TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Anställd :D
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Laszlo on Mar-15-2006 14:41:

Anställd :D

Woho - Lasseman har fått jobb

Kommer hjälpa till deltid som projektanställd layoutare för ett företag här i Växjö. Kommer vara anställd som frilansare, de betalar registreringsavgifterna för att jag kunna starta eget med F-skattesedel och whatnot, fixar en ny dator för en billig peng (lutar åt en MacBook Pro eller Powerbook ).

Med en ny dator + jobb innebär det också att jag kan ha råd att köpa FinalScratch 2 och på så sätt gå helt över till digitalt fast ändå köra med vinyl...många nya dörrar som öppnats. Till hösten vankas även heltidsanställning hos dem

Ge mig en kram!

Posted by Jeremy H on Mar-15-2006 14:43:

Party Hat

Grattis som fan Laszlo!
Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå

Posted by zoric on Mar-15-2006 14:48:

Grattis Laszlo!

TA EMOT KRAMEN

Posted by Laszlo on Mar-15-2006 14:50:

quote:
Originally posted by Jeremy H
Skönt att höra att den första lönechecken ska användas till förnuftiga saker oxå

haha, japps...mat och hyran kommer inte ens in på Top 10 av de nödvändigaste sakerna att lägga pengarna på

Posted by knomaden on Mar-15-2006 14:52:

FETgrattis!

Och kram!

*såklart*

Posted by FredAcler on Mar-15-2006 14:54:

Stort grattis!!

Posted by Laszlo on Mar-15-2006 14:57:

tack alla

Posted by hustler on Mar-15-2006 14:57:

Re: Anställd :D

quote:
Originally posted by Laszlo MacBook Pro

Ännu en switcher, fan vad soft! Är medveten om att det främst är på grund av jobbet men ändp. Dags att dumpa din plastburk nu

Posted by Laszlo on Mar-15-2006 14:59:

Re: Re: Anställd :D

quote:
Originally posted by hustler
Ännu en switcher, fan vad soft! Är medveten om att det främst är på grund av jobbet men ändp. Dags att dumpa din plastburk nu

hehe, faktiskt inte heeelt på grund av jobbet. Har länge velat köpa en bärbar och då har det faktiskt lutat åt en Mac. Med den nya intelprocessorerna så blir valet än mer givet...

Posted by reveal on Mar-15-2006 16:18:

Grattis!
Glöm nu inte att spara till pensionen...

Posted by CJ InterCity on Mar-15-2006 20:55:

pension? vi dör ju dagligen så fort en w00t r0x00r låt spelas... lika bra att njuta så länge det går

KRAM!

Posted by Gate 42 on Mar-15-2006 21:01:

Grattis!

Låter inte bara som att du fått ett jobb, utan även ett jobb man kan trivas med.

Posted by Pjox on Mar-15-2006 22:08:

Grattis!

En kram får du av mig vare sej du vill det eller ej

Posted by ScuL on Mar-16-2006 00:36:

Grattis, lycka till.

Själv står jag också framför det stora bytet mellan pluggandet och arbetslivet.
Skrämmande

Posted by Laszlo on Mar-16-2006 00:36:

Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av

Posted by Laszlo on Mar-16-2006 00:38:

quote:
Originally posted by Laszlo
Klart jag vill...du är en av väldigt få aktiva tjejer här på SWETA, om inte den enda, så dessa bör man passa på att njuta extra mycket av

Jag tror och hoppas att jag kommer få en mjuk övergång så jag slipper all ångest som många verkar ha...50% arbete och 50% skola som sakta övergår helt till arbete...verkar vara lättare att ta...

Posted by knomaden on Mar-16-2006 15:50:

När börjar deltidsgiget?

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2006 16:05:

Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden

Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född

När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.

Posted by jofawe on Mar-16-2006 16:39:

Grattis laszlo!

Posted by Laszlo on Mar-16-2006 16:51:

quote:
Originally posted by knomaden
När börjar deltidsgiget?

Börjar nästa vecka....

Posted by Laszlo on Mar-16-2006 16:52:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Grattis-kram väntas i hytten Laszlo, den ligger alldeles bredvid karamellen på kudden

Vet inte om du bor hemma eller så men jag vet när jag fick mitt första jobb så öppnades nya dörrar och möjligheter för en...
Jag bodde då hemma och man levde som en kung... Köpte en jäla massa dyr kvallitetsstereo till bilen och därmed var Trancemobil MK.I född

När jag ser tillbaks så önskar jag att jag la pengarna på DJ prylar, men tiderna var annorlunda då... när var de nu... '96 föddes Trancemobilen.

Bor icke hemma...flyttade hemifrån för tre år sedan. Skulle aldrig få för mig att flytta hem igen, inte till den råtthålan. Inte för att Växjö är någon världsmetropol, men i rydaholm är det fan lika dött som i en kista...

Posted by montana on Mar-16-2006 17:37:

grattis laszlo

Posted by benni on Mar-16-2006 17:46:

grattis

har nu vart och jobbat i drygt ett år, och inser nu att skolan är for the win

men det beror ju på vilket jobb man har förstås.

Posted by St_Andrew on Mar-17-2006 17:31:

Graaattis

Och en stoooor kram

Posted by SWE_TRANCE on Mar-18-2006 12:03:

Måhända något sen men grattis som fan

Pages (2): [1] 2 »