TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
Pages (4): [1] 2 3 4 »
Dj BeLLiE - Live @ ID&T Radio (01-02-02)
WHAAAAAAAA!!!!!
Echt vet.Ik keekk gisteravond mn mail, zie ik ineens een mailtje van een gozer van ID&T.Of ik vrijdag kan komen draaien.Ik heb hem net een mailtje terug gestuurd dat ik TUURLIJK kan komen.dussuh a.s. vrij. ik @ ID&T radio, in het programma Shockers.ik weet nog niet of ik 1 uur of 2 uurtjes moet draaien.Dat hoor ik nog wel.het programma duurt iig van 23:00 - 01:00
Damn de zenuwen gieren door mn lichaam nu man.Niet te doen. 
GREETZ!!
WoW das VET !!!!!!!!!!!! Ik ga zeker luisteren naar je set vrijdagavond =]
VETTTTT.. ik ga em zekers luisteren en ik denk ook opnemen!!! 

Ejh, ik wist het stiekempjes al
maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren 
zoooooooow das netjes kerel!!!!!
ik kan helaas nie luisteren, moet zelf draaien maar laat nog wel ff van me horen vrijdag 
en zaterdag luister ik je set wel hehehe
Congratulations, Bellie! 
have lots of fun and make them get you more often
Suc7 Dushi!! 
CONGRATS MAN!!!!!
kan ik mooi ff luisteren of het ook de moeite is om 29 maart te komen
mmm, bedenk me wel dat het de bedoeling was vrijdagavond te gaan stampen..... nou ja, dat wordt dus opnemen
greetz kolkiewolkie
suc6 iig 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Ejh, ik wist het stiekempjes al maaruh, vrijdag.....damn dan ga ik effe luisteren |

nou zo stiekum was t dus niet want ik wist t ook al
maar ja....als je dat voor je kan houden dan ben je ook een held 
Nou, ik wist nog helemaal nix.
EN IK GA WEL LUISTEREN EN OPNEMEN EN ILLEGAAL VERSPREIDEN OP HET NET!!!!

Bellieeeeeeeeeeeeeeeeeee! VET!!! WOEI!! AWESOME!!!
hehe laat die ID&T knakkers eens ff horen wat echte TEGNOOOW is

ik zal voor de radio zitte luusteren als je draait 
suc6!
wooeeii
he Bellie Man
Jezus wat gaaf voor je zeg, eindelijk kan de rest van Nederland ook kennis maken met de befaamde Techno dj van het tranceaddict.com forum!
Kga het zeker ff tapen, kben niet zo into techno maar wie weet!
greetzz
Succes jongen, en hopen dat je je zenuwen de baas kan zijn!
Hey vet gaaf man bellie,
Ik zal zekers luisteren,
Veel suc6.
grtz magrec
GO BELLIE GO
echt goed van je, damn, dan moet ik zelf ook draaien 
, damn maaruh ik download hem die dag daarna :-D
GreetZ Si�sta
W00000w
congratz Bellie!
Echt heel vet!
IK gaat zeker even luisteren, of anders zeker downloaden als iemand hem ript!
Veel succes, maak er iets moois van
WOW!
geweldig joh
Ik hoop dat je het ooit eens internationaal maakt!
wat voor style van techno draai je, ik zelf hou van het harde werk zoals van picotto en chris liebing
ik ga zekers luisteren
hahahaaa GAAF!! 
kun je niet een sample der tussen gooien van.. ww.tranceaddict.com 
dan vereeuwig jij je hiero op dit forum 
maar uuh eerst eff kijken of ik id-t op de radio kan vinden, anders word het streamen geblazen 
.. maar luisteren zal ik zeker
ps. je moet gewoon Umek - Gatex draaien (nou moet, zou wel vet zijn!! als je die plaat hebt 
)
Umek - Gatex rulz, nee alles van Umek rulz
VET!!!
Kan helaas geen ID&T Radio ontvangen, maar alles iemand hem ript wil ik hem zekerz wel downen, zelfs met 56k6 lijntje 
/me wilt krekc 
WHO vetjes!!!!!!!!!!! veeel succes!!!!!
Greetz Muppet
He bell,
Beterz dat de laatste tijd alles zo spoedig verloopt man. Eerst op een goed feestje draaien, dan nog op ID&T ook nog.
Maar eindelijk komt datgene jouw toe waar je al zo lang voor vecht.
Neem deze kans met beide handen aan en zet je naam neer in de dance scene!
Succes bellie!
grtz,
TNG
Zeker vet... succes Bellie!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.