TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Norway
-- Norske helter

Posted by freeloop on Mar-15-2006 13:29:

Smiley DJ Norske helter

S� n� nettopp hva som ble skrevet som undertittel under det norske forumet:

Europe - Norway
Known for having one of the longest coastlines in the world, a high standard of living, lots of oil exports, and Haak.

H�kon tok Norge med storm da han slapp Bass Shuttle og Frenzy!
Noe som er litt rart, er at ikke media har skrevet en halv linje om at han faktisk fikk platekontrakt og vinylslipp.

S� forresten Bass Shuttle overalt i de Nederlandske platesjappene, det var litt moro.

Hvilkne norske kommende stjerner har vi innenfor trance?
Vi har vel Hawk, som kanskje er den st�rste per i dag? Kimito har vel muligens ogs� noe p� lager. N� nettopp fikk vel LeFunque og Fredrik en slipp, og det virker som at den er ganske popul�r innenfor hardhouse-milj�et.

Det ser ut som at naboene v�re nok en gang har kommet oss i front, og f.eks Airbase har gjort det stort i b�de hjem og utland.

Er det noen andre her i Norge som er p� vei oppover?

Posted by Kimito on Mar-15-2006 15:06:

Helter...Hmmm... Oddvar Br� er helt...

Nei n� skal jeg benytte meg av muligheten til � skryte p� meg litt.

Har tre l�ter som kommer ut p� forskjellige labler...Fundamental, Drizzly og Real Music..

Fundamental releasen kan jeg ikke r�pe noe av enda... Men Xtranova - The Way We Were (k�ret til future fav p� ASOT andre uke i 2006 *host host) har g�tt Drizzly med en Leon Bolier Remix.
Siste...Black Plastic - Illusions finnes vel p� Real Music fra og med sommeren med noen remixer jeg ikke helt vet om enda...

Good times!

www.kimito-music.com

Posted by Ciryon on Mar-15-2006 18:39:

Ja, st� p� Kimito, har stor tro p� deg!

Noen som vet hvem denne Dj Governor er forresten? Dj Governor - Red Woods har blitt snurra p� ASOT flere ganger. Ryktene sier han er fra Finnmark

Posted by Ciryon on Mar-15-2006 18:43:

Kimito har vel guestmixen p� Intuition Radio i dag forresten

ETN.fm Trance Channel @ 22:00

Be there or be square!

Posted by Sanjoy on Mar-15-2006 18:44:

B�r vel nevne Recluse.. De fikk jo endelig gitt ut Emotional Void og n� da:P og de har jo hatt et par tre andre bra f�r, som har n�dd ganske h�yt...

Posted by Lokh�n on Mar-15-2006 19:14:

Vascotia b�r vel nevnes da, de driver jo p�.. Hawk er vel den som har mest p� gang akkurat n�, men det ser jo ut som Kimito er p� vei og..

[Shameless selfpromotion] For�vrig hadde jeg min f�rste radio play p� mandag, p� etn i Manuel Le Saux's Top Twenty Tunes... Forh�pentligvis kan jeg kanskje f� ut noe etterhvert og.. [/Shameless selfpromotion]

Posted by Kimito on Mar-15-2006 20:33:

Vascotia Frode ble for �vrig far i dag

Dj Governor er indeed fra Finnmark....hvertfall nordp�..

�rjan er klin g����rn og har masse snacks i kommende tider...trust me on that one!

Websiten hans er vel oppe om ikke lange stunden heller...

Posted by Ciryon on Mar-15-2006 20:38:

Nais nais

Tok feil s� jeg, ang�ende guestmixen.. B�mmer

Posted by Kimito on Mar-15-2006 20:39:

Indeed...var i grunn min tur i dag, men siden jeg busta menisken rett f�r helgen fikk jeg ikke gjort det fordi jeg m�tte operer...I'll be back before you know it. Gammel fotballskade som satte prikken over i'en

Posted by Lokh�n on Mar-15-2006 20:41:

Kom p�, Geir Noroe Fygle fra Kalafut og Fygle.. Han er vel i ferd med � skaffe seg ett navn ute i den store verden tror jeg...

Posted by Ciryon on Mar-15-2006 21:15:

Busta kne.. pfffffff... Mixer ikke med kn�rna vel!

*Sende positive vibber til kneet*

Posted by Ciryon on Mar-15-2006 21:35:

Din l�t remixa av Jonas Steur p� Intuition n� Kimito?

If so ... HELT

Posted by LeFunque on Mar-16-2006 11:12:

F�r benytte sjansen jeg ogs� da

Har en l�t ute p� labelet MUD n� som topper top20 p� www.tidydigital.com , en egen EP med 2 l�ter som kommer ut p� labelet Addiction Digital 1.mai og har nettopp signert full vinyl release p� labelet Impact i London , drevet av hardtrance stjernene Phil Reynolds og Steve Blake som har mange titalls releases og mange farts�r i bransjen. Skal etter all sannsynlighet bort og spille selv p� releasepartyet p� The Fridge i London sammen med gutta.

Websiden v�r er snart oppe, Ben Thomas fra Tidy jobber hardt med designet p� den n� om dagen. Smakebit fra upcoming vinylrelease ruller i bakgrunnen p� den midlertidige siden :

www.adrenaline-dept.com

Posted by moore on Mar-16-2006 15:59:

Terje Bakke er ikke nevnt enda. Han vant bedroom konkuransen til GDJB, og har sluppet to singler sammen Joni Ljungqvist. Og Skooma - Mephala er vel snart ute. Mye bra fra denne karen!

Og for � ikke glemme LikWit, han er annerkjent.

Posted by Trancenorway on Mar-17-2006 11:18:

+ Memories Of Tomorrow, (MOT). Leif Erik Gullanger

http://www.memories.no/index.php

Posted by Ciryon on Mar-21-2006 21:41:

Boom Jinx (Boomjinx?) \o/

Kyau vs. Albert - Kiksu (Boom Jinx Remix)
Boom Jinx - Come Play Perfect

Posted by Hawk L on Mar-24-2006 10:39:

Boomjinx blir stor! I det hele tatt begynner Skandinavia � ta seg litt opp igjen synes jeg

Siden en del andre her driver � skryter av hva som skjer f�r vel kanskje jeg si litt ogs� da :P
I sommer kommer en EP fra meg ut p� Anjunabeats/Anjunadeep ser det ut til. Akkurat n� kom remixen min av Bakke & Joni - Bali ut, samt at Mark Otten - So Serene (Hawk remix) skal f� en utgivelse p� Armind/Armada. Ogs� har vi et par remixer p� Alter Ego, Red Force og noen andre greier...
Har et par-tre l�ter til ogs� som holder p� � bli signa, men kan vel ikke rope for h�yt om det enda
Er en del som skjer p� dj-fronten ogs�... f�r snart et stort program p� en av verdens st�rste satelittradioer. Kan heller ikke si s� mye om det heller...

S� det s�..... Hei forresten! har ikke posta s� mye p� det norske forumet her egentlig :P
Takker og bukker til dere som skrev at dere har tro p� meg, skal gj�re mitt beste for ikke � svikte! hehe

Posted by nephilim on Mar-25-2006 11:34:

meg, meg, meg

Posted by DJ_Audun on Mar-27-2006 20:52:

gratulerer, det er jo stort!

Posted by freeloop on Mar-28-2006 03:18:

Mer som skjer for tiden enn jeg trodde! St� p�
Anjunabeats er en av mine favoritter for tiden, s� det blir spennende � h�re l�tene dine Hawk

Adrenaline Dept - Everybody tar forresten pusten fra meg. Knallbra l�t.

Posted by vascotia on Mar-28-2006 17:32:

Norske trance artister som har gjort seg bemerka m� vel v�re:

Haak - (Armada/Club Elite) Frenzy, Bass Shuttle++

Recluse - utgivelser som Isle Dauphine etc(Lost Language, DeepBlue) ++

Hawk - en del utgivelser\remixer p� armada\anjunabeats ++(?)

Nephilim\Christian Zechner: [Hot Decks\Spectrum Sounds)(playlista p� Tiesto in Concert 2, ASOT)

Kimito Lopez: Up and coming: future favourite, utgivelser p� Fundamental\spectrum sounds\drizzly\real music.Meget god DJ! spillerjobber p� Club Asta b.l.a

Terje Bakke: hatt noen collabs og div p� store labels!

Dj Governor: release p� b.l.a Armada sammen med danjo & styles!

Motionchild: Novascape ++

Vascotia (meg selv): Somatic Sense Recordings/Spectrum sounds/Novascape, (no#1 Dutch Dance Charts, tune of the month i Mixmag med "Calibro")! Kommer sansynligvis snikende med noe nytt i n�rmeste fremtid...

dette er de jeg kommer p� med det f�rste.. sikkert flere der ute ogs�..

Posted by donk donk on Apr-17-2006 11:22:

Jeg kjenner DJ Governor, ganske grei kar lager bra musikk Red Woods er bare en av mange bor foresten her oppe for de som lurte.....

Posted by Kimito on Apr-17-2006 11:39:

www.djgovernor.com

Oppe n�...

�rjan har ogs� neste Intuition release... Arctic Globe EP...

Posted by euphoria_ibiza on Apr-17-2006 15:35:

h�rte den l�ten sist onsdag den var nice

Posted by cre8or on May-01-2006 20:01:

Er lite jeg kan si n�, men kommer n�t fra meg ogs� til sommeren etter 6�r med avbrudd.