TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- The Factory DJ-Contest 2006
The Factory DJ-Contest 2006
Dus juist een telefoontje gehad. Ik doe op vrijdag 31 maart weer mee aan de DJ-contest in The Factory (Aalst). Net zoals vorig jaar krijg ik 50 kaarten, die ook meetellen als punten. Hoe meer mensen er met mijn inkomkaart binnenkomen, hoe meer punten.
Ik geloof dat Jasper en Bjorn Vidaz zich ook hebben ingeschreven, maar ik weet niet of ze al iets hebben gehoord?
Anyway, mensen die willen komen supporteren, altijd nice 
Re: The Factory DJ-Contest 2006
| quote: |
| Originally posted by Xilver Ik geloof dat Jasper en Bjorn Vidaz zich ook hebben ingeschreven, maar ik weet niet of ze al iets hebben gehoord? |
vergeet het ze, ma ik kom niet kijken 
Ik vind aalst iets marginaals hebben...
(Misschien heb ik nog wel zin
)
nope kheb nog niks gehoord
da valt daar wel nog mee eigenlijk, hopelijk zit er wa meer volk dit jaar
factory
anyway, veel succes xilver.
Discrimineren ze daar geen trance ? 
En nog geen beetje 
Maar leg ne goeie tranceclassic op, en het kot ontploft gegarandeerd. 
Lol, de voozaards
Zijn er daar speciale criteria voor nodig om mee te doen? Anders ganek da volgend jaar ook es proberen, voor de fun, en dan kom ik af met een massa's plat techtrance setje 
Nope, ge moet gewoon inschrijven. Dit jaar waren demo's zelfs niet meer nodig blijkbaar. Niet dat demo's vorig jaar iets uitmaakten anyway, want hoe die DJ Davy ooit door de demoselectie geraakt is 
| Originally posted by Tiger777 Ik vind aalst iets marginaals hebben... (Misschien heb ik nog wel zin ) |
Das aalst e!
Mss kommek ook eens langs... Dan zienek ulle ies int echt.
Ja in de factory zijn ze ni echt tranceminded, maar da maakt geen zak uit aangezien zelf voor u publiek zorgt.
ja klopt
beste voorbeeld was toen Tom mee deed aan aan de vorige dj contest;
eerste keer was het publiek redelijk trance-minded, dus dus z'n set viel enorm in de smaak
tweede keer zaten er nogal veel mensen en ingebeelde marina's tussen die blijkbaar enkel van groove (of die dj waarvoor ze gekwamen waren) hielden en tom zen set totaal niet goed vonden...
kan me nog goed voor de geest halen: tijdens een dj contest een plaat aanvragen
of een achterlijke briefke komen afgeven...
Vind dat ronduit belachelijk, maja...
Ik heb ook nog getwijfeld om mee te doen... Maar ik heb het maar zo gelaten
Maar mss kom ik wel supporteren hoor
ik moet 28 april draaien
feel free to give some support 
Kheb vrijdag gedraaid, en der was geen kat. Ik moest als laatste, en natuurlijk gaan alle supporters van de vorige dj's door. Enkel de mensen waarmee ik was gekomen, en da was ni veel 
Vorig jaar was er tenminste nog wa volk.
all� da wordt weer een plezante avond dus...
hopelijk krijg ik veel volk mee
wat heb je zoal gedraaid?
Phatjak - Pizza & Boobs (Original)
Shiloh - Dream On (Luke Chable Remix)
Extrawelt - Soopertrack
Antidote - Cybernetic Desire
Pole Folder - Salvation On Slavery Sins (Nick Muir Remix)
Kate Bush vs Infusion - Running Up That Hill
Portishead - Roads (Sultan & Tonedepth Remix)
Twas uiteindelijk maar 45 minuten da'k gedraaid heb. Der was geen kat en ze wilden sluiten.
| Originally posted by Bjorn Vidaz all� da wordt weer een plezante avond dus... |

| Originally posted by Jasperovitsj Hebben ze u al gebeld voor een datum? ![]() En tracklist ziet er leuk uit Tom, hopelijk wast genoeg om door te gaan naar de volgende ronde |