TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Anställd :D
Pages (2): [1] 2 »
Anställd :D
Woho - Lasseman har fått jobb 
Kommer hjälpa till deltid som projektanställd layoutare för ett företag här i Växjö. Kommer vara anställd som frilansare, de betalar registreringsavgifterna för att jag kunna starta eget med F-skattesedel och whatnot, fixar en ny dator för en billig peng (lutar åt en MacBook Pro eller Powerbook
).
Med en ny dator + jobb innebär det också att jag kan ha råd att köpa FinalScratch 2 och på så sätt gå helt över till digitalt fast ändå köra med vinyl...många nya dörrar som öppnats. Till hösten vankas även heltidsanställning hos dem 
Ge mig en kram! 
Grattis som fan Laszlo! 
Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå 
Grattis Laszlo!

TA EMOT KRAMEN 
| quote: |
| Originally posted by Jeremy H Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå |
FETgrattis!
Och kram!
*såklart*
Stort grattis!! 

tack alla 
Re: Anställd :D
| Originally posted by Laszlo MacBook Pro |
Re: Re: Anställd :D
| Originally posted by hustler Ännu en switcher, fan vad soft! Är medveten om att det främst är på grund av jobbet men ändp. Dags att dumpa din plastburk nu |
Grattis!
Glöm nu inte att spara till pensionen... 

pension? vi dör ju dagligen så fort en w00t r0x00r låt spelas... lika bra att njuta så länge det går
KRAM! 
Grattis!
Låter inte bara som att du fått ett jobb, utan även ett jobb man kan trivas med. 
Grattis!
En kram får du av mig vare sej du vill det eller ej 
Grattis, lycka till.
Själv står jag också framför det stora bytet mellan pluggandet och arbetslivet.
Skrämmande 
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av 
| Originally posted by Laszlo Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av |
När börjar deltidsgiget?
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden 
Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född
När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.
Grattis laszlo!
| Originally posted by knomaden När börjar deltidsgiget? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden ![]() Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en... Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen. |
grattis laszlo
grattis
har nu vart och jobbat i drygt ett år, och inser nu att skolan är for the win 
men det beror ju på vilket jobb man har förstås.
Graaattis
Och en stoooor kram 
Måhända något sen men grattis som fan