TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- In Trance We Trust!
Pages (3): [1] 2 3 »
In Trance We Trust!
zo moet dat se, voor elk feesje een topic openen
anyways. deze vrijdag 17/03/2006
de In Trance We Trust release party
Lokatie: Club Backztreet - Eindhoven
Doors: 22:00 uur - 05:00 uur
Entr�e: Euro 10,= [doorsale only!]
Hosted by Black Hole Recordings & Solarize Agency
Line Up:
PHYNN
Leon Bolier
The Sound of Progression
Galen Behr
Usefull links:
http://www.phynn.com
http://www.solarize-agency.com
http://www.black-hole.nl
Ik ben er bij. samen met gert ws!
Zijn er nog beta's die gaan? eindhoven is niet het eind van de wereld e, het is maar een half uurtje rijden van bij mij thuis!
Misschien zijn Buoyant, Lizzy, Giesber en ik ook aanwezig. Eindhoven ligt vlakbij de deur 
We zijn enkele maanden terug ook nog in de Backztreet geweest, voor Menno De Jong Solo. Het is er klein en gezellig.
ik kan der nix aan doen, maar iedere keer als ik die Galen Behr tegenkom moet ik lachen. Na vier jaar studies in antwerpen, ben ik al heel wa gewoon qua Antwerpse accenten(tegen wil en dank) en mja, die Galen Behr int anwerps... Bronstig bruin zoogdier ofzo...
Excuses als t derover is, ma keb stress (tijdsnood voor thesis), daarmee dat er al s zo een onnozel fratske af kan
Galen Behr getting it from behind: http://www.larryrivers.com/image_ak...y-bills-hor.jpg
Idiote naam of niet; hij heeft wel een paar prachtige nummers 
| quote: |
| Originally posted by lemon squash Galen Behr int anwerps... Bronstig bruin zoogdier ... |
| Originally posted by lemon squash ik kan der nix aan doen, maar iedere keer als ik die Galen Behr tegenkom moet ik lachen. |
ge moet nie lachen met iemands naam ![]()
Hmm klinkt nice, maar op ne vrijdag eh. Kben dan altijd zo moe.
Dries voorlopig zit mijnen auto vol. Brenda zou ook meegaan en nog ne kameraad en een vriendin. En voor u is der ook uiteraard nog een plekske.
^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn 
| Originally posted by Kaidreas ^joy..... ik kan nog eens drinken na een half jaar bob te zijn |
Ook hier even een leuke actie voor de aardige BETA's doen:
Kleine last-minute verloting van 2x2 guestlists. Stuur je TA-nick en je echte naam v��r Donderdag 16 Maart 2006 17:00 uur naar [email protected] . En zet effe als onderwerp in de mail: "BETA ITWT".

Das een leuke actie!

| Originally posted by Jasperovitsj Das een leuke actie! |
gaat da daar snel volzitten of kunt ge daar op u gemakske naar toe trekke ?
ik zie da feestje best wel zitte, tis maar ff rijde vanuit genk
| Originally posted by Bunz gaat da daar snel volzitten of kunt ge daar op u gemakske naar toe trekke ? |
| Originally posted by CygnusX Ik hoop van niet, want tis daar erg klein. Als er 150 man binnen is, zit het er volgens mij stampvol. Maar tis er wel gezellig, en ze serveren er ... JUPILER! |
.
Ow ja, don't forget: doe g��n sportschoenen aan!
Vorige keer deden ze er wreed moeilijk over.
| Originally posted by Lady_LizzY Ow ja, don't forget: doe g��n sportschoenen aan! Vorige keer deden ze er wreed moeilijk over. |
all-stars, converse... zijn dat sportschoenen?
kheb geen botinnen, veel te zwaar om op weg te gaan.
Ja ik heb schoentjes van Kappa, ma tzijn dan ook geen echte sportschoene. Zo meer standaard makkelijke schoen.
Alsk op men botinne moe gaan is da wel lastig 
Is de backztreet trouwes moeilijk te vinde daar int Eindhovense ?
| Originally posted by Bunz Ja ik heb schoentjes van Kappa, ma tzijn dan ook geen echte sportschoene. Zo meer standaard makkelijke schoen. Alsk op men botinne moe gaan is da wel lastig ![]() Is de backztreet trouwes moeilijk te vinde daar int Eindhovense ? |
Winnaars van de last-minute contest:
djcresto
Lady_LizzY
Gefeliciteerd en als het goed is hebben jullie de mail binnen
.
Hoop dat de rest ook gewoon komt
. Mochten jullie een grote kalende man zien die avond met een donker hemd, schroom niet om me even aantetikken
.
^booooooooooe, niet gewonnen.
seg ff een vraagje, is de cd daar misschien ook verkrijgbaar?
anders moet ik hem weer gaan bestellen 
| Originally posted by Gonzo Winnaars van de last-minute contest: djcresto Lady_LizzY |