TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): [1] 2 3 4 »


Posted by Bellie on Jan-28-2002 08:04:

Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)

WHAAAAAAAA!!!!!
Echt vet.Ik keekk gisteravond mn mail, zie ik ineens een mailtje van een gozer van ID&T.Of ik vrijdag kan komen draaien.Ik heb hem net een mailtje terug gestuurd dat ik TUURLIJK kan komen.dussuh a.s. vrij. ik @ ID&T radio, in het programma Shockers.ik weet nog niet of ik 1 uur of 2 uurtjes moet draaien.Dat hoor ik nog wel.het programma duurt iig van 23:00 - 01:00
Damn de zenuwen gieren door mn lichaam nu man.Niet te doen.

GREETZ!!


Posted by Raymond on Jan-28-2002 08:08:

WoW das VET !!!!!!!!!!!! Ik ga zeker luisteren naar je set vrijdagavond =]


Posted by TimeportE on Jan-28-2002 08:15:

VETTTTT.. ik ga em zekers luisteren en ik denk ook opnemen!!!


Posted by New Wave on Jan-28-2002 08:21:

Ejh, ik wist het stiekempjes al maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren


Posted by Dj Alpha on Jan-28-2002 10:08:

zoooooooow das netjes kerel!!!!!
ik kan helaas nie luisteren, moet zelf draaien maar laat nog wel ff van me horen vrijdag
en zaterdag luister ik je set wel hehehe


Posted by djdawn on Jan-28-2002 10:16:

Congratulations, Bellie!

have lots of fun and make them get you more often


Posted by Miss Proximus on Jan-28-2002 10:25:

Suc7 Dushi!!


Posted by kolkiewolkie on Jan-28-2002 10:41:

CONGRATS MAN!!!!!

kan ik mooi ff luisteren of het ook de moeite is om 29 maart te komen

mmm, bedenk me wel dat het de bedoeling was vrijdagavond te gaan stampen..... nou ja, dat wordt dus opnemen

greetz kolkiewolkie

suc6 iig


Posted by Blik on Jan-28-2002 11:33:

quote:
Originally posted by New Wave
Ejh, ik wist het stiekempjes al maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren


heel stiekempjes wist ik het ook al

ik vind het echt vet en ik ga denk ik wel ff luisteren


Posted by Miss Proximus on Jan-28-2002 12:07:

nou zo stiekum was t dus niet want ik wist t ook al

maar ja....als je dat voor je kan houden dan ben je ook een held


Posted by eXos on Jan-28-2002 12:28:

Nou, ik wist nog helemaal nix.

EN IK GA WEL LUISTEREN EN OPNEMEN EN ILLEGAAL VERSPREIDEN OP HET NET!!!!


Posted by Massive on Jan-28-2002 12:48:

Bellieeeeeeeeeeeeeeeeeee! VET!!! WOEI!! AWESOME!!!

hehe laat die ID&T knakkers eens ff horen wat echte TEGNOOOW is

ik zal voor de radio zitte luusteren als je draait

suc6!


Posted by tijs08 on Jan-28-2002 13:19:

wooeeii

he Bellie Man

Jezus wat gaaf voor je zeg, eindelijk kan de rest van Nederland ook kennis maken met de befaamde Techno dj van het tranceaddict.com forum!

Kga het zeker ff tapen, kben niet zo into techno maar wie weet!

greetzz

Succes jongen, en hopen dat je je zenuwen de baas kan zijn!


Posted by magrec on Jan-28-2002 13:40:

Hey vet gaaf man bellie,

Ik zal zekers luisteren,
Veel suc6.

grtz magrec


Posted by Siesta on Jan-28-2002 13:46:

GO BELLIE GO


echt goed van je, damn, dan moet ik zelf ook draaien , damn maaruh ik download hem die dag daarna :-D

GreetZ Si�sta


Posted by Flippe on Jan-28-2002 14:17:

W00000w
congratz Bellie!

Echt heel vet!
IK gaat zeker even luisteren, of anders zeker downloaden als iemand hem ript!

Veel succes, maak er iets moois van


Posted by Biohazard on Jan-28-2002 15:37:

WOW! geweldig joh

Ik hoop dat je het ooit eens internationaal maakt!

wat voor style van techno draai je, ik zelf hou van het harde werk zoals van picotto en chris liebing

ik ga zekers luisteren


Posted by M5 on Jan-28-2002 15:47:

hahahaaa GAAF!!


Posted by TimeportE on Jan-28-2002 15:51:

kun je niet een sample der tussen gooien van.. ww.tranceaddict.com dan vereeuwig jij je hiero op dit forum maar uuh eerst eff kijken of ik id-t op de radio kan vinden, anders word het streamen geblazen .. maar luisteren zal ik zeker
ps. je moet gewoon Umek - Gatex draaien (nou moet, zou wel vet zijn!! als je die plaat hebt )


Posted by Biohazard on Jan-28-2002 16:10:

Umek - Gatex rulz, nee alles van Umek rulz


Posted by Dr. Kuipers on Jan-28-2002 16:24:

VET!!!

Kan helaas geen ID&T Radio ontvangen, maar alles iemand hem ript wil ik hem zekerz wel downen, zelfs met 56k6 lijntje


Posted by Dj Alpha on Jan-28-2002 17:17:

/me wilt krekc


Posted by Muppet on Jan-28-2002 17:22:

WHO vetjes!!!!!!!!!!! veeel succes!!!!!

Greetz Muppet


Posted by tango on Jan-28-2002 18:01:

He bell,

Beterz dat de laatste tijd alles zo spoedig verloopt man. Eerst op een goed feestje draaien, dan nog op ID&T ook nog.

Maar eindelijk komt datgene jouw toe waar je al zo lang voor vecht.
Neem deze kans met beide handen aan en zet je naam neer in de dance scene!

Succes bellie!

grtz,
TNG


Posted by moogwai on Jan-28-2002 19:02:

Zeker vet... succes Bellie!!


Pages (4): [1] 2 3 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.