TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Review: Paolo Mojo @ Tribalism 24/03
Review: Paolo Mojo @ Tribalism 24/03
jag kom dit runt kl 11, hade vimsat runt vasagatan/tegelbacken/drottning gatan i en kvart, f�r jag fick total hj�rnsl�pp och gl�mde bort vart moatje l�g. men iaf sen kom jag in och h�rde lite sjysst lugna warmup grejer som harry peat - little lies och en annan l�t som jag inte kan namnet p�. sen n�r det drog �t sig runt halv 12 s� b�rjade warmupdj'n spela tyngre l�tar.
det var bra gung och jag var p� mycket dansant hum�r, och tiden gick s� fort f�r killen spelade tunga l�tar men sen runt tio i ett s� h�r jag en v�ldigt igenk�nnbar basg�ng mixas in, och jag t�nker, kan det verkligen vara denna, och sen kommer den distinkta tr808-kosk�llan (i got a fever and the only prescription is more cowbell
). s� jag g�r up och fr�gar, �r detta hardfloor och han s�ger ja. och d� tappade jag n�stan f�rst�ndet, att h�ra en s�n klassiker p� s�nt fet ljudsystem �r bara euforiskt. acperience 1 �r en s�n klassiker jag aldrig trodde att jag skulle f� h�ra live.
men men, sen kommer paolo mojo, och l�ter l�ten spela ut och sen mixar in hans f�rsta l�t med hj�lp av loops & filters, och paolo rullar p� och spelar tung musik, det var lite man k�nde igen. mest swedish house mafia grejer som angello - teasing mr charlie, cirez d - diamond girl och sen mojo's remix av aftermath som var r�tt s� bra. h�rde ocks� en remix av work this pussy och en remix av marshall jefferson & noosa heads d�nga mushroom. sen under typ mitten av hans andra timme s� gick han in i en halftr�kig techhouse och d� gick jag och vilade f�tterna men s� kommer det en in cirez d - teaser med p diddy - jack u acapellan p� (uppitchad till max), den var bisarr men den var najs. sen s� rundade han av med lite osl�ppta grejer som han hade gjort. och sen var det slut. en bra kv�ll allt som allt
n�sta vecka: jody wisternoff fr�n way out west. det kommer bli riktigt kul
Utan tvekan Stockholms basta klubb! Alltid servarda dj's, synd att man missade Freq ocksa =(
Re: Review: Paolo Mojo @ Tribalism 24/03
| quote: |
| Originally posted by montana i got a fever and the only prescription is more cowbell ![]() |
| quote: |
| Originally posted by montana n�sta vecka: jody wisternoff fr�n way out west. det kommer bli riktigt kul |
vare n� folk d�? trode n�stan alla var p� angel ig�r
det var mycket folk d�r
Klart d e folk p� Paolo Moooojoooo, schyst me review 
Som sagt...

Way Out West @ Tribalism Fokused special
Date: 2006-03-31
Time: 22:00 - 03:00
City: Stockholm
Arranger: Tribalism , Fokused
Price: 60 kr innan kl 23, 120 kr efter.
Website: http://www.tribalism.se
DJ's:
- Jody/Way Out West
- Parham
- Ken1
The production duo of Nick Warren and Jody Wisternoff has been responsible for some of the most memorable moments of the progressive trance/house heyday, including their early club hits "Ajare" " Domination" and "The Gift". Almost immediately they were signed to Deconstruction Records, home at the time of Sasha, M-People and other notable leading dance acts. After the success of their first self-titled album, the two began building their extensive remixography with reworkings for Faithless, Paul Van Dyk, Lustral and more.
som jag sa till parham, det �r r�tt spikat att man ska dit n�sta vecka. jag hoppas att det kommer mer ta's. jody �r en grym dj
jag skulle l�tt �ka om jag bodde i n�rheten