TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- בחירות


Posted by omergunr on Mar-27-2006 10:16:

בחירות

ביגלל שמעמם לי כמו לאדע מה.. והגעתי למסקנה שבצפר זה להומאים ומחר יש בחירות (עלה ירק עלק ירוק!!) אז יש לי רעיון לדיון.. מחר יש בחירות.. אז בואו נעשה בחירות של תחילת 2006..
כל אחד מביא לפה קטעים אהובים עליו מ 2006 היוצר האהוב עליו של 2006 וכו' וכו'..

אז יאללה תיבחרו

קטעי השנה שלי לבנתיים
Leama_and_Moor - Everything Matters (Niklas Harding Remix)
Alex Morph And Woody Van Eyden - Heavenly (X Tended Mix)
Blank And Jones - catch (martin roth remix) בחירה קשה ביותר גם הפרוגרסיב מיקס וגם הקלאב מיקס מעוליםםםם
Armin Van Buuren - Sail (carl b's without hope remix)
Brisky and Coleman - heavens Tears (Michael Tsukerman Remix)
Galen Behr And Robert Burns - Till We Meet Again Robert Burns Mix
Vincent De Moor - Cressidia
Sander van Doorn - Pumpkin(S.V.D.Remix)

התאכזבתי מקטעים של
M.I.D.O.R.
Out of the Past

DJ השנה
Sander Van Door
כל סט יותר מפציץ מהשני

יוצרי השנה
אנדי מור
SVD
לא נירא לי שצריך להוסיף...

השנה התחילה מעולההה


תבחרו אתם את הקטעים\אלבומים\יוצרים שהכי אהבתם שנאתם וכו'..

מי שמצביע משפיע


Posted by DvJ on Mar-27-2006 11:29:

טוב אז יוצרי השנה שלי לבנתיים

Sander Van Doorn
Niklas Harding

שפתחו תשנה בסערה......

כמה קטעים שמאד אהבתי והשתחררו השנה:

Galen Behr and Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Remix)
Airwave - People Just Dont Care/The Promis I Made
A Boy Called Joni - Green Astronauts (Niklas Harding Mix)
Sander Van Doorn - Pumpkin
Under Sun Feat. Mark Otten - Capoeira
Zirens - Edge of Space (Whiteroom Remix)
Dj Governor -Red Woods
Nu NRG - Last Experience (Giuseppe Ottaviani Remix)
Parc - Bully
Sunlounger - White Sand

ותוסיף כמעט כל קטע שמשתחרר באנגונה
Helsinki Scorchin
Cant Sleep
Alone Tonight
P.U.M.A.
Made in Bahiran

אבל עדיין מוקדם לקבוע מה יהיה
אני עוד מחכה לעוד קטעים
מסאנדר ואן דוורן גאבריאל ודרסדן ניקלאס איירבייס אנדי מןר פיין וגארט אמרי.......


Posted by DjChook on Mar-27-2006 13:26:

אחלה רעיון אני בעד!

אגב התחלתי להתלבט שוב בין קדימה לעלה ירוק :/


Posted by sh33p on Mar-27-2006 14:36:

טראק שהכי אהבתי השנה עד כה:
Arctic Quest - Renaissance

תגלית השנה לדעתי:
Boom Jinx

יוצר השנה:
בינתיים מאוכזב מכולם

דיג'י השנה:
אין, אף אחד לא הדהים אותי בינתיים

תוכנית רדיו:
TATW
תוכנית מדהימה, לא משעממת אף פעם, תמיד כיף לשמוע את טוני פאבו וג'ונו מזיינים תמוח

וגם חייב לציין לטובה את יוהן חילן שמריץ תוכנית נחמדה מאוד
תמיד יש בחירה מעניינת של טראקים


Posted by Koby on Mar-27-2006 15:17:

יוצר השנה שלי :
Funabashi
זמר\ת השנה :
Asheni עם שני קטעים מעולים
די ג'יי השנה :
ארמין..בגלל המסיבה באומן
תוכנית השנה :
global dj broadcast
התאכזבתי רק מ1 עד עכשיו..
טראקים השנה :
כל אלה שבחתימה שלי..
אלבום השנה..
ariwave - trilogique
מה עוד..קבוצת כדורגל השנה..
as roma
כוסית השנה..מורן..החברה לשעבר..
וזהו..=]


Posted by Rising on Mar-27-2006 16:50:

עזבווו אותכםם שטויותתתתת


ראש הממשלה שלי הוא

V-SAG

גאון!!


Posted by sabi10 on Mar-27-2006 17:55:

קטע השנה בשבילי עד כה :

Galen Behr and Robert Burns - Till We Meet Again (Galen Behr Remix)

והנה עוד כמה קטעים שמאוד אהבתי:

Basic Perspective - Small Step on the Other Side (Original Mix)
Gustavo Santaolalla - The Wings (Gabriel and Dresden Organized Nature Remix)
Kyau Vs Albert - Walk Down (KvA Club Mix)
Mark Lynch - Presence
Out Of The Past - Mystery (Fred Baker vs. Vincent Gorczak Remix)
Pharmacy of Sound - Searching For Substance

תוכנית השנה עד כה :

John O'Callaghan LIVE on ETN.FM


Posted by Dj Alex (ISR) on Mar-27-2006 18:31:

אמממ
דיג'יי השנה..
ארמין.. כי הוא ארמין =]

יוצר השנה
באשי השמח
AKA
funbushi

טראק השנה:
Airwave - Mice
Hammer & Funabashi feat Angie Hedman - Heaven
METRO
F16
אני שוכח פה המון אז בקטנה

אלבום השנה
Airwave - Trilogique

קבוצת הכדורגל של השנה
FC Barcelona

דבר טוב של השנה:
רישיון =]

-----------------------------------------------------------
DJ שנוא השנה:
PVD

יוצר פחות אהוב השנה:
mike foyle
martin roth

טראק הכי פחות אהוב:
Above And Beyond - Alone Tonight

קבוצת הכדורגל השנואה.. לא רק השנה..
Real Madrid
Nazio

דבר רע של השנה:
ביצפר + 4648674684 בגרויות


Posted by Glenn-Holmes on Mar-27-2006 20:52:

טוב אני חושב שאני יקצר

דיסק השנה:
Dousk - D.I.Y.

קטעים של השנה באפליפטינג עד כה הבולטים שלי הם:

Adam Nickey - Perfect Destiny
Fable - Above
Alliance - Distant Planet (Menno De Jong Interpretation)

בפרוגרסיב הרשימה מתארכת...אין לי כוח לכתוב הכל עכשיו


Posted by Shahar on Mar-27-2006 21:29:

קשה להחליט
יוצר השנה יש מצב
tonedepth
בגלל הרמיקס לארמין

טראק השנה קשה אחושרמוטה
יש הרבה טובים עכשיו
karen overton - your loving arms (club mix)
f16
c-quence - arrogance
whos watching (tonedepth remix)
skylark - tornadoe 1962

תוכנית השנה עדיין אסוט


Posted by DJ Alex E. on Mar-28-2006 03:22:

דיג'יי השנה:
Richie Hawtin // John Digweed

יוצר השנה:
Trentemoller // Pablo Akaros

תגלית השנה:
Mathew Jonson // scsi-9

דיסק השנה(יוצר):
Richie Hawtin-De9-Transition // Laurent Garnier - The Cloud Making Machine

דיסק השנה(מיקס):
This is Everybody on Tour - Mixed by Lee Burridge // James Zabiela Pres. Utilities

קטע השנה:
Ame - Rej // Alter Ego - Daktari (Robag Wruhmes Handkas Mit Musikk remix)



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.