TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Liten update igen

Posted by Snakebyte on Mar-21-2006 04:42:

Arrow Liten update igen

Som Petter s�ger, det g�r bra nu.
Saker rullar p� som de ska, jobben b�rjar komma in, och l�tar kl�ttrar p� listor etc etc.
En av l�tarna (jag vet det h�r inte hit d� det inte �r trance)gick in som nykomling i japan p� 2:a plats och sp�ade bl.a Madonna. *GLAD*
Jag har f�tt upp en ny hemsida (f�r de som �r intresserade)d�r jag kommer posta allt som r�r mitt jobb i musikbranchen. Min gamla snakebyte-hemsida pekar till den nya nu ocks� efter att ha varit offline ett tag.

Vill inte verka allt f�r ego, men jag passa p� att synas lite

Posted by nils on Mar-21-2006 15:01:

man f�r gratulera. hehe inte illa
snygg sida ocks�! tummen upp

Posted by NooN on Mar-21-2006 16:20:

Men n�r kommer detta till Sverige? Kommer ju konkurera ut G�nther

Posted by Sinnica Hax on Mar-21-2006 18:35:

vet inte vem du �r eller varf�r din hemsida ser ut som Airbase's men det �r inte bara du som kommer hit bara f�r att hora sig s� det beh�ver du inte oroa dig f�r.

Posted by Joe Nas on Mar-21-2006 23:27:

hans och airbase sidor �r ju bloggar och inte vanliga hemsidor, finns ju f�rdiga layouts att anv�nda d�r

lyssna p� lite p� bloggen, softa mixar, kul att det g�r bra f�r er dock har ja aldrig h�rt er f�rut

Posted by Gate 42 on Mar-21-2006 23:45:

Machoman...
Tycker s�nt h�r �r kul. Varken d�ligt eller bra. Man f�r ju ta det f�r va det �r. Tajta brudar i Wookie videon, fick mig faktiskt att titta igenom hela

Men inget kn�cker Captain Jack i denna genre. Gillade hans f�rsta platta som kom n�r jag var liten knodd.

Posted by Kaveh on Mar-22-2006 00:03:

quote:
Originally posted by Gate 42
Machoman...
Tycker s�nt h�r �r kul. Varken d�ligt eller bra. Man f�r ju ta det f�r va det �r.

H�ller med =)

keep it up x)

Posted by Vizay on Mar-22-2006 10:30:

quote:
Originally posted by >>FK
vet inte vem du �r eller varf�r din hemsida ser ut som Airbase's men det �r inte bara du som kommer hit bara f�r att hora sig s� det beh�ver du inte oroa dig f�r.

Det �r skillnad p� dom som kommer hit, g�r en post med n�n l�nk � sen aldrig syns och s�nna som snakebyte h�r. Snakebyte har faktiskt synts ett tag h�r p� forumen, inte p� sista tiden men v�l innan.

Personligen tycker jag det �r kul att h�ra lite updates om det hela n�r det �nd� �r s�pass stort

Posted by Snakebyte on Mar-22-2006 12:54:

quote:
Originally posted by >>FK

Tack f�r den du!!!
B�de airbase o jag k�r ett bloggskript som heter wordpress. De flesta bloggar bygger p� det. Sen att vi b�da r�kade v�lja samma skin kan varken han eller jag r� f�r.
Jag har h�llt till h�r i 2 �r till och fr�n. Sen s� har jag inte alltid tid till att f�ra diskussioner, men jag l�ter de som blivit mina v�nner h�r f� veta vad som p�g�r i mitt liv iaf. Men som sagt tack f�r att du bryr dig s� mycket :-P

Posted by NooN on Mar-23-2006 15:58:

Haha, kollade precis videon.
Han �r fan riktigt macho n�r han drar upp l�ppen s� d�r

Tjejerna g�r v�l som sagt inte att klaga p�. Svenskor?

Posted by jofawe on Mar-24-2006 19:06:

http://www.aftonbladet.se/atv/playe...=10&clipID=7092

titta va ja hitta!!

Posted by NooN on Mar-24-2006 20:23:

quote:
Originally posted by jofawe

titta va ja hitta!!

Vad var det d�r?

Posted by Snakebyte on Mar-25-2006 11:01:

quote:

titta va ja hitta!!

Uhm...urs�kta om jag missat n�t, men �r d�r n�t som har med denna tr�den att g�ra?

Posted by NooN on Mar-25-2006 15:10:

quote:
Originally posted by Snakebyte
Uhm...urs�kta om jag missat n�t, men �r d�r n�t som har med denna tr�den att g�ra?

Jag hittade efter ett tag "2Tribe - Soul"-videon g�md under musikvideokategorin. Vet dock fortfarande inte vad det egentligen hade med tr�den att g�ra.

Posted by jofawe on Mar-25-2006 16:18:

2 tribe �r v�l Snakebytes f�rra projekt?

Posted by Snakebyte on Mar-25-2006 16:56:

quote:
2 tribe �r v�l Snakebytes f�rra projekt?

2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna l�ten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med d� t�nker sl�ppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det st�r snakebyte i videon fortfarande....

Posted by NooN on Mar-25-2006 17:00:

quote:
Originally posted by Snakebyte
2tribe var en grupp som jag sammarbetade med i denna l�ten. Hmmm...undrar om skivbolaget som jag sammarbetade med d� t�nker sl�ppa den under enbart namnet 2 tribe...ska fiska lite. Men det e fortfarande min produktion och det st�r snakebyte i videon fortfarande....

Fan, det vore inte lite taskigt om dom gjorde s�
Kanske Aftonbladet var lata och inte orkade skriva in ditt namn?

Posted by Snakebyte on Mar-25-2006 17:44:

quote:
Originally posted by NooN

Jag ska som sagt h�ra vad som h�nder. Har skickat iv�g ett mail till dem. Visst �r det kul ifall l�ten �ntligen sl�pps men jag tycker det e lite m�rkligt s�fall att jag inte har blivit informerad...vi f�r se vad som s�gs.

Posted by Snakebyte on Mar-28-2006 16:12:

quote:
Originally posted by NooN
Kanske Aftonbladet var lata och inte orkade skriva in ditt namn?

Det var aftonbladet.se som gjort fel. Nu �r det r�ttat.

Posted by Joe Nas on Mar-28-2006 16:52:

lyssnade p� den d�r l�ten Soul p� aftonbladet precis, digga samen som jojkade, med acided l�ter lite B och synten l�ter inte bra, skriker i mina �ron

Posted by Snakebyte on Mar-30-2006 20:56:

quote:
Originally posted by ArcticBeach
lyssnade p� den d�r l�ten Soul p� aftonbladet precis, digga samen som jojkade, med acided l�ter lite B och synten l�ter inte bra, skriker i mina �ron

mmjae...den e gamal. Har faktiskt funderat p� att g�ra en ny coolare version.

Posted by trancedanne on Mar-30-2006 22:14:

tycker soul �r en grymt sk�n dans l�t!

Posted by Kaveh on Mar-30-2006 22:37:

hade wookie wookie p� hj�rnan h�romdagen