TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Menno de Jong til Norge i Mai!

Posted by Ciryon on Mar-12-2006 20:24:

Menno de Jong til Norge i Mai!

Surfa hjemmesia til Menno og fant dette: 20-05-06 | Oslo (Norway)

Kimito sitter vel p� mer info regner jeg med

Posted by KrissO on Mar-12-2006 22:26:

Wow, hehe. Det tar jo aldri slutt!
Regner med han skal spille p� et Bang! event ettersom du nevner Kimito ?

Posted by Lokh�n on Mar-13-2006 07:25:

Wow, hvirker som om noen med mye makt i trancemilj�et her i landet har f�tt en rakett langt opp i r�vva...

N� f�r det bare holde seg s�nn til neste �r da jeg endelig har mulighet til � komme og... Hvis ikke skal jeg personlig s�rge for � f� festa en ny rakett oppi der..

Posted by Kimito on Mar-13-2006 08:17:

Oj da...Var egentlig aldri meningen at denne infoen skulle lekke s� tidlig. Men f�r vel nesten bekrefte at Menno spiller p� Bang! 20 Mai.
4 dager etter Ferry Corsten skulle gi det hele et lite positivt puff, don't you think?

La oss bare huske p� Jonas Steur i Mars, for det kommer minst til � smelle like godt!

En liten videosnutt av Jonas i Polen for noen uker/mnd siden:

http://comtv.pl/index.php?inc=news&...flv/ESTUERA.flv

W00t w00t!

Posted by KrissO on Mar-13-2006 13:24:

Ja den videoen er digg
Estuera - Flow \o/

Posted by euphoria_ibiza on Mar-28-2006 14:34:

mye som skjer dette �ret det skal v�re sikkert og visst
menno 20 mai det blir konge...dato'n er adda forlengst
h�per oppm�te blir bedre enn sist l�rdag

Posted by Kimito on Apr-06-2006 15:41:

N�r det kommer til kvelden med Jonas s� gikk partyet hvertfall ikke i minus, og de som kom koste seg i alle fall. Litt trist med tanke p� at vi m�tte stenge 02:00.
I tillegg kan det nok nevnes at � f�lge opp 2 uker med trance i forveien (Phynn ITWT, og Blackhole 80 Days Tour) ikke er en enkel greie.
Jonas kommer imidlertidig tilbake senere i �r, og da forh�pentligvis med masse folk og str�lende hum�r.

Anyways... La oss sammen s�rge for at de bes�kende p� Ferry Corsten partyet 4 dager f�r Menno sin kveld f�r vite om dette og sparer litt p� kruttet

Posted by freeloop on Apr-06-2006 15:44:

Spare p� kruttet? Her skal det festes 4 dager i strekk

Posted by Ariah on Apr-07-2006 21:55:

har blitt flytta til vakttroppen, ble s� j�vlig skuffa n�r jeg fant ut at jeg skal v�re p� vakt den 16. n�r ferry kommer . Heldigvis s� kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno

Posted by KrissO on Apr-07-2006 22:07:

quote:
Originally posted by Ariah
har blitt flytta til vakttroppen, ble s� j�vlig skuffa n�r jeg fant ut at jeg skal v�re p� vakt den 16. n�r ferry kommer . Heldigvis s� kommer jeg hjem 20. og da skal jeg feire med Menno

Er du i KP5 ? Er da lenge til partyet. Det er da bare � st� p� s� f�r du jo byttet. I verste fall bytt til deg en drittvakt. 4/2 slott elns eller 5/2 Skaugum elns :P Det blir nok verdt det

Posted by Ariah on Apr-08-2006 09:58:

dessverre s� er jeg i kpA i 2. bn p� skjold, og der er vaktene 2 uker p� 2 uker av

Posted by KrissO on Apr-08-2006 10:04:

quote:
Originally posted by Ariah
dessverre s� er jeg i kpA i 2. bn p� skjold, og der er vaktene 2 uker p� 2 uker av

Oi faen dreit meg ut Men dritt :/

Posted by Kimito on Apr-27-2006 16:39:

Som plumbo s� flott sa det p� et annet forum...

Menno de Bump!

Posted by freeloop on Apr-29-2006 17:22:

Jeg er klar som bare det. 22 dager igjen
Kommer Menno ut med noe nytt i n�r fremtid?

Posted by KrissO on Apr-30-2006 13:34:

Yes Menno kommer med Solar Express - Magma p� Galactive. Den er produsert sammen med Leon Bolier og kommer med en Orjan remix =)
Meget digg l�t =)

Posted by Kimito on May-03-2006 07:17:

Forh�pentligvis s� blir det tredje etasjen, men kan ikke garantere noe som helst. Dersom bevilgningen ikke er i orden for 3. etg, s� blir det � finne nede i f�rste. Men som sagt...jeg H�PER det kan v�re i orden innen 20 Mai.

Fingers crossed...anyways...blir nok en FET aften uannsett!

Har allerede planene for August klare, ettersom vi tar en liten pause etter dette partyet gjennom sommeren

Posted by plumbo on May-03-2006 14:40:

flyer og info -> http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=342752

dette blir en bra avslutning etter ferry corsten, tell your friends!

Posted by cre8or on May-03-2006 20:25:

Nu ska vel Phinn.no og Menne De Bump flytte til Norge? Eller i allefall ha sommerhus

Posted by Kimito on May-06-2006 00:40:

Moroklumpen ...