TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto in de prijzen gevallen

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-28-2002 18:31:

Tiesto in de prijzen gevallen

Zat net s ff het laatste nieuws te bekijken,
is meneer Tiesto in de prijzen gevallen ,
Beseffen de hoge heren (en vrouwen) in de muziek ook eindelijk dat Tiesto kan draaien!

GreetZ RubDub,

hier het stukkie:

ZILVEREN HARPEN VOOR.......

BRAINPOWER, GREEN LIZARD, DE KIFT EN DJ TI�STO

De winnaars van de Zilveren Harpen 2001 zijn rapper Brainpower, de band De Kift, DJ Ti�sto en de groep Green Lizard. Dat is maandag 28 januari tijdens het VARA-programma Denk Aan Henk op Radio 3FM door Manuela Kemp bekend gemaakt.

De Zilveren Harp is als aanmoedigingsprijs bedoeld voor veelbelovende scheppende en/of uitvoerende kunstenaars die reeds op succesvolle wijze hebben bijgedragen aan de promotie van muziek en teksten van Nederlandse componisten en auteurs. De Zilveren Harp werd in 1969 voor het eerst uitgereikt. Zowel de Gouden als de Zilveren Harpen worden door een jury van deskundigen toegekend.

Posted by Apoptosis on Jan-28-2002 23:17:

De Kift?!?!?!?!?! OMG, dat meen je niet!! Ik heb 1x een stukje van ze gehoord/gezien en k moest KEIHARD lachen !!

Trouwens erg cool voor Tijssie dat ie eindelyk eens op die manier waardering krygt! Nou maar hopen dat ie hierdoor niet t� populair en t� bekend en (dus) t� commercieel wordt... Maar goed, k weet te weinig van die awards af om daar een echt oordeel over te kunnen vellen .

Posted by Little Theseus on Jan-29-2002 09:58:

Hee wel cool voor Tiesto ja
Volgens mij was de laatste DJ voor Tiesto die een zilveren harp kreeg DJ Paul Elstak.

Posted by tijs08 on Jan-29-2002 10:08:

nee, da was Ferry Corsten

Posted by Gurian on Jan-29-2002 10:15:

Ma hoe kiezen ze die artiesten uit??
Want ik kan me nie voorstellen dat die dames en
heren van de jury ff na een paar feestjes gaan om
de muziek van Ti�sto te gaan keuren (zo lijkt het net vlees).

Die naam van die prijs komt me trouwens ook nie bekend voor?

Ma ik vind Ti�sto wel goed voor goud en dan is zilver tog weer
iets te weinig toch

Posted by The Groove on Jan-29-2002 10:20:

quote:
Originally posted by Gurian
Ma hoe kiezen ze die artiesten uit??
Want ik kan me nie voorstellen dat die dames en
heren van de jury ff na een paar feestjes gaan om
de muziek van Ti�sto te gaan keuren (zo lijkt het net vlees).

Misschien is het meer gebasseerd op het 'commerciele' succes dat hij behaald heeft op ondere andere de nummers die hij geproduceerd heeft.

Posted by LightForce on Jan-29-2002 10:38:

quote:
Original Posted By The Groove

Misschien is het meer gebasseerd op het 'commerciele' succes dat hij behaald heeft op ondere andere de nummers die hij geproduceerd heeft.

Bij die harpen kijken ze inderdaad naar het commerciele succes van de artiest, tevens kijken ze naar zijn/haar populariteit onder de mensen. (bedrijfsinformatie ) Toch wel handig als je bij NOB werkt (New Wave ik wens geen commentaat op het NOB ant dat hetb ik al te vaak van je gehoord )

Posted by Blik on Jan-29-2002 15:04:

quote:
Originally posted by LightForce

toch wel handig als je bij NOB werkt (New Wave ik wens geen commentaat op het NOB ant dat hetb ik al te vaak van je gehoord )

ff off-topic, wat is in hemelsnaam de NOB??

Posted by New Wave on Jan-29-2002 15:10:

quote:
Originally posted by Blik

ff off-topic, wat is in hemelsnaam de NOB??

LightForce je vraagt er gewoon om hey !!!

Nederlandse Omroepproductie Bedrijf.........Media Park Hilversum....Stu(i)diootjes voor tv enzo........

Posted by LightForce on Jan-29-2002 16:28:

quote:
Original Posted By New Wave

LightForce je vraagt er gewoon om hey !!!

hahaha tje nou je het zegt!! Maar ja als ik het er niet bij had gezet had je er nog commentaar op gegeven Dus tja wees je dan maar voor.

Blik geeft niet dat je het niet weet hoor, half nederland weet het niet terwijl ze er dagelijks naar kijken

Posted by New Wave on Jan-29-2002 17:02:

quote:
Originally posted by LightForce

hahaha tje nou je het zegt!! Maar ja als ik het er niet bij had gezet had je er nog commentaar op gegeven Dus tja wees je dan maar voor.

Blik geeft niet dat je het niet weet hoor, half nederland weet het niet terwijl ze er dagelijks naar kijken

Tja dit onderwerp vraagt gewoon om flame-posts

tering als je het zo stelt, wat een ondankbaar vak heb ik eigenlijk gheghe, wel kijken.......snel wegzappen......maar niet weten wie en waar het gemaakt is

Posted by Miss Proximus on Feb-01-2002 10:53:

alsjeblieft zeg!! ik WIL ook nie weten wie t maakt ! POEH!!