TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- משטרה צבאית


Posted by Segev on Mar-25-2006 13:52:

Unhappy משטרה צבאית

הקדימו לי את התאירך ביום 5.4 והבנתי שזה משטרה צבאית
משהיו יודע על זה משהו?


Posted by Liran-A on Mar-25-2006 14:22:

זה יכול להיות הרבה דברים....
אבל אני אנסה לברר לך לפי התאריך..


Posted by omergunr on Mar-25-2006 14:38:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטח היית מלשן לא קטן


^-^


Posted by Rising on Mar-25-2006 16:38:

שמע אל תכנס לזה כי יהיה לך מאוד קשה לצאת...

ואם אתה מהסס בקשר לזה אז תחשוב שבמהלך כל השירות שלך אתה תדפוק את חברים שלך..
אתה יכול גם להיות בתפקידים אחרים במשטרה צבאית אבל עדיף שתלא תיפול בתפקיד שאתה נותן תלונות..

אשכרה מלמדים אותך להיות מניאק!!


Posted by Shahar on Mar-25-2006 22:03:

קודם כל עזוב אותך משמועות
גם שאני חיכיתי חודש בבקום אמרו שאנחנו נהיה מ.צ
תחכה עד שתגיע לבקום ותדע שאתה הולך להיות מ.צ

אם כן אז זה בעיה למה לא כיף להיות מלשין ולא תמיד כיף לדפוק חיילים
יש כל מיני פורומים לחיילים שכתוב שם מזה כל גיוס


Posted by Black Dragon on Mar-25-2006 22:39:

חבובבב תשמע..
קודם כל משטרה צבאית זה הרבה קומבינות
כאילו..אתה מקבל כהיותך שוטר צבאית הרבה זכויות וקומבינות
כמובן שאם תהיה בשיטור אז זה יותר מגעיל לתת דוחות וכאלה אבל תבקש להיות כמוני תבקש לשרת במתקני כליאה של מחבלים
יש שם כל מיני תפקידים מעניינים ואם תגיע לכלא עופר אז דבר איתי ונסדר אותך

סך הכל אני אישית נהנתי לאללה מהשירות שלי שם וכל השירות שלי היה שם



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.