TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Kindred Spirits - Get It On
Kindred Spirits - Get It On
Voil�, nummer 3 van de ep 
Kindred Spirits - Get It On (rechter muisknop, doel/koppeling opslaan als)
zit aan 1.15 en klint al niet slecht
Zware KS overkill 
We hebben gewoon veel inspiratie 
Technisch kan ik hier h��l weinig over zeggen, maar zal het een beetje meer uit m'n gevoel doen... Een heerlijke productie zou'k zeggen, heerlijke sounds, overheerlijk zweverig moment dat rond 2:50 begint
SMULLEN
en dan heerlijk over gaat in die markus schulz/Tilt achtige sounds (kan het niet anders omschrijven, m'n excuses hiervoor
)... Zou perfect passen in een setje van Perry of misschien meer in een setje van Markus door die sound, maar hou hiervan dus daar heb je er al een streepje 
Ik moet wel zeggen dat ik precies nog iets mis, maar kan voorlopig nog niet echt omschrijven wat
Op een cd'tje branden en in m'n voiture beluisteren en dan kom'k hier op terug 
Score: voorlopig een DIKKE 8,5 op 10
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Zware KS overkill ![]() We hebben gewoon veel inspiratie |
| Originally posted by Pumaz Zware KS overkill ![]() |
kwas eerst beetje teleurgesteld omdat ik de break beter had verwacht maar laatste 2 minuten vond ik dan wel weer zeer sterk. Zeer nice weer !
| Originally posted by Phortastic kwas eerst beetje teleurgesteld omdat ik de break beter had verwacht maar laatste 2 minuten vond ik dan wel weer zeer sterk. Zeer nice weer ! |
Ik snap nix van die muziek
geef mij ma 2 Many DJ's Live in Melbourne
wie heeft kindred spirits - honey eigenlijk gemaakt? Tor en Pumaz, of enkel Pumaz?
Das voor mij de sterkste kindred spirits plaat die ik ooit gehoord heb
, ik ben eens benieuwd naar deze
Tor en pumaz he, anders was het geen kindred spirits productie 
toch?
lol, phortastic hits the nail on the head
wie de uiteindelijke mixdown doet, verschilt wel van plaat tot plaat. Get It On is bijvoorbeeld door mezelf afgewerkt, terwijl Jack Honey heeft gestructureerd. meestal komt 1 iemand van ons met een idee en bouwt de andere daarop verder. als die dan bijvoorbeeld vastzit komt de eerste weer met nieuwe idee�n, enz. we vullen elkaar goed aan 
Kmoet zeggen, tis den eerste van Kindred Spirits die ik beluister.
Klinkt zeer nice
en lekker relaxed! 
kunde ni 1 kindred spirits thread maken ipv voor elke track ne nieuwe?
| Originally posted by Antony kunde ni 1 kindred spirits thread maken ipv voor elke track ne nieuwe? |
| Originally posted by Antony kunde ni 1 kindred spirits thread maken ipv voor elke track ne nieuwe? |
de volgende zal wel een tijdje op zich laten wachten.
is ni negatief bedoelt... ma der is ook 1ne partythread enzo eh. twas maar een gedacht 
you have a point
maar met 1 enkele thread trek je natuurlijk niet zoveel aandacht 
en probeer dan maar es een link te vinden in de chaos.
| Originally posted by TOR you have a point maar met 1 enkele thread trek je natuurlijk niet zoveel aandacht ![]() en probeer dan maar es een link te vinden in de chaos. |