TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Menno de Jong til Norge i Mai!
Menno de Jong til Norge i Mai!
Surfa hjemmesia til Menno og fant dette: 20-05-06 | Oslo (Norway)

Kimito sitter vel p� mer info regner jeg med 
Wow, hehe. Det tar jo aldri slutt! 
Regner med han skal spille p� et Bang! event ettersom du nevner Kimito ? 
Wow, hvirker som om noen med mye makt i trancemilj�et her i landet har f�tt en rakett langt opp i r�vva...
N� f�r det bare holde seg s�nn til neste �r da jeg endelig har mulighet til � komme og... Hvis ikke skal jeg personlig s�rge for � f� festa en ny rakett oppi der.. 
Oj da...Var egentlig aldri meningen at denne infoen skulle lekke s� tidlig. Men f�r vel nesten bekrefte at Menno spiller p� Bang! 20 Mai.
4 dager etter Ferry Corsten skulle gi det hele et lite positivt puff, don't you think?
La oss bare huske p� Jonas Steur i Mars, for det kommer minst til � smelle like godt!
En liten videosnutt av Jonas i Polen for noen uker/mnd siden:
http://comtv.pl/index.php?inc=news&...flv/ESTUERA.flv
W00t w00t! 
Ja den videoen er digg 
Estuera - Flow \o/
mye som skjer dette �ret det skal v�re sikkert og visst
menno 20 mai det blir konge...dato'n er adda forlengst
h�per oppm�te blir bedre enn sist l�rdag 
N�r det kommer til kvelden med Jonas s� gikk partyet hvertfall ikke i minus, og de som kom koste seg i alle fall. Litt trist med tanke p� at vi m�tte stenge 02:00.
I tillegg kan det nok nevnes at � f�lge opp 2 uker med trance i forveien (Phynn ITWT, og Blackhole 80 Days Tour) ikke er en enkel greie.
Jonas kommer imidlertidig tilbake senere i �r, og da forh�pentligvis med masse folk og str�lende hum�r.
Anyways... La oss sammen s�rge for at de bes�kende p� Ferry Corsten partyet 4 dager f�r Menno sin kveld f�r vite om dette og sparer litt p� kruttet 
Spare p� kruttet? Her skal det festes 4 dager i strekk
har blitt flytta til vakttroppen, ble s� j�vlig skuffa n�r jeg fant ut at jeg skal v�re p� vakt den 16. n�r ferry kommer
. Heldigvis s� kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno 
| quote: |
| Originally posted by Ariah har blitt flytta til vakttroppen, ble s� j�vlig skuffa n�r jeg fant ut at jeg skal v�re p� vakt den 16. n�r ferry kommer . Heldigvis s� kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno |
dessverre s� er jeg i kpA i 2. bn p� skjold, og der er vaktene 2 uker p� 2 uker av 
| quote: |
| Originally posted by Ariah dessverre s� er jeg i kpA i 2. bn p� skjold, og der er vaktene 2 uker p� 2 uker av |
Men dritt :/
Som plumbo s� flott sa det p� et annet forum...
Menno de Bump! 
Jeg er klar som bare det. 22 dager igjen
Kommer Menno ut med noe nytt i n�r fremtid?
Yes Menno kommer med Solar Express - Magma p� Galactive. Den er produsert sammen med Leon Bolier og kommer med en Orjan remix =)
Meget digg l�t =)
Forh�pentligvis s� blir det tredje etasjen, men kan ikke garantere noe som helst. Dersom bevilgningen ikke er i orden for 3. etg, s� blir det � finne nede i f�rste. Men som sagt...jeg H�PER det kan v�re i orden innen 20 Mai.
Fingers crossed...anyways...blir nok en FET aften uannsett!
Har allerede planene for August klare, ettersom vi tar en liten pause etter dette partyet gjennom sommeren 
flyer og info -> http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=342752
dette blir en bra avslutning etter ferry corsten, tell your friends!
Nu ska vel Phinn.no og Menne De Bump flytte til Norge? Eller i allefall ha sommerhus 
Moroklumpen ...