TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DanceTour 2006
Pages (2): [1] 2 »
DanceTour 2006
Dancetour 2006 ACHT evenementen!

Dancetour is een serie gratis toegankelijke dance evenementen door heel Nederland. Met in totaal ruim 95.000 bezoekers was 2005 een daverend succes! In 2006 doet Dancetour acht steden aan:
Dordrecht (29-4)
Maastricht (28-5)
Breda (4-6)
Enschede (10-6)
Leeuwarden (2-7)
Goes (30-7)
Eindhoven (20-8)
Den Haag (27-8)
Line-ups so far bekend:
Dordrecht (29-4)
Marco V
Marcel Woods
Breda (4-6)
Dazzle
Cor Fijneman
Erik De Koning
Leeuwarden (2-7)
Joop!
Marcel Woods
Zijn de evenementen ingekort ofzo, vorig jaar draaiden er nog minstens vier dj's per aflevering. 
| quote: |
| Originally posted by Matthijs Zijn de evenementen ingekort ofzo, vorig jaar draaiden er nog minstens vier dj's per aflevering. |
| Originally posted by Enrico Line-ups so far bekend: Lijkt me in ieder geval weer fantastisch, vorig jaar op het maliveld in Den Haag was het de hele dag knallen |
Marco V was erg goed te doen vorig jaar in Den Haag. Ik hoop dan ook dat hij dit jaar weer van de partij is!
it is simply a great party... 
Leeuwarden en Den Haag staan dus op het programma 
| Originally posted by jp Leeuwarden en Den Haag staan dus op het programma |
Marco V en Marcel Woods in Dordt...
word leuk
Zoals ik woensdag dus al zei...
Leuk feestje in Leeuwarden vorig jaar met Armin en MIKE. Wanneer de line-up weer bevalt ga ik vast weer!
Leeuwarden is bij mij in de buurt, dus daar ga ik zeker even kijken vorig jaar was een groot succes vond ik 
Als t puntje bij paaltje komt wil niemand Friesland laten afdrijven 
Tja, effe naar het zuiden rijden lijkt aantrekkelijk maar al die files en niet bestaande parkeerplaatsen zijn rete irritant.
Vanaf Hoorn/Den Oever rij je zo Friesland binnen en afgezien van een paard en wagen zijn de wegen leeg. Parkeren bij de boer 
ze halen jammergenoeg weer allemaal dezelfde djs van stal. paar leuke groove djs voor feesten in de zon zou niet slecht zijn
vorig jaar armin op sensation en dag daarna op dancetour leeuwarden...
dit jaar ferry corsten op sensation... dag erna op dancetour leeuwarden??

als t maar niet tiesto is, dan wordt t zo triest druk...
| Originally posted by FunkySimon er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie en nee het is niet armin |
Nah, toch wel leuk dat er ook eens een keer in Eindhoven een dergelijk parijtje wordt gegeven.
| Originally posted by FunkySimon er komt weer een nederlandse trance topper in leeuwarden, ik mag alleen nog niet zeggen wie en nee het is niet armin |
, Ferry, Gielen?
hehe meen mij ook nog een trance energy te herinneren waar pavo en max b grant stonden geprogrammeerd
Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn 
| Originally posted by jp Luna kan prima techno draaien dus dan zal trance ook geen probleem zijn |
Op Q-Base bijvoorbeeld
Johan Gielen 
any word