TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden


Posted by @win on Mar-18-2006 10:39:

[29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden

Armin's Queensday Party - April 29th

Saturday April 29th Armada presents Armin's Queensday Party. The entry is free and the event will take place in Leiden for the second time. From 15:00 till 22:00 Armada will bring you the following DJ's:

* Armin van Buuren
* Erick-E
* Roog
* Franklin

Location: Garenmarkt, Leiden
Start: 15:00 | End 22:00
Entrance: FREE!

Nou ik skip dit jaar. Vorig jaar best een leuk feestje, maar voor alleen Armin ga ik niet weer naar Leiden. Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren...


Posted by HBtje on Mar-18-2006 10:46:

En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein


Posted by @win on Mar-18-2006 10:47:

quote:
Originally posted by HBtje
En Armin natuurlijk op t laatst, zodat je ook niet meer thuis komt met de trein


Valt wel mee, vorig jaar ook om 22 uur weggegaan. Is goed te doen met de trein


Posted by basvh on Mar-18-2006 11:27:

Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden

quote:
Originally posted by @win
Jammer dat Armada het de laatste tijd vertikt om naast Armin op events meerdere trance-djs te programmeren...


ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen op af gaan komen.


Posted by ZZandirt on Mar-18-2006 12:17:

Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden

quote:
Originally posted by basvh
ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen op af gaan komen.



inderdaad!! feestmuziek... als die twee er zin in hebben.... berg je dan maar... geen trance weliswaar, maar edm is meer dan alleen trance.
als het nou een beetje lekker weer wordt... who knows...


Posted by Muppy on Mar-19-2006 07:24:

Hmmm was van plan dit jaar voor het eerst te gaan, maar als ik dit zo zie dan ga ik eerst nog wel ff verder kijken


Posted by moogwai on Mar-19-2006 17:03:

Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden

quote:
Originally posted by basvh
ach house en dan vooral erick e en roog zijn op dit moment super populair. Zet die 2 neer en je weet dat er heel veel mensen (lees vrouwen) op af gaan komen.


Precies. Staat garant voor een vol plein, kun je met Markus Schulz en Perry O'Neil, etc niet bereiken.

Ik ben dan vrijwel zeker te vinden ergens in Eindhoven zoals ieder jaar. Daar treden ook altijd wel leuke dj's op.


Posted by basvh on Mar-19-2006 17:45:

Re: Re: Re: [29-04-2006] Armin's Queensday Party - Garenmarkt, Leiden

precies en ik denk door erick e en roog de man/vrouw verdeling ook een stuk gezonder gaat liggen.


Posted by Loraine on Mar-19-2006 20:42:

Heb dit jaar een uitwisselingsprojectje met een Finse: zij gaat voor de Armada Night en Armins Queensday naar NL, ik zit dan lekker in Helsinki Vorig jaar was wel leuk hoor op de Garenmarkt, maar om daarvoor nou in Leidun-City te blijven: neen. Bovendien Erick (en Roog) al veelvuldig in een practisch lege InCasa gezien...ze doen het wel aardig ja... en je moet ervan houden idd


Posted by Asperge on Mar-20-2006 09:58:

Ik denk dat ik hier wel bij ben, lekker dichtbij


Posted by Flenkieboy on Mar-20-2006 17:48:

Zeker weer aanwezig, vorig jaar was ook toppie!


Posted by Matthijs on Mar-20-2006 19:38:

Als ik niet de gaar ben van Armada night in de HMH wil ik hier ook nog wel even gaan kijken. Qua line-up vond ik het vorig jaar alleen een stuk interessanter, had liever weer gewoon meerdere dj's van Armada gezien.


Posted by Unique2701 on Mar-22-2006 22:21:

tijdschemaatje

15:00 - 16:30: Roog
16:30 - 18:30: Erick E
18:30 - 21:00: Armin van Buuren
21:00 - 22:00: Franklin


Posted by Muppy on Mar-22-2006 22:54:

slim gedaan...zo zorg je dat het rustig leegloopt en dat de treinen niet overval raken


Posted by fake_illusion on Apr-05-2006 00:57:

aiai verwende kinderen..! Aanwezig!


Posted by emma on Apr-05-2006 16:19:

ga ook even langskomen denk ik


Posted by SnuggLe on Apr-27-2006 17:59:

Staan dit jaar hekken om het 'festivalterrein' heen. Je kan niet zomaar meer bier halen bij de Hoogvliet en dan het terrein op. Security checkt je iedere keer als je terrein afgaat en weer op komt. Is ook meer security dit jaar aanwezig dan vorig jaar.


Posted by franzelare on Apr-28-2006 17:12:

ik ga gewoon lekker van de techno in amsterdam genieten!


Posted by eieregooie on Apr-28-2006 18:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Staan dit jaar hekken om het 'festivalterrein' heen. Je kan niet zomaar meer bier halen bij de Hoogvliet en dan het terrein op. Security checkt je iedere keer als je terrein afgaat en weer op komt. Is ook meer security dit jaar aanwezig dan vorig jaar.


suf


Posted by jp on May-01-2006 17:33:

Hoe was ut?


Posted by nz-fan on May-02-2006 07:34:

Different !

More banging Tracks than last year,less speaker not soooo noisy like last year....... Garenmarkt with a Fence , less people?

Dunno , but I had a lot of fun at Armin�s Set

Pictures here: http://www.tranceaddict.com/forums/...0&pagenumber=18 and next site

greetings



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.