TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond


Posted by ahp2002 on Mar-05-2006 14:44:

City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond

"City In Trance"
Zaterdag 20 Mei 2006 "City In Trance"
Aanvang: 18:00 - 01:00 uur
G-Spott, Blank & Jones, Marcel Woods, Johan Gielen, Cosmic Gate, Gigi D'Agostino en Scooter In Concert.
Presentatie: Bridget Maasland.
Tickets: "City In Trance"

Wie gaat er mee naar dit ultravette trance evenement?


Posted by Loraine on Mar-05-2006 15:11:

ZEI JE NOU HELMOND ???!!!

Line-up is wel echt uhhh......


Posted by MdJ on Mar-05-2006 15:16:

Zou hier eigenlijk ook draaien... maar schrok wel toen ze me vertelden wie er nog meer stonden

Gelukkig die avond nu een gig in Oslo


Posted by Mighty Johnny on Mar-05-2006 15:26:

Re: City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond

quote:
Originally posted by ahp2002
"City In Trance"
Zaterdag 20 Mei 2006 "City In Trance"
Aanvang: 18:00 - 01:00 uur
G-Spott, Blank & Jones, Marcel Woods, Johan Gielen, Cosmic Gate, Gigi D'Agostino en Scooter In Concert.
Presentatie: Bridget Maasland.
Tickets: "City In Trance"

Wie gaat er mee naar dit ultravette trance evenement?



LOL... Scooter in concert


Posted by Stephan B on Mar-05-2006 15:43:

Re: Re: City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond

quote:
Originally posted by Mighty Johnny
LOL... Scooter in concert

scooters...typisch Helmond


Posted by Mighty Johnny on Mar-05-2006 15:47:

hyper,hyper


Posted by godfatherdc on Mar-05-2006 15:52:

how much is teh fish


Posted by eieregooie on Mar-05-2006 17:07:

quote:
Originally posted by MdJ
Zou hier eigenlijk ook draaien... maar schrok wel toen ze me vertelden wie er nog meer stonden

Gelukkig die avond nu een gig in Oslo


Ach, zonder G-Spot, Gielen, Gigi en Scooter valt t toch wel mee?



Posted by jp on Mar-05-2006 19:07:

Scooter zou de reden zijn om te gaan

Is Emporium niet op dezelfde dag?


Posted by Gonzo on Mar-05-2006 20:16:

quote:
Originally posted by jp
Scooter zou de reden zijn om te gaan

Is Emporium niet op dezelfde dag?


Inderdaad

Jeugdsentiment pur sang. Friends.....will beeeee friendssss....will beee friends....lalala


Posted by Frenkieee on Mar-05-2006 20:28:

21 mei... da's een zondag. Emporium is 20 mei.

edit: topictitel zegt 21 mei, beginpost zegt wel 20 mei.


Posted by jp on Mar-05-2006 21:37:

Dit is overigens wel een TMF event

Hummm Blank & Jones komen ook zie ik


Posted by eieregooie on Mar-06-2006 02:16:

quote:
Originally posted by Gonzo
Inderdaad

Jeugdsentiment pur sang. Friends.....will beeeee friendssss....will beee friends....lalala


Da's geen jeugdsentiment, da's een jeudtrauma


Posted by Matthijs on Mar-06-2006 16:01:

Mooie tijd ook op de zaterdagavond van 18.00 - 01.00. Misschien mag ik nu wel tot het eind blijven van m'n mammie!


Posted by @win on Mar-06-2006 21:47:

Gigi d'Augustino....

Leeft die nog?


Posted by websley on Mar-07-2006 23:02:

Bij ons in de Braak?



Bedoel je nu echt niet de voetbalkantine ?
Nee serieus, ik denk dat ik met 20 minuten fietsen toch het voordeel van de twijfel ga nemen dan.



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.