TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tiesto in de prijzen gevallen
Tiesto in de prijzen gevallen
Zat net s ff het laatste nieuws te bekijken,
is meneer Tiesto in de prijzen gevallen
,
Beseffen de hoge heren (en vrouwen) in de muziek ook eindelijk dat Tiesto kan draaien!
GreetZ RubDub,
hier het stukkie:
ZILVEREN HARPEN VOOR.......
BRAINPOWER, GREEN LIZARD, DE KIFT EN DJ TI�STO
De winnaars van de Zilveren Harpen 2001 zijn rapper Brainpower, de band De Kift, DJ Ti�sto en de groep Green Lizard. Dat is maandag 28 januari tijdens het VARA-programma Denk Aan Henk op Radio 3FM door Manuela Kemp bekend gemaakt.
De Zilveren Harp is als aanmoedigingsprijs bedoeld voor veelbelovende scheppende en/of uitvoerende kunstenaars die reeds op succesvolle wijze hebben bijgedragen aan de promotie van muziek en teksten van Nederlandse componisten en auteurs. De Zilveren Harp werd in 1969 voor het eerst uitgereikt. Zowel de Gouden als de Zilveren Harpen worden door een jury van deskundigen toegekend.
De Kift?!?!?!?!?! OMG, dat meen je niet!! Ik heb 1x een stukje van ze gehoord/gezien en k moest KEIHARD lachen
!!
Trouwens erg cool voor Tijssie dat ie eindelyk eens op die manier waardering krygt! Nou maar hopen dat ie hierdoor niet t� populair en t� bekend en (dus) t� commercieel wordt... Maar goed, k weet te weinig van die awards af om daar een echt oordeel over te kunnen vellen
.
Hee wel cool voor Tiesto ja 
Volgens mij was de laatste DJ voor Tiesto die een zilveren harp kreeg DJ Paul Elstak.
nee, da was Ferry Corsten
Ma hoe kiezen ze die artiesten uit??
Want ik kan me nie voorstellen dat die dames en
heren van de jury ff na een paar feestjes gaan om
de muziek van Ti�sto te gaan keuren (zo lijkt het net vlees).
Die naam van die prijs komt me trouwens ook nie bekend voor?
Ma ik vind Ti�sto wel goed voor goud en dan is zilver tog weer
iets te weinig toch
| quote: |
| Originally posted by Gurian Ma hoe kiezen ze die artiesten uit?? Want ik kan me nie voorstellen dat die dames en heren van de jury ff na een paar feestjes gaan om de muziek van Ti�sto te gaan keuren (zo lijkt het net vlees). |
| Original Posted By The Groove Misschien is het meer gebasseerd op het 'commerciele' succes dat hij behaald heeft op ondere andere de nummers die hij geproduceerd heeft. |

) Toch wel handig als je bij NOB werkt
(New Wave ik wens geen commentaat op het NOB ant dat hetb ik al te vaak van je gehoord
)
| Originally posted by LightForce toch wel handig als je bij NOB werkt (New Wave ik wens geen commentaat op het NOB ant dat hetb ik al te vaak van je gehoord ) |
| Originally posted by Blik ff off-topic, wat is in hemelsnaam de NOB?? |
!!!
| Original Posted By New Wave LightForce je vraagt er gewoon om hey !!! ![]() |
Maar ja als ik het er niet bij had gezet had je er nog commentaar op gegeven
Dus tja wees je dan maar voor.
| Originally posted by LightForce hahaha tje nou je het zegt!! Maar ja als ik het er niet bij had gezet had je er nog commentaar op gegeven Dus tja wees je dan maar voor.Blik geeft niet dat je het niet weet hoor, half nederland weet het niet terwijl ze er dagelijks naar kijken |

alsjeblieft zeg!! ik WIL ook nie weten wie t maakt ! POEH!!