TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3
הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3
הסצנה משודרת בכל יום שבת בשעה 2 וחצי בלילה לכל המעוניינים 
זה העונה שכבר שודרה נכון?
הזונות האלה בערוץ 3
לפני כמה זמן זה רץ כל יום באיזה 2 בלילה
עכשיו דפקו לי את שכנים במקום!!!!

| quote: |
| Originally posted by eXeTik הזונות האלה בערוץ 3 לפני כמה זמן זה רץ כל יום באיזה 2 בלילה עכשיו דפקו לי את שכנים במקום!!!! |
| quote: |
| Originally posted by DJ-Energy אשכרה יום שישי ככה 2 בלילה אני פתוח טלויזיה פתאום אני רואה שכנים שכנים!!! כוס עמק מזה החרא הזה? |
| quote: |
| Originally posted by DjChook מה זה הקוף הזה יובל ? זה הפחיד אותי |
סבבה...
לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה...
פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה
תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה...
דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי
למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סבבה... לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה... פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה... דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter סבבה... לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה... פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה... דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם |
| quote: |
| Originally posted by DjChook גם אני היה איזה איש אחד עם דיגיטלית, אבל הוא צילם תמונות לדעתי זה ל XTRA |
אותי צילמו ב
love prade
ופירסמו את זה באינטרנט
ואללה פשששששששש
ומה זה שכנים שכנים?
ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה?
בראסמי
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה
| quote: |
| Originally posted by Dj Moriano אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר 24 שעות ביממה |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN ואללה פשששששששש ומה זה שכנים שכנים? ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה? |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת. |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון.. אז אין סיבה שנצא בשבת... |
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN מה שנכון,נכון איכס איך אני שונא את המשפט הזה... אני כבר עשיתי "UPGARDE" Hell_Copter- אמת. |
למרות שזה לא קשור אלי
גם אני איבדתי אותך
בקיצור מה שרועי אמר
אמת.
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם 
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts הראו היום את דיפ דיש באומן 17 איזה אנשים צבעוניים יש שם |
| quote: |
| Originally posted by Gil Shwarts הראו היום את דיפ דיש באומן 17 איזה אנשים צבעוניים יש שם |
| quote: |
| Originally posted by NeMeSiS1234 ראיתי את זה איזה אנשים מוזרים השני אלה זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם |

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.