TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משטרה צבאית
משטרה צבאית
הקדימו לי את התאירך ביום 5.4 והבנתי שזה משטרה צבאית
משהיו יודע על זה משהו?
זה יכול להיות הרבה דברים....
אבל אני אנסה לברר לך לפי התאריך..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח היית מלשן לא קטן
^-^
שמע אל תכנס לזה כי יהיה לך מאוד קשה לצאת...
ואם אתה מהסס בקשר לזה אז תחשוב שבמהלך כל השירות שלך אתה תדפוק את חברים שלך..
אתה יכול גם להיות בתפקידים אחרים במשטרה צבאית אבל עדיף שתלא תיפול בתפקיד שאתה נותן תלונות..
אשכרה מלמדים אותך להיות מניאק!!
קודם כל עזוב אותך משמועות
גם שאני חיכיתי חודש בבקום אמרו שאנחנו נהיה מ.צ
תחכה עד שתגיע לבקום ותדע שאתה הולך להיות מ.צ
אם כן אז זה בעיה למה לא כיף להיות מלשין ולא תמיד כיף לדפוק חיילים
יש כל מיני פורומים לחיילים שכתוב שם מזה כל גיוס
חבובבב תשמע..
קודם כל משטרה צבאית זה הרבה קומבינות 
כאילו..אתה מקבל כהיותך שוטר צבאית הרבה זכויות וקומבינות
כמובן שאם תהיה בשיטור אז זה יותר מגעיל לתת דוחות וכאלה אבל תבקש להיות כמוני תבקש לשרת במתקני כליאה של מחבלים
יש שם כל מיני תפקידים מעניינים ואם תגיע לכלא עופר אז דבר איתי ונסדר אותך
סך הכל אני אישית נהנתי לאללה מהשירות שלי שם וכל השירות שלי היה שם
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.