TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam
Pages (2): [1] 2 »

Posted by Frenkieee on Mar-19-2006 15:58:

[28-04-2006] This Is Sander Kleinenberg - Now & Wow, Rotterdam

http://www.id-t.com/news-subpage.php?newsid=4984

Vrijdag 28 april 2006
23:00 - 06:00
Now & Wow, Rotterdam

Line-up:
Sander Kleinenberg
Remy
Pete Tong
Baggi Begovic
Don Diablo
Nick K
Sharam Jey
Tom Novy

Ik ben eigenlijk nog nooit op een goed evenement geweest (slecht he, voor een TA ). Luister superveel achter mn pc, maar nooit live. Maat van me belde op: heb je zin om mee te gaan naar Sander Kleinenberg. Ik dacht: why not!

Ga van de zomer niet op vakantie, ik zal eens mooi mn zomer vol gaan plannen met mooie evenementen!

Posted by franzelare on Mar-19-2006 16:12:

waarom zetten ze dat nu weer gelijk met armin in de bijlmer bier hal :S

Posted by SnuggLe on Mar-19-2006 17:38:

Eerste feestje

Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super. Deze editie vind ik de lineup wat tegenvallen. Alleen Remy & Sander zelf zijn aardig.

Maar toch hier niet bij aanwezig. Desyn Masiello is er op de Ocean Diva, Sasha in de Panama, plus er is ook nog Koninginnenach. Dus deze even laten schieten.

Posted by magrec on Mar-19-2006 17:51:

wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.

Posted by SnuggLe on Mar-19-2006 18:56:

quote:
Originally posted by magrec
wat ik van jordi heb begrepen wordt de line up op de ocean diva niet echt proggy meer meer housy.

Daarom ga ik er ook niet heen
Vind dat Housy gedoe maar niets eigenlijk. Masiello, Fair...niet mijn ding. Rolllllllllende progressive wil ik!

Posted by Ding Chavez on Mar-20-2006 18:44:

Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier...

Posted by Partyhardy! on Mar-20-2006 22:23:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik denk ook dat ik eerder de 29e bij Sasha ben dan hier...

EN EN Ding, waarom keuzes maken? Sasha staat trouwens ook nog de 29ste gratis op het stoperaplein van 17:00 tot 18:00
Verder verkies ik Desyn boven Sander K

quote:
Originally posted by SnuggLe
Toch jammer dat Sander en Stef gestopt zijn met Everybody. Was een supergoed concept met goede DJ's. Goede herinneringen aan een aantal avonden. Maar misschien wordt 'This is' ook wel super.

Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws En verder denk ik dat je er als bezoeker geen drol van zult merken of het nu 'Everybody' heet of 'This is'

Posted by magrec on Mar-21-2006 08:55:

quote:
Originally posted by Partyhardy!

Juist goed weer eens een ander concept en niet blijven uitmelken. Everybody was cool, nu weet tijd voor iets nieuws En verder denk ik dat je er als bezoeker geen drol van zult merken of het nu 'Everybody' heet of 'This is'

Dat is nog maar afwachten aangezien er een andere organisatie zich bezig houdt met de this is feesten...

Posted by Frenkieee on Mar-21-2006 18:06:

Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?

Ben zelf 20, maat van me is 18.

Posted by Partyhardy! on Mar-22-2006 14:46:

quote:
Originally posted by magrec

Inderdaad ja, btje jammer!
Line-up op de OceanDiva:
Desyn Masiello
Jacques de la Disque
Ricky Rivaro
Roog
Tom de Neef

Posted by magrec on Mar-22-2006 15:34:

quote:
Inderdaad ja, btje jammer!
Line-up op de OceanDiva:
Desyn Masiello
Jacques de la Disque
Ricky Rivaro
Roog
Tom de Neef

hmm ja hier ga ik zeker niet heen dus, ik vroeg aan jordi wat ze op de ocean diva gingen doen naast desyn en toen zei ie van: "housy ala roog"....nou toen wist ik al dat ik niet te vinden ben op de ocean diva.

Posted by Teknikol on Mar-24-2006 10:04:

quote:
Originally posted by Frenkieee
Weet iemand de minimumleeftijd voor dit feest en/of voor soortgelijke feesten (in Now&Wow)?

Ben zelf 20, maat van me is 18.

Everybody was 18 volgens mij, misschien 21 hoor, was zelf iig 20 toen ik voor het eerst ging. Het is een andere organisatie zoals magrec al zei, dus ik weet niet wat dat betekent voor het deurbeleid/portiers. Ze deden niet moeilijk verder. Gewoon geen grapjes maken over de nieuwe K3 dvd bij de ingang en dan komt het vast goed

Posted by SnuggLe on Mar-24-2006 21:27:

quote:

Tijd voor iets nieuws kan, maar ik was wel een fan van Everybody. Waarom iets nieuws als je al iets koleregoeds hebt? Maar oke, de laatste Everbodies haalde het niet bij de edities met Lawler, Sasha & Deep Dish.

Posted by ZZandirt on Mar-26-2006 11:23:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom iets nieuws als je al iets koleregoeds hebt?

hence Progressive

rock 'n' roll was in 1958 ook koleregoed..ghehe gelukkig zijn er mensen die wel durven om door te ontwikkelen..

Posted by jp on Mar-27-2006 17:16:

Ben nog steeds niet in Now & Wow geweest en dankzij Armin gaat het weer niet gebeuren

Posted by Frenkieee on Apr-25-2006 17:15:

Maar eens even bumpen

Weet iemand hoe laat iedereen draait? Wil natuurlijk wel alle 7 uur meemaken maar weet niet of ik dat ga trekken

Vind trouwens dat Sander maar een site met weinig info heeft...

Posted by Rubenderonde on Apr-26-2006 07:47:

Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is..

Posted by SnuggLe on Apr-26-2006 16:54:

quote:
Originally posted by Rubenderonde
Vette Line up! alleen jammer dat het in de Now&wow is..

Omdat?
1) het een kuttent is
2) R'dam te ver weg is...

Leg uit!

Posted by basvh on Apr-26-2006 21:59:

ik vind now en wow toch best vette tent.

locatie is prachtig, en speciaal. Als je binnenkomt ben je ook echt ergens binnen. sluitingstijd is ook om 6h wat ik zeker in vergelijking met panama toch groot pluspunt vind

alleen door het industriele character is het soms toch wat kil.

als je het qua publiek vergelijkt met de amsterdamse clubs dan ligt de gem. leeftijd wel wat lager. sfeer is verder goed, vooral vorig jaar met deep dish ging heel de toko echt los.

ben benieuwd hoe het vrijdag gaat worden

Posted by Frenkieee on Apr-29-2006 13:16:

Het was lekker! Heb heel de avond in de grote zaal gestaan van ongeveer 00:00 tot 5:15. Pete Tong en Sander gezien, man wat was dat lekker. Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd.

Alleen jammer dat ik Tom Novy heb moeten missen. Die heeft volgens mij in de andere zaal gedraaid, daar was het wat meer housy hoorde ik. In de grote zaal was het toch wat steviger.

De set van Sander was ook een stuk anders dan de sets die ik van hem op mn pc heb (wat er toch wel redelijk wat zijn).

Maar de sfeer was perfect. Heb echt geen moment stil gestaan, en dat geldt volgens mij voor meer mensen. En ik heb een This Is-shirt als souvenir

Posted by basvh on Apr-29-2006 16:20:

quote:
Originally posted by Frenkieee
Ik vraag me alleen af wie het was die voor Pete zat, was dat Remy? Die draaide ook niet verkeerd.

haha die gast voor pete was ook sander. pearle opticien???

Maar feest was tof. Sander draaide top, pete eerste 45 min ruk daarna wel ok. Don Diablo die ook zwaar goed draaide. Aan het eind nog kei hard rage against the machine!

Minpunt was alleen dat ID-T het feestje organiseerde en niet de now-wow. Zodoende miste ik het N-W publiek en sfeer. Man-vrouw verdeling was ook dramatisch.

Wat ook wel geinig was dat Katja Schuurmans, Johnny de MOl en, TIjs Romer ff tijdje in de zaal stonden. damn die katja is echt zoooooo lekker.

Maatje van mij regelde met zijn grote bek ff een vip bandje zodoende een heel groot gedeelte van de avond gratis een nieuw soort drank genaamd colito gedronken. erg goei spul

Posted by Frenkieee on Apr-29-2006 17:46:

Nu ben ik ff in de war. Heeft Sander van 11 tot 1 gedraaid dan? Toen wij om iets over 12 uur aankwamen stond volgens mij niet Sander te draaien.

Ik wil wel weten hoe het nummer heet dat Sander in zijn tweede set als 2e nummer draaide (en dan reken ik JTV - Get It On niet mee). Dat was zo'n lekkere plaat!

Posted by basvh on Apr-29-2006 17:48:

jah dat was zeker sander.

welk nummer was dat eigenlijk met de tekst club en in the rub. iemand enige idee was wel lekker nummer.

Posted by Frenkieee on Apr-29-2006 18:00:

Die is zeker lekker: Kurd Maverick - The Rub

Maar ik vind het nog steeds raar. Had toch echt het idee dat toen ik binnenkwam Sander niet aan het draaien was. Ik heb er expres nog op gelet. Had Sander nog nooit in het echt gezien, maar vaak genoeg op foto's en degene die aan het draaien was leek er echt totaal niet op.

Ik begin echt steeds meer aan mezelf te twijfelen nu.

Posted by Barrus on Apr-29-2006 18:41:

quote:
Originally posted by basvh
jah dat was zeker sander.

welk nummer was dat eigenlijk met de tekst club en in the rub. iemand enige idee was wel lekker nummer.

Ik weet zeker dat dat niet Sander was.
Volgens mij was aan het begin van de avond of Remy of Sharam Jey die 2 ken ik niet zo goed. Na een van hun kwam Pete Tong en daarna rond een uur of 3:10 kwam Sander Kleinenberg on stage. Sander is namelijk ook de enige die gebruik gemaakt heeft van het DVDJen dit was duidelijk te zien bij This is not Miami en Danny Tenaglia - Dibiza (Bring The Drums Back) maar als jij een andere mening hebt kan best zijn misschien dat er ooit nog een rooster online komt waar er op stond wie er wanneer draait. Enige wat ik weet is dat het in ieder geval een verdomd goed feestje was en dat ik het een beetje jammer vond dat ik helaas Tom Novy niet gezien hebt (al hoewel Pete Tong ook verdomde goed draaide).

Pages (2): [1] 2 »