TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
Pages (2): [1] 2 »
[28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4984
Vrijdag 28 april 2006
23:00 - 06:00
Now & Wow, Rotterdam
Line-up:
Sander Kleinenberg
Remy
Pete Tong
Baggi Begovic
Don Diablo
Nick K
Sharam Jey
Tom Novy
Ik ben eigenlijk nog nooit op een goed evenement geweest (slecht he, voor een TA
). Luister superveel achter mn pc, maar nooit live. Maat van me belde op: heb je zin om mee te gaan naar Sander Kleinenberg. Ik dacht: why not!
Ga van de zomer niet op vakantie, ik zal eens mooi mn zomer vol gaan plannen met mooie evenementen!
waarom zetten ze dat nu weer gelijk met armin in de bijlmer bier hal :S
Eerste feestje 
Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super. Deze editie vind ik de lineup wat tegenvallen. Alleen Remy & Sander zelf zijn aardig.
Maar toch hier niet bij aanwezig. Desyn Masiello is er op de Ocean Diva, Sasha in de Panama, plus er is ook nog Koninginnenach. Dus deze even laten schieten.
wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.
| quote: |
| Originally posted by magrec wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy. |

Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier...
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier... |
Sasha staat trouwens ook nog de 29ste gratis op het stoperaplein van 17:00 tot 18:00

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super. |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws |
Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?
Ben zelf 20, maat van me is 18.
| quote: |
| Originally posted by magrec wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy. |

| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Inderdaad ja, btje jammer! ![]() Line-up op de OceanDiva: Desyn Masiello Jacques de la Disque Ricky Rivaro Roog Tom de Neef |
| quote: |
| Originally posted by Frenkieee Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)? Ben zelf 20, maat van me is 18. |
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Waarom iets nieuws als je al iets koleregoeds hebt? |
Ben nog steeds niet in Now & Wow geweest en dankzij Armin gaat het weer niet gebeuren 
Maar eens even bumpen 
Weet iemand hoe laat iedereen draait? Wil natuurlijk wel alle 7 uur meemaken maar weet niet of ik dat ga trekken 
Vind trouwens dat Sander maar een site met weinig info heeft...
Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is..
| quote: |
| Originally posted by Rubenderonde Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is.. |
ik vind now en wow toch best vette tent.
locatie is prachtig, en speciaal. Als je binnenkomt ben je ook echt ergens binnen. sluitingstijd is ook om 6h wat ik zeker in vergelijking met panama toch groot pluspunt vind
alleen door het industriele character is het soms toch wat kil.
als je het qua publiek vergelijkt met de amsterdamse clubs dan ligt de gem. leeftijd wel wat lager. sfeer is verder goed, vooral vorig jaar met deep dish ging heel de toko echt los.
ben benieuwd hoe het vrijdag gaat worden
Het was lekker! Heb heel de avond in de grote zaal gestaan van ongeveer 00:00 tot 5:15. Pete Tong en Sander gezien, man wat was dat lekker. Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd.
Alleen jammer dat ik Tom Novy heb moeten missen. Die heeft volgens mij in de andere zaal gedraaid, daar was het wat meer housy hoorde ik. In de grote zaal was het toch wat steviger.
De set van Sander was ook een stuk anders dan de sets die ik van hem op mn pc heb (wat er toch wel redelijk wat zijn).
Maar de sfeer was perfect. Heb echt geen moment stil gestaan, en dat geldt volgens mij voor meer mensen. En ik heb een This Is-shirt als souvenir 
| quote: |
| Originally posted by Frenkieee Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd. |
Nu ben ik ff in de war. Heeft Sander van 11 tot 1 gedraaid dan? Toen wij om iets over 12 uur aankwamen stond volgens mij niet Sander te draaien.
Ik wil wel weten hoe het nummer heet dat Sander in zijn tweede set als 2e nummer draaide (en dan reken ik JTV - Get It On niet mee). Dat was zo'n lekkere plaat!
jah dat was zeker sander.
welk nummer was dat eigenlijk met de tekst club en in the rub. iemand enige idee was wel lekker nummer.
Die is zeker lekker: Kurd Maverick - The Rub
Maar ik vind het nog steeds raar. Had toch echt het idee dat toen ik binnenkwam Sander niet aan het draaien was. Ik heb er expres nog op gelet. Had Sander nog nooit in het echt gezien, maar vaak genoeg op foto's en degene die aan het draaien was leek er echt totaal niet op.
Ik begin echt steeds meer aan mezelf te twijfelen nu.
| quote: |
| Originally posted by basvh jah dat was zeker sander. welk nummer was dat eigenlijk met de tekst club en in the rub. iemand enige idee was wel lekker nummer. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.