TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2006 16:01:

Smiley DJ ANGEL - Monday Bars nya fredagsklubb !!!

Detta �r n�t som ja tycker �r en riktigt god nyhet !

Det �r bra att det kommer upp en riktig tranceklubb... m�nga springer p� Grand Garbo ute i Sundbyberg p� helgerna f�r att f� dansa av sig lite till trance men det �r ju inte alltid kvalitativ trance d�r.

Detta tycker jag beh�vs... bra att klubbscenen v�xer !!

V�lkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremi�r p� fredag 24 mars. Klubben kommer att h�lla till i nyrenoverade restaurang Riddark�llaren p� Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit d�r p� gayklubben Lino (l�rdagar) eller indieklubben Metropolis. Efter ny�r har ny ledning tagit �ver och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och b�ttre ljud & ljus.

ANGEL �r t�nkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt v�lkomnar vi en bred, �ppenhj�rtig och tolerant publik. Vi har ocks� valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmilj�. Hos oss g�ller nolltolerans. Vi v�rnar om dig som g�st och vill att du ska m� bra!

P� smygpremi�ren t�nkte vi vara lite extra gener�sa och bjussa de 300 f�rsta g�sterna p� fri entr�, s� h�ng p� l�set om du vill f� en fripl�t till ANGELs f�rsta kv�ll, Vi �ppnar redan kl 22 och st�nger 03. P� trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE fr�n �bo samt resident Johnny Boy och p� housegolvet Henrik Tornberg fr�n Sylvester. F�r lasern tackar vi Filip "Laserboy".

F�rdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter sp�rrarna, ta till h�ger mot Riddarholmen, h�ger igen, titta rakt fram, kisa om du gl�mt glas�gon.. Jajam�n, du har hittat r�tt!

V�lkommen till ANGEL �nskar
Staffan, Johnny och Bernhard

HITTA till Riddark�llaren / ANGEL !
http://hitta.se/pink/7/WjAg3sCIv8tofZiXY6FA==.aspx

Fredag 31 mars
Officiell premi�r
Fredde
Stefan Wendin
Johnny Boy (resident)

Fredag 7 april
DJ Anneli
JdotP
Johnny Boy (resident)

Posted by jofawe on Mar-16-2006 16:44:

Tummen upp!

Posted by trancedanne on Mar-16-2006 17:28:

riktigt j�vla g�tt!! missar dock ocks� premi�ren

Posted by Vizay on Mar-16-2006 18:13:

Kul att dom v�gar ta initiativet, det h�r �r vad som saknas just nu om jag f�r s�ga mitt Kul att dom satsar p� svenska talanger ocks�!

kanske �r dags att skicka mixdemos till dom :P

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2006 18:17:

quote:
Originally posted by Vizay
Kul att dom v�gar ta initiativet, det h�r �r vad som saknas just nu om jag f�r s�ga mitt Kul att dom satsar p� svenska talanger ocks�!

kanske �r dags att skicka mixdemos till dom :P

Svar ja !
&
Svar ja !

Posted by mr_fisken on Mar-16-2006 18:20:

Som vi sa p� irc s� ligger verkligen Stockholm efter bland andra storst�der n�r det g�ller klubblivet. Kul att det startas en ny edm-klubb. Hoppas verkligen det g�r bra, jag ska visa mitt st�d helt klart

Posted by Dragon Kick on Mar-16-2006 20:19:

quote:
Originally posted by mr_fisken
Som vi sa p� irc s� ligger verkligen Stockholm efter bland andra storst�der n�r det g�ller klubblivet. Kul att det startas en ny edm-klubb. Hoppas verkligen det g�r bra, jag ska visa mitt st�d helt klart

H�ller med helt och h�llet, grymt roligt att se att det tas initiativ

Posted by FredAcler on Mar-17-2006 06:48:

Ja, det h�r var verkligen en bra id�, way to go MondayBar!!
Kanske dax att s�tta ihop en ny promomix *hihi*

Posted by SteveTranz4ever on Mar-17-2006 15:26:

quote:
Originally posted by FredAcler
Ja, det h�r var verkligen en bra id�, way to go MondayBar!!
Kanske dax att s�tta ihop en ny promomix *hihi*

Bara � skicka in din SWETA-mix... den var bra !

Posted by knomaden on Mar-17-2006 18:10:

Detta var rej�lt trevligt.

De g�nger �renden i Sthlm, d� l�gger jag det en fredag med biz, med andra ord. Dag.

Kv�llarna d� - r�ddade .

Bra med att kunna ge svennar �kad yta att leverera v�lljud via trevligt PA .

MB: *kram*

Posted by FredAcler on Mar-18-2006 08:10:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Bara � skicka in din SWETA-mix... den var bra !

Tackar Ja man kanske skulle ta o g�ra det.

Posted by jofawe on Mar-18-2006 10:29:

Hmm.. n�n som vet med s�kerhet vart det blir �n?
jag h�rde n�tt om ett gammalt gay-hak

Posted by lonne on Mar-18-2006 10:56:

quote:
Originally posted by jofawe
Hmm.. n�n som vet med s�kerhet vart det blir �n?
jag h�rde n�tt om ett gammalt gay-hak

Jag tror du syftar pa Tip Top som ligger pa Sveavagen. Det ar en javla sylta kan jag lova..

Posted by Vizay on Mar-18-2006 12:13:

Om det blir gamla Tip Top (som numera heter Rio) s� hoppas jag att n�gon bra l�sning g�rs f�r dansgolvet. Fett irriterande att lokalen delas i mitten av en massa pelare. Exempel skulle kunna vara att v�nda dansgolvet ett kvarts varv s� man har DJ'n mitt emot baren ist�llet f�r att ha DJ'n st�ende som n�r Insigma lirade.

Posted by jofawe on Mar-18-2006 12:22:

men rio ligger p� s�der.. det jag h�rde om �r p� riddarholmen..

Posted by Vizay on Mar-18-2006 13:33:

rio ligger inte p� s�der, rio ligger ca. 4 minuters promenad fr�n H�torget och senast jag kollade hade dom inte flyttat H�torget till s�der

Joffsan du va ju p� insigma, det var p� rio dom lirade!

Posted by jofawe on Mar-18-2006 13:35:

quote:
Originally posted by Vizay
rio ligger inte p� s�der, rio ligger ca. 4 minuters promenad fr�n H�torget och senast jag kollade hade dom inte flyttat H�torget till s�der

Joffsan du va ju p� insigma, det var p� rio dom lirade!

jag hittar lika bra i stockholm som p� m�nen .. typ.

fick f�r mig att det ligger p� s�der, men det ligger v�l p� den gatan d�r alla andra st�llen ligger med v�l.. eller �r jag helt lost?

Rio �r v�l sjysst.. alltid kul med "flickor" som best�ller �l med M�RK r�st..

Posted by staz on Mar-18-2006 13:35:

riddarholmen d� kan det t�nkas vara riddark�llaren d�r klubben metropolis h�ll till f�rut, helt ok lokaler, nice g�rd.

Posted by wingman on Mar-19-2006 16:51:

fast rio skulle v�l rivas och byggas om till n�got annat �n utest�lle? eller �r jag ute p� halt vatten igen?

edit: Jepp det ska byggas Lidl d�r ist�llet, l�ste det i DN och l�nk till gaycommunityt Sylvester finnes H�r

K�nns som ett d�ligt alternativ att ha Angel mitt i Lidls utbud av glansiga rosa f�rpackningar

Posted by Pjox on Mar-19-2006 18:11:

Va skojigt!
hmm p� fredag som premi�ren �r? Kanske m�ste ragga n�gon som kan f�lja med mig

Posted by Dragon Kick on Mar-19-2006 21:52:

N�gon som kan svara p� vart �ldersgr�nsen kommer hamna?
Vill hemskt g�rna vara d�r redan p� "la premiere"

Posted by Pjox on Mar-19-2006 22:28:

quote:
Originally posted by Dragon Kick
N�gon som kan svara p� vart �ldersgr�nsen kommer hamna?
Vill hemskt g�rna vara d�r redan p� "la premiere"

Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas p� att det �r 18 d� det blir mindre problem f�r mig :P

Posted by Dragon Kick on Mar-19-2006 23:10:

quote:
Originally posted by Pjox
Typ 20 kanske... men jag vet inte. Kan ju hoppas p� att det �r 18 d� det blir mindre problem f�r mig :P

Hehe, okej
Ja, hoppas verkligen att det blir 18 �r, m�ste ju ett st�lle att dra till under sommaren

Posted by SteveTranz4ever on Mar-22-2006 15:31:

Tar de h�r i officella tr�den ocks� =)

V�lkommen till Monday Bars nya veckoklubb ANGEL. Vi har smygpremi�r p� fredag 24 mars. Klubben kommer att h�lla till i nyrenoverade restaurang Riddark�llaren p� Riddarholmen i Gamla stan. Du har kanske redan varit d�r p� gayklubben Lino (l�rdagar) eller indieklubben Metropolis. Efter ny�r har ny ledning tagit �ver och man har gett lokalerna en ordentlig ansiktslyftning i form av ny inredning och b�ttre ljud & ljus.

ANGEL �r t�nkt att fylla det tomrum som finns bland dansklubbar i Stockholm med inriktning trance och house. Som vanligt v�lkomnar vi en bred, �ppenhj�rtig och tolerant publik. Vi har ocks� valt att aktivt delta i kampen mot knark i krogmilj�. Hos oss g�ller nolltolerans. Vi v�rnar om dig som g�st och vill att du ska m� bra!

P� smygpremi�ren t�nkte vi vara lite extra gener�sa och bjussa de 300 f�rsta g�sterna p� fri entr�, s� h�ng p� l�set om du vill f� en fripl�t till ANGELs f�rsta kv�ll, Vi �ppnar redan kl 22 och st�nger 03. P� trancegolvet spelar kryssningsfavoriten JACE fr�n �bo samt resident Johnny Boy och p� housegolvet Henrik Tornberg fr�n Sylvester. F�r lasern tackar vi Filip "Laserboy".

F�rdbeskrivning:
Ta tunnelbanan till Gamla Stan. Efter sp�rrarna, ta till h�ger mot Riddarholmen, h�ger igen, titta rakt fram, kisa om du gl�mt glas�gon.. Jajam�n, du har hittat r�tt!

V�lkommen till ANGEL �nskar
Staffan, Johnny och Bernhard

HITTA till Riddark�llaren / ANGEL !
http://hitta.se/pink/7/WjAg3sCIv8tofZiXY6FA==.aspx

Grymt l�ge !

Fan jag missar premi�rkv�llen och helgen d�rp�

Fredag 31 mars
Officiell premi�r
Fredde
Stefan Wendin
Johnny Boy (resident)

Fredag 7 april
DJ Anneli
JdotP
Johnny Boy (resident)

Posted by Kvicket on Mar-22-2006 19:44:

Hoppas detta blir riktigt grymt
Kommer definitivt dra nu p� fredag, fr�gan �r iofs n�r man b�r vara d�r f�r att komma in gratis :P
Kommer inte dra dom tv� veckorna efter dock pga h�gskoleprov och en viss EDDIE som kommer till Link�ping 7 april ^ Synd att det krockar med en viss psytrance drottning..

Pages (3): [1] 2 3 »