TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- שביתה??
Pages (2): [1] 2 »
שביטה??
תגידו חבר'ס??
לפי מה שאני רואה יש שביטה
תגידו זה גם כולל חטיבת ביניים למרות שזה קשור לתיכון?!?!
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-1593308,FF.html
אחי לפי מה שאני מבין החטיבות שובתות הרי העל יסודיים =חטיבות
או שאני טועה ואני מקווה שאני טועה כי אז התיכונים יושבתו וזה יהיה פצצתי
חי חי
שביתה זה עם ת
וארגון המורים זה בדר"כ רוב החטיבות
תיכוןזה ארגון
החטיבה שלי הייתה הסתדרות
אחי אחיות
זה שביתה של התיכונים!!!!!!
נראה לי גם חטיבות כמעט 100 אחוז
הכל מעל יסודי אני חושב
נו יאללה בלאגן!
חחחח
איזה דפוקים אתם אלוהים
על-יסודי = לא יסודי
בואנה זה ממש לא קשה להבין
והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות
בחלק יש גם וגם
| quote: |
| Originally posted by nesher חחחח איזה דפוקים אתם אלוהים על-יסודי = לא יסודי בואנה זה ממש לא קשה להבין והדבר הזה אומר שזה גם חטיבות וגם תיכונים אבל תצטרכו לבדוק אם בחטיבה\תיכון שלכם המורים הם מהארגון או המהסתדרות בחלק יש גם וגם |
אנשים!!!!!!
בלגן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אני מחר יברר בביצפר שלי
ואם כן
איזה פצצצצצצצצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
יווווווווווו
איך מתאים לי עכשיו שביתה.... אבל אני תמיד שוכח איפה המורים שלנו... חבר שלי אמר לי שבאירגון וגם לי יש הרגשה כזאת....
יוווו זה יכול להיות אחלה...
רוב המורים שלנו הם בארגון!!!
אז יש סיכוי גדול שלא נלמד עם יהיה שביתה!!!!!!!!

שאמרתי כולם מעל היסודי
לא אמרתי שאני חושב שגם היסודי....
בעקרון זה ויכוח על הציון של המגן...
אבל אם זה שביתה כללית אז כל החטיבות גם ישבתו...
יובל... למי אומרים תודה על זה שהוא אמר לך על זה 
זה שביתה בגלל שהמורים רוצים שלבגרויות חורף יהיו ציוני מגן או משהו כזה
חבר שלי התקשר עוד בצהריים למוקד... וכמעט בטוח שיש שביתה... נכון לעכשיו לפחות ולא לומדים יום רביעי
אבל זה מסריח לי בגלל שיש לי מחר מבחן ענק!!
יום חמישי תעודות
ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן
ש-כ-ו-נ-ה
| quote: |
| Originally posted by DjChook יום חמישי תעודות ואמרו שהשביתה ללא מגבלת זמן ש-כ-ו-נ-ה |
בטוח שובתים???
ואם כן עד מתי?
ואם זה בכל הארץ בכלל
לא בטוח שובתים...
הם דיברו על זה היום ומחר גם ידברו
אם כן זה מיום רביעי ולא ידוע עד מתי...
ולפ מה שהבנתי זה אמור להיות בכל הארץ
ניפ ניש ניח
שביתה!!!!!!!!!!!!!!!!
אני ממש מקווה שתהיה אחת אחרת אני רוצח מישהו
מה שביתה מה
יש לי בגרות בהיסטוריה כושיליראבאק
אני יצטרך להשלים הכל בפסח אם השביתה הזאת תהיה הרבה זמן...
ואיי מתאים לאללה השביתה, למרות שהיום ביעסו אותי לאללה. היה אמור להיות לנו מבחן מחר בהיסטוריה, בגלל השביתה לא ממש התכונני עד עכשיו. בכל מקרה נכנס לנו היום אחד המורים ואומר שגם אם תהיה שביתה המבחן כרגיך

לנו אמרו לבדוק מחר ב7:00 בבוקר בחדשות
אם אומרים שארגון המורים שובת אז לא לבוא

רוב הסיכויים שאין שביתה
שמעתי ברדיו
| quote: |
| Originally posted by Scorchio רוב הסיכויים שאין שביתה שמעתי ברדיו |
סעמק !!!!!
אין שביתה מחר... וזה בטוח
מה שכן יכול להיות שמתחילים ב 10... אבל זה גם לא סגור
הקטע הכי זין בכל העניין זה שאני אמור להתחיל מחר ב 10 כי התבטלו לי שעתיים ראשונות
לא רוצה שכולם גם יתחילו ב 10!!
כוס אמ אמק
יש לי מבחן קיוויתי שהוא יתבטל
וחוץ מזה
גם ככה אני כל יום רביעי מתחיל ב10
עכשיו כולם יתחילו איתי איזה זיין
יש שביתה מתחיליםב10
בעסה עם ה"שביתה" הזאת.. לי זה לא משנה מתחיל ב7:30 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.