TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- DD verkeer problemen verwacht vanwege 2 feb?

Posted by Kartikeya on Jan-28-2002 19:15:

Sneaker Pimp DD verkeer problemen verwacht vanwege 2 feb?

ik ga naar DD met trein....
weten jullie misschien of denken jullie dat er trein ns chaos is zoals ongeveer 50% van het jaar?

later,

K A R T

Posted by Ding Chavez on Jan-28-2002 20:19:

Ik ga iig 2 uurtjes eerder dan normaal, zal vast wel ergens in de buurt van de HMH ergens kunnen zitten...
Gelukkig hoef ik niet langs A'dam CS, misschien dat het daar wel weer een chaos wordt, maar bij de arena lijkt me niet...

GreetZ, DC

Posted by New Wave on Jan-28-2002 21:28:

Bij Duivendrecht zal het wel drukker worden, maarja, tis geen feest van 60000 man dussuh.....gewoon naar duivendrecht.....effe naar beneden lopen en naar Arena........komop, tis geen Dance Valley...............allemaal scheiten om niets

Posted by tijs08 on Jan-28-2002 21:28:

Ja pecies,

Ik heb zoon GROOT vemoede dat het echt een zootje word, daarom waren wij ook al van plan 2 uurtjes eerder te gaan, we moeten nl. ook met de trein.

Een aanrader voor een ieder die op tijd wil zijn en niet 2 uur wil missen door nog eens in de rij te moeten!

Posted by T.H.C. on Jan-28-2002 22:48:

In de HMH kunnen maar iets van 6000 mensen dacht ik.
Dus een rij van 2 uur lijkt me ook sterk, en heb ik ook nog niet meegemaakt daar.
Maar misschien is er wel wat te doen in of rond de arena op dat moment, dat weet ik ook niet...maar als het zo is mis je misschien het begin hooguit.

ga ik me dus niet druk om maken

nog maar 5 nachtjes slapen!!!

Posted by tijs08 on Jan-29-2002 08:32:

2 uur is idd misschien wat lang, maar vorige keer met qlimax toch zeker een uur in de rij gestaan.

En ik bedoelde met die chaos eerder dat iedereen laat komt als er geen treinen meer rijden ofzo, (je weet het nooit met de NS) en dat je dan al laat ben door die kut ns en dan nog eens lang in die rij moet.

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-29-2002 09:24:

ik wil niet zeuren ofzo,
maar ik denk dat het nog wel s teringdruk kan gaan worden,
vooral als je met de trein gaat; op 2 februari trouwt toch die kroonprins van ons met Maxima???
Dacht dat Amsterdam dan behoorlijk bomvol komt te zitten....

GreetZ RubDub,

ow ja, ik ben zelf trouwens niet van de partij...

Posted by Little Theseus on Jan-29-2002 09:54:

Ik ga zoals gewoonlijk gewoon met de bus en daarna de METRO!
Voor mensen die te lui zijn om 15 minuten te lopen (net als ik); pak op duivendrecht de lijn 50 of 54 metro richting gein (het perron waar de treinen naar utreg gaan) Stempel geen strippen af; je wordt toch niet/nooit gecontroleerd. Dan stap je op BIJLMER (2e halte) uit (dus niet Strandvliet/Arena, hoe onlogisch het ook klinkt). Als je uitstapt pas dan op dat je je hoofd niet stoot tegen de hmh
Omdat de metro meer een vervoersmiddel is voor mensen die het verkeer in Amsterdam wel een beetje kennen wordt deze veel minder genomen dan de trein. Ik heb zelfs met koninginnedag geen problemen gehad, terwijl het bij de treinen chaos was.

Posted by Raymond on Jan-29-2002 10:25:

M'n vrienden en ik waren van plan de trein van 20.18 te nemen vanaf Barendrecht om dan om 21.56 ofzo (zonder vertraging!!) aan te komen.....

Maar als ik dan lees, dat het zo ongelooflijk DRUK gaat worden, nemen we denk ik maar een trein eerder!

Wie komen er nog meer uit de richting Dordrecht ????
Kunnen we misschien gezamelijk reizen!!

Posted by eXos on Jan-29-2002 11:22:

DRUK, waarom moet het druk worden dan. Ik nie snap

Ten eerste gaan Willempie & Maxima 's ochtends trouwen. Dat duurt maar een paar uur.

Dus is die hele meuk 's middags wel weer weg

En wij moeten naar station BIJLMER en niet via Duivendrecht. Het kan wel, alleen dan moet je nog ff een kwartier lopen. Bij station Bijlmer zit je recht voor de HMH zowat

En dit wordt nu m'n 4e x dat ik er heen ga en ik moet T.H.C. gelijk geven dat rijen van 2 uur wel iets overdreven is.

Posted by Miss Proximus on Jan-29-2002 12:06:

's ochtends????? ik meende toch echt dat er een feest gegeven wordt met bandjes enzo?? of is dat ook al vroeg algelopen? damn!! en dat is dan h�t moment van je leven!! is t afgelopen voordat je al die strakke springnichten kunt gaan bewonderen die 2 uur vertraging met de trein hebben gehad, en vervolgens 2 uur in de rij staan voor een gozertje uit Breda die andermans vinylplaatjes op volgorde legt en zo een scheut autistieke terroristenmuzoek ten gehore brengt

hehe..geintje

maarre....is te echt 's ochtends profeetrus?

Posted by mido on Jan-29-2002 14:33:

Ik (Remy-D) gaat rond 21:15 van huis weg en staat dan rond 21:45 als 1 van de 1ste in de rij. Maar er komen echt geen problemen met de trein ofzo en als je om 22:00 voor de deur staat sta je ook niet langer dan een kwartier in de rij. Dit wordt nu mijn 6 x HMH en heb alleen bij de 2e Qlimax iets minder dan een kwartiertje gestaan.

Posted by Kartikeya on Jan-29-2002 16:35:

Smile NS news

heb net die site van de NS gechecked http://www.ns.nl

daar staat in dat de NS ervoor zorgt dat er 35 % meer mensen kunnen reizen in NL op 2 feb...worden extra treinen in gezet voor Amsterdam

later

Posted by New Wave on Jan-29-2002 16:56:

de tering, das waar ook.....in mijn vorige post zei ik dat het totaal niet druk gaat worden.........maaruh door die tering bruiloft gaat het weer mis...let maar op......die praatjes van de NS.....

Posted by eXos on Jan-29-2002 18:47:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

maarre....is te echt 's ochtends profeetrus?

Oh weet ik nie, maar ik neem aan dat als Dutch Dimension om 22:00 uur begint er niet nog 100.000 mensen op Duivendrecht of Bijlmer zullen staan.

Tenzij er een mega feest in de ArenA is ofzo, maar anders zou ik het ook niet weten.