Jerez 1997 (Villeneuve). Maar denk wel dat hij daar ook van heeft geleerd.

Verder denk ik dat het een super spannend jaar wordt, gezien de wintertests. Veel teams zijn snel!

Renault zal niet veel langzamer zijn dan vorig jaar, gezien de wintertests. Ferrari zal zeker terug komen. Als de Mercedes-motoren van McLaren heel blijven maken zowel Raikonen als Montoya (mocht ie iets constanter rijden) kans op de titel. De wintertijden van Honda zijn ook erg snel. Dat waren ze in de winter voor 2004 ook (toen nog BAR) en als je zag dat Button de enige was die de Ferrari's een beetje bij kon houden over het hele seizoen in 2004, lijk het ook dit jaar een goed jaar te worden voor Honda. Nu met Barrichello hebben ze ook ontzettend veel ervaring in hun team zitten.

Uit de winter test blijkt ook dat Williams de snelheid er weer aardig in heeft zitten.

Mja, misschien valt het allemaal wel mee, die tijden die ze in de winter rijden. En zul je zien dat Renault met 2 vingers in de neus kampioen wordt. Mja we zullen zien.. Denk, zoals ik al eerder heb gezegt, dat het een leuk en spannend jaar wordt.

En Snuggle: Ik hou het wel bij hoor..

[edit]Tevens ziet die nieuwe McLaren er echt ontzettend vet uit zeg!! [/edit]

Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »