TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fuck vergeten.........

Posted by TranceFool on Feb-25-2001 11:41:

Angry

Gisteren 24-02-'01 werd op radio 538 Impulz(voor een deel?) om 24.00 uur uitgezonden. Ik kwam er alleen te laat achter. Ik weet dat veel mensen hier hebben gevraagd of het ergens is uitgezonden, dus als het goed is werd het op 538 uitgezonden in de Dancedepartment. Heeft iemand het toch toevallig opgenomen???????

Voor degene die Trance Energy niet hebben beleeft, op TMF wordt op 3 maart en 17 maart om 21.00 uur het beste van Trance Energy uitgezonden.

Latuurrzzz....

Posted by Blik on Feb-25-2001 11:52:

Kheb het ook gemist, kwas caraval aan het vieren, naja, in de rij aan het staan, dus kheb het ook gemist.

Posted by Sandman on Feb-25-2001 12:08:

shit, dat had ik ook wel willen horen. Damn. maar ja ik stond net als Blik in de rij te w8ten.

Posted by WTB on Feb-25-2001 14:17:

Hoi,

Ik heb de eerste vier en een half uur van Impulz opgenomen (toen was mijn harde schijf vol). De artiesten die ik opgenomen heb zijn: Ferry Corsten, Evolution, Lucien Foort, Sander Kleinenberg en een deel van Secret Cinema. Ik heb Dave Clarck en nog een gemist. Tot mijn eigen grote spijt, waarschijnlijk ook die van jullie heb ik slechts een ISDN modem dus zou het superlang duren voordat ik ze ergens op het web geplaatst heb zodat jullie ze kunnen downloaden (ook erg duur trouwens). Ik denk dat ze binnenkort wel bij MTP te downloaden zijn, ik hoop het voor jullie althans.

Later,

WTB.

Posted by eXos on Mar-03-2001 12:16:

Gewoon ff naar www.lovetrance.cjb.net

Posted by TranceFool on Mar-04-2001 17:34:

Ja ik heb er nu ook al aardig wat gevonden, maar je moet wel ff bedenken dat deze thread een tijdje geleden is geplaatst, but thanx N.E.way