TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond
City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond
"City In Trance"
Zaterdag 20 Mei 2006 "City In Trance"
Aanvang: 18:00 - 01:00 uur
G-Spott, Blank & Jones, Marcel Woods, Johan Gielen, Cosmic Gate, Gigi D'Agostino en Scooter In Concert.
Presentatie: Bridget Maasland.
Tickets: "City In Trance"
Wie gaat er mee naar dit ultravette trance evenement?

ZEI JE NOU HELMOND ???!!!
Line-up is wel echt uhhh......
Zou hier eigenlijk ook draaien... maar schrok wel toen ze me vertelden wie er nog meer stonden 
Gelukkig die avond nu een gig in Oslo

Re: City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond
| quote: |
| Originally posted by ahp2002 "City In Trance" Zaterdag 20 Mei 2006 "City In Trance" Aanvang: 18:00 - 01:00 uur G-Spott, Blank & Jones, Marcel Woods, Johan Gielen, Cosmic Gate, Gigi D'Agostino en Scooter In Concert. Presentatie: Bridget Maasland. Tickets: "City In Trance" Wie gaat er mee naar dit ultravette trance evenement? |
Re: Re: City In Trance - 21 Mei - De Braak, Helmond
| quote: |
| Originally posted by Mighty Johnny LOL... Scooter in concert |
hyper,hyper 
how much is teh fish

| quote: |
| Originally posted by MdJ Zou hier eigenlijk ook draaien... maar schrok wel toen ze me vertelden wie er nog meer stonden ![]() Gelukkig die avond nu een gig in Oslo |
Scooter zou de reden zijn om te gaan 
Is Emporium niet op dezelfde dag?
| quote: |
| Originally posted by jp Scooter zou de reden zijn om te gaan ![]() Is Emporium niet op dezelfde dag? |

21 mei... da's een zondag. Emporium is 20 mei.
edit: topictitel zegt 21 mei, beginpost zegt wel 20 mei.
Dit is overigens wel een TMF event 
Hummm Blank & Jones komen ook zie ik 
| quote: |
| Originally posted by Gonzo Inderdaad ![]() Jeugdsentiment pur sang. Friends.....will beeeee friendssss....will beee friends....lalala |
Mooie tijd ook op de zaterdagavond van 18.00 - 01.00. Misschien mag ik nu wel tot het eind blijven van m'n mammie! 
Gigi d'Augustino....
Leeft die nog? 
Bij ons in de Braak?
Bedoel je nu echt niet de voetbalkantine
?
Nee serieus, ik denk dat ik met 20 minuten fietsen toch het voordeel van de twijfel ga nemen dan.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.