TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
[29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
Armin's Queensday Party - April 29th
Saturday April 29th Armada presents Armin's Queensday Party. The entry is free and the event will take place in Leiden for the second time. From 15:00 till 22:00 Armada will bring you the following DJ's:
* Armin van Buuren
* Erick-E
* Roog
* Franklin
Location: Garenmarkt, Leiden
Start: 15:00 | End 22:00
Entrance: FREE!
Nou ik skip dit jaar. Vorig jaar best een leuk feestje, maar voor alleen Armin ga ik niet weer naar Leiden. Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren...
En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein 
| quote: |
| Originally posted by HBtje En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein |
Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
| quote: |
| Originally posted by @win Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren... |
Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
| quote: |
| Originally posted by basvh ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen op af gaan komen. |
Hmmm was van plan dit jaar voor het eerst te gaan, maar als ik dit zo zie dan ga ik eerst nog wel ff verder kijken
Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
| quote: |
| Originally posted by basvh ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen (lees vrouwen) op af gaan komen. |
Re: Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden
precies en ik denk door erick e en roog de man/vrouw verdeling ook een stuk gezonder gaat liggen. 
Heb dit jaar een uitwisselingsprojectje met een Finse: zij gaat voor de Armada Night en Armins Queensday naar NL, ik zit dan lekker in Helsinki
Vorig jaar was wel leuk hoor op de Garenmarkt, maar om daarvoor nou in Leidun-City te blijven: neen. Bovendien Erick (en Roog) al veelvuldig in een practisch lege InCasa gezien...ze doen het wel aardig ja... en je moet ervan houden idd 
Ik denk dat ik hier wel bij ben, lekker dichtbij
Zeker weer aanwezig, vorig jaar was ook toppie!
Als ik niet de gaar ben van Armada night in de HMH wil ik hier ook nog wel even gaan kijken. Qua line-up vond ik het vorig jaar alleen een stuk interessanter, had liever weer gewoon meerdere dj's van Armada gezien.
tijdschemaatje
15:00 - 16:30: Roog
16:30 - 18:30: Erick E
18:30 - 21:00: Armin van Buuren
21:00 - 22:00: Franklin
slim gedaan...zo zorg je dat het rustig leegloopt en dat de treinen niet overval raken
aiai verwende kinderen..!
Aanwezig!
ga ook even langskomen denk ik
Staan dit jaar hekken om het 'festivalterrein' heen. Je kan niet zomaar meer bier halen bij de Hoogvliet en dan het terrein op. Security checkt je iedere keer als je terrein afgaat en weer op komt. Is ook meer security dit jaar aanwezig dan vorig jaar.
ik ga gewoon lekker van de techno in amsterdam genieten!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Staan dit jaar hekken om het 'festivalterrein' heen. Je kan niet zomaar meer bier halen bij de Hoogvliet en dan het terrein op. Security checkt je iedere keer als je terrein afgaat en weer op komt. Is ook meer security dit jaar aanwezig dan vorig jaar. |
Hoe was ut?
Different !
More banging Tracks than last year,less speaker not soooo noisy like last year....... Garenmarkt with a Fence
, less people?
Dunno , but I had a lot of fun at Armin�s Set 
Pictures here: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=18 and next site
greetings

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.