TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3


Posted by on Jan-27-2002 00:58:

הסצנה - עונה שנייה חוזרת לערוץ 3

הסצנה משודרת בכל יום שבת בשעה 2 וחצי בלילה לכל המעוניינים


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-27-2002 10:17:

זה העונה שכבר שודרה נכון?


Posted by eXeTik on Jan-27-2002 11:16:

הזונות האלה בערוץ 3
לפני כמה זמן זה רץ כל יום באיזה 2 בלילה
עכשיו דפקו לי את שכנים במקום!!!!


Posted by YuVaL on Jan-27-2002 11:18:

quote:
Originally posted by eXeTik
הזונות האלה בערוץ 3
לפני כמה זמן זה רץ כל יום באיזה 2 בלילה
עכשיו דפקו לי את שכנים במקום!!!!


אשכרה
יום שישי ככה 2 בלילה אני פתוח טלויזיה פתאום אני רואה שכנים שכנים!!!
כוס עמק

מזה החרא הזה?


Posted by DjChook on Jan-27-2002 12:40:

quote:
Originally posted by DJ-Energy


אשכרה
יום שישי ככה 2 בלילה אני פתוח טלויזיה פתאום אני רואה שכנים שכנים!!!
כוס עמק

מזה החרא הזה?


מה זה הקוף הזה יובל ? זה הפחיד אותי


Posted by YuVaL on Jan-27-2002 12:42:

quote:
Originally posted by DjChook


מה זה הקוף הזה יובל ? זה הפחיד אותי


חחחחח
לא יודע מצאתי את זה באתר של
exetik הביא לי
נראה חמוד אז שמתי את זה
תסתכלו על זה ככה איזה עשר דקות שאתם ב12:00 בלילה לבד בבית
אולי משהו יקרה


Posted by Hell_Copter on Jan-27-2002 14:08:

סבבה...
לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה...
פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה
תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה...

דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי
למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם


Posted by DjChook on Jan-27-2002 14:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
סבבה...
לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה...
פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה
תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה...

דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי
למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם


גם אני היה איזה איש אחד עם דיגיטלית, אבל הוא צילם תמונות

לדעתי זה ל
XTRA


Posted by YuVaL on Jan-27-2002 14:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
סבבה...
לפני כמה ימים נשארתי ער ורציתי לראות את זה...
פתאום היה את השכנים ששכנים הזמזדיין הזה
תןוקעים את החרא הזה בכל שעה... כמו את לחיי האהבה...

דרך אגב... יכול להיות מצב שצילמו באקו לסצינה ביום שישי
למה ראיתי כל מיני אנשים עם מצלמות מסתובבים שם


חחחח
סבבה.. נקווה לראות את זה


Posted by Hell_Copter on Jan-27-2002 14:29:

quote:
Originally posted by DjChook


גם אני היה איזה איש אחד עם דיגיטלית, אבל הוא צילם תמונות

לדעתי זה ל
XTRA


אני לא יודע...
גם בהתחלה ראיתי כמה בנות עם מצלמות
הזה שאתה מדבר עליו צילם מלא בנות רוקדות... רקדתי ליד אחת והוא בא אליה ואמר לה לרקוד מול המצלמה... היא לא הבינה מה הוא רוצה ממנה


Posted by Dj Moriano on Jan-27-2002 14:40:

אותי צילמו ב
love prade
ופירסמו את זה באינטרנט


Posted by m0sh on Jan-27-2002 15:52:

ואללה פשששששששש


ומה זה שכנים שכנים?


ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה?


Posted by DjChook on Jan-27-2002 17:15:

בראסמי


Posted by Dj Moriano on Jan-27-2002 17:42:

אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה


Posted by DjChook on Jan-27-2002 18:56:

quote:
Originally posted by Dj Moriano
אין להם משהו אחר לשדר והם חייבים לשדר
24 שעות ביממה



אשכרא
כל לילה יש איזה תוכנית מפגרת עשרים פרקים ברצף

לדעתי ערוץ 4 צריכים 24 שעות לשדר


Posted by on Jan-28-2002 14:14:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ואללה פשששששששש


ומה זה שכנים שכנים?


ומי יראה ביום שבת ב-2 בלילה טלויזיה?


תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת.


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2002 14:24:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts


תתפלא אבל יש הרבה אנשים שנמצאים בבית בימי שבת בשעות האלה, לא כולם חייבים לצאת.


כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת...


Posted by m0sh on Jan-28-2002 14:30:

quote:
Originally posted by Hell_Copter


כמעט לכולם פה יש בית ספר פה יום ראשון..
אז אין סיבה שנצא בשבת...


מה שנכון,נכון

איכס איך אני שונא את המשפט הזה...


אני כבר עשיתי
"UPGARDE"

Hell_Copter-

אמת.


Posted by Hell_Copter on Jan-28-2002 14:45:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN


מה שנכון,נכון

איכס איך אני שונא את המשפט הזה...


אני כבר עשיתי
"UPGARDE"

Hell_Copter-

אמת.


איבדתי אותך...
תן לי הסבר


Posted by NeMeSiS1234 on Jan-28-2002 15:48:

למרות שזה לא קשור אלי
גם אני איבדתי אותך


Posted by m0sh on Jan-28-2002 15:59:

בקיצור מה שרועי אמר


אמת.


Posted by on Feb-03-2002 01:15:

הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם


Posted by YuVaL on Feb-03-2002 11:37:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם


אוף!!
גם רציתי לראות
אבל נרדמתי


Posted by NeMeSiS1234 on Feb-03-2002 12:14:

quote:
Originally posted by Gil Shwarts
הראו היום את דיפ דיש באומן 17
איזה אנשים צבעוניים יש שם

ראיתי את זה
איזה אנשים מוזרים השני אלה
זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם


Posted by on Feb-03-2002 18:36:

quote:
Originally posted by NeMeSiS1234

ראיתי את זה
איזה אנשים מוזרים השני אלה
זה עם הוורוד שלו והשני עם החליפה המוזרה שלו
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יש לנו אנשים מאוד מוזרים אבל מאוד שמחים בעולם


למה מוזרים אחי??
אתה צריך לראות אותי כשאני בהופעה, אני לא לובש ג'ינס עם חולצה...
אני בא עם חליפות אחושילינג

זאת הדרך הכי טובה לעשות לאנשים שמח (וגם לא לפקשש במיקסים) חיחיחי

חולה על החליפות האלה!


עראפת הבן זונה!!!



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.