TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE @ www.superfeesten.nl :D

Posted by Bellie on Jan-24-2002 21:22:

Talking Dj BeLLiE @ www.superfeesten.nl :D

Jaaajaaa!!
hij staat er hoor.Olaf van Superfeesten.nl heeft vandaag het filmpje wat ie paar weken geleden had opgenomen vandaag op de site geplaats.
Als jullie hem willen zien moeten jullie effe naar www.superfeesten.nl gaan en dan links op specials drukken.dan zien jullie ene verslag en een filmpie.
Enjoy.

GREETZ!!

Posted by -=WVG=- on Jan-24-2002 21:41:

Cool fimlpje man! Vooral dat vingertje in de lucht

Je hebt het al heel wat verder geschopt in je DJ-leven dan ik...

(mijn DJ-leven: Atomixmp3 )

Posted by Little Theseus on Jan-24-2002 21:55:

Ja lache filmpie man!
Show those skillzzzzzzz!!!!
Dit is echt wel relaxte promotie voor je, keep it up!

Posted by TimeportE on Jan-24-2002 22:19:

op de main page:
24-01-2002 DJ Bellie video online
Pas geleden gaven we DJ Bellie cd's weg en jullie hadden nog een DJ Bellie video tegoed.
jaaaa, het betere werk.. ik ben nu bezig het filmpje te downen, kunnen we bellie eens "in actie" zien

Posted by Gekhous on Jan-24-2002 22:30:

Exclamation

haha, dat vingertje = echt mooi ja!!

ey Bellie, lekkolle plaatjes daar!!

Posted by Miss Proximus on Jan-25-2002 01:03:

*cough* spamm *cough* hehe

hey dushiiiii!!!!!! lekkerrr hoorrr ja..je platen ook ja! Nou heb ik helemaal zin in 29 maart woopieeeeeehhhhh

Posted by Opti on Jan-25-2002 01:03:

BELLIE WAAAAAAAAAAAAA

KIJK ZULKE TECHNO VIND IK LEKKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR

Posted by Dj Alpha on Jan-25-2002 04:10:

Bellie hoe heet dat nummer?

PHATTTTTT GOZER!!!!

Posted by Donna on Jan-25-2002 07:30:

Hmz mijn playdingetje doet t weer niet,kan t nie ziennnnn!! grmpf
Naja t gaat je iig voor de wind heb ik t id,veel plezier Mr.Bellman

Posted by Bellie on Jan-25-2002 08:17:

Hehehe dank je wel jongens
Ik hoop echt dat het wat gaat worden.Vind het echt cool dat olaf(SF.nl) mij zo geholpen heeft.Ik doe nu ook wekelijks een top 3 voor hem.Staat in de nieuwsbrief.Moeten jullie maar effe aanmelden
is wel grappig.

2Dj Alpha:Het nr heet Jamie Anderson - Can't Stop (G-Force Mix)kan je hem niet vinden moet je het maar zeggen dan rip ik hem wel effe naar mp3 voor je

2 Donna:Probleem is waarschijnlijk dat je de DivX Codec niet op je comp hebt staan.Zelfde prob. had Jukx ook.Effe naar www.divx.com gaan en daar de Codec downen en installeren en hij moet het doen.

GREETZ!!

Posted by Little Theseus on Jan-25-2002 10:26:

AAAARGH!
Kheb een dillemma!
Ik ben vandaag gebeld of ik wilde komen draaien op een studentengala voor 200 man in Amsterdam, ik zou daar 150 euro mee verdienen en de heen en terugreis wordt betaald (leuk hoor een zus die dat soort dingen voor je regeld). Maar iig, het is de 29e maart! Dus ik heb voorlopig nee gezegd omdat ik naar the-Q (dymolytion) wil maar aan de andere kant kan ik het geld ook weer goed gebruiken dus weet ik het nog niet zeker.
Damn keuzes maken is moeijlijk!

Posted by Sandman on Jan-25-2002 11:19:

quote:
Originally posted by Little Theseus
AAAARGH!
Kheb een dillemma!
Ik ben vandaag gebeld of ik wilde komen draaien op een studentengala voor 200 man in Amsterdam, ik zou daar 150 euro mee verdienen en de heen en terugreis wordt betaald (leuk hoor een zus die dat soort dingen voor je regeld). Maar iig, het is de 29e maart! Dus ik heb voorlopig nee gezegd omdat ik naar the-Q (dymolytion) wil maar aan de andere kant kan ik het geld ook weer goed gebruiken dus weet ik het nog niet zeker.

LIFE IS A BITCH!!!

Maar Bellie... 2 woorden: GAAF MAN

Posted by Akira on Jan-25-2002 12:03:

KarateKid

Ik ga es kijken

Posted by Opti on Jan-25-2002 12:12:

quote:
Originally posted by Little Theseus
AAAARGH!
Kheb een dillemma!

Hoerrrrr doe dan!!!!!!

Posted by Siesta on Jan-25-2002 13:50:

Jamie Anderson - Can't Stop (G-Force Mix)

deze hebbik besteld 3 weken geleden, en haal hem morgen op, zkeerz vette plaat is datm egt supah, volgens mij ist meer progressive, of je hebt de verkeerde side bellie, wanrt de a side is een tegno nummer