TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- WWW (Wij Wonen Waar ??)
Pages (15): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
WWW (Wij Wonen Waar ??)
okeej beter goed gejat dan slecht bedacht.. dit idee komt dus eigenlijk (volgens mij) van de engelse, maar het leek me wel een redelijk goed idee 
waar woon jij ergens in nederland, ik weet dat het onder je avatar staat maar bij sommige plekken denk je ook van: waar ligt dat nou weer.. dus:
gewoon eff in deze thread zeggen waar je woont en Flipper01 zal zo aardig zijn om jou naam ook op de map te zetten 
Ik woon in Den Haag, ken jij m niet voor me erin zeten?

huizen
lach niet
Hij laadt idd wel heeeeeeeel traag 
Ik woon dus in Friesland, in de hoofdstad welteverstaan 
Ennu...dat idee van dat kaartje komt origineel van de Fransen van TA 
Leuk idee Steef, om t hier ook te plaatsen
toppie!
Ander dan onder mij avatar staat woon ik in de wereldstad Ulft (naarbij doetinchem), dit heb ik gedaan omdat er hier waarschijnlijk niemand is die Ulft kent
Zo nu kan iedereen zien waar Maarssen ligt 
Het kleine gehuchtje boven utrecht 
Hi all,
Ik sta er bij, ik woon net als TimeportE (Waar in Nijmegen woon je eigenlijk Time? Ikzelf Lindenholt) in Nijmegen 
Greetz,
Blighty
ik kom dus uit de, zoals Kolkiewolkie het omschrijft, METROPOOL Vroomshoop......iedereen denkt nu meteen: HUH??
Ligt dus in de buurt van Almelo,
zal het morgen, ik bedoel vandaag zondag wel even intekenen,
ben nu een beetje te lam daarvoor dus........
GreetZ RubDub
Ik woon in FUCKING TERROR TUKKER LAND 
Enschede dus 
Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude)
Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch?
Bef je Rijk (iets boven Haarlem)
zwarte markt, wie kent het niet?? 
woei, ik sta er ook op, helemaaaaal in joure, 
DAMN!! PETRUS!! ik net mn naam erop gezet , ge upload , gooi jij de ouwe er weer op met jou naam, kijk eerst ff voordat je em opnieuw upload!!

| quote: |
| Originally posted by Little Theseus Mijn woonplaats staat nergens op de kaart (Rijnsaterwoude) Het ligt in het noorden van zuid-holland, tussen Leiden, Alphen aan den rijn, Den Haag en Amsterdam, in het hartje van het groene hart. Duidelijk toch? |

uuh.. lukt het niemand op henkie en siesta na dan
om de map weer up te loaden want er zijn veranderingen op getreden!! of is de server te traag!! 

Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...�175000 en hijs van jouw

| Originally posted by magrec Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...�175000 en hijs van jouw |

ik woon in Dordrecht..dorpje vlakbij zwijndrecht papendrecht sliedrecht en sgravendeel.. onder de rook van rotterdam 
| Originally posted by magrec Ja mijn woonplaats staat er ook op...wil je weten in wat voor huis ik woon ons huis staat op www.funda.nl...�175000 en hijs van jouw |
damn, eff kijken waar ik die map nu kan zetten, moeten we weer opnieuw beginnen 
Das mooi klote TimeportE....
Zodra de link werkt ga ik wel effe wat kladden voor je op dat plaatje
Sandman
Hey Timeport, once your map is online let me know the URL and I'll add it to the world map.
edit: OH YEAH, IT'S HERE
wel een goed ideetje moet ik zeggen (ook al is het gejat van de engelsen
)
ik hoop dat het lukt om een andere site/server te vinden
| Originally posted by -=WVG=- eeeh *oeps* Ik geloof dat Blik en ik er nu ipv jou opstaan ![]() De punten kloppen niet precies op de kaart maar dat doet er niet toe... |
grrr...naja dan verander ik dat wel weer moet ik wel weer het plaatje hebben.
okeej.. ik heb nieuwe ruimte gevonden..
hopelijk gaat het deze keer beter 

*edit* waarom is het niet mogelijk om een pic direct te linken naar een tripod site.. beetje een geocities syndroom
ach ja.. gebruik deze ruimte maar dan uplaod ik em wel naar mijn persoonlijke site als ie klaar is 
kwaliteit van de map is niet echt goed, zouden eigenlijk een betere moeten vinden, je kunt bijna niet lezen wie waar woont

hierboven nog 2 andere kaartjes die we misschien zouden kunnen gebruiken