TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er?
Pages (3): [1] 2 3 »

Posted by tango on Jan-29-2002 13:56:

Wie rookt er?

He mensen,

Ga nu alsjeblieft niet zeuren over een "useless" thread hiero, want ik ben er echt benieuwd naar wie er eigenlijk allemaal rookt hier op Tranceaddict.

Ben erg benieuwd of het roken onder de jeugd inderdaad afneemt, na al die "goeie" campagnes van de overheid.

grtz,
TNG

Posted by Miss Proximus on Jan-29-2002 14:03:

ik ben wel geminderd, maar niet door campagnes ofzo. ik had al sinds zomer 2 jar terug last van benauwdheid 's nachts en eczeem (ewwwwwwwww) op aremen en benen, ben eerst in homeopathische behandeling geweest, maar toen dat niet hielp toch maar op de "prescription drugs" overgestapt.
toen had ik me heel positief voorgenomen om te gaan stoppen met roken, omdat ik het hypocriet vind als je astma hebt en toch rookt. ik ben dus wel minder gaan roken (rook doordeweeks ongeveer 1 a 2 per dag, zaterdags ongeveer 5 a 8 en zondags nix ), maar stoppen is niet gelukt. mijn vriend daarentegen rookt nog steds bijna een pakje per dag...grrrrrrrr.....stomme verslaving

ik rook geen jointjes en ook geen plofjes (hoewel...dat af-en-toe)

Posted by tango on Jan-29-2002 14:10:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik rook geen jointjes en ook geen plofjes (hoewel...dat af-en-toe)

Ah, de betekenis van het "etc." is meteen aangeslagen zie ik

Thanx for replying proximus

grtz,
TNG

Posted by Flippe on Jan-29-2002 14:13:

ik rook niet
heb het ook nog nooit gedaan, en ben nu ook van plan om het nooit te gaan doen, wat heb je eraan, pure geldverspelling als zeg k t zelf

Posted by Blik on Jan-29-2002 14:19:

nee, ik rook niet, ga maar eens zoenen met een meisje die net een sigaret gerookt heeft, dat stinkt echt te gruwelijk

Posted by Miss Proximus on Jan-29-2002 14:26:

quote:
Originally posted by Blik
nee, ik rook niet, ga maar eens zoenen met een meisje die net een sigaret gerookt heeft, dat stinkt echt te gruwelijk

nou dat is ook zo bij jongens hoor

Posted by -=WVG=- on Jan-29-2002 14:29:

haha...

Ik rook ook niet hoor, vind t beetje nutteloos...

Posted by Blik on Jan-29-2002 14:30:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

nou dat is ook zo bij jongens hoor

daarom juist, ik wil niet dat meisjes zeggen dat ik uit m'n bek stink omdat ik rook

Posted by New Wave on Jan-29-2002 14:33:

Blik, ik ken dat, het SMAAKT echt ranzig.....
Ik rook af en toe een jointje maar geen peuken of shag.....das vies.
Eigenlijk rook je met een jointje wel shag.......dus doe ik dat eigenlijk wel :-)

Posted by TimeportE on Jan-29-2002 14:40:

ik heb nee gstemd omdat ik gewoon niet rook
heb deze zomer wel eens voor de gein sigaren gaan roken (2 of 3) was wel gein opzich.. met zon vette dikke in je bek zon hopeloze discotheek binnenlopen.. drie dubbele lol , maar dat was ook maar 1 malig (je stinkt uit je bek voor de rest van de dag (/avond) )

Posted by Apoptosis on Jan-29-2002 14:54:

Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat .

Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is.

Posted by Ruben_Dubbink on Jan-29-2002 15:09:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights.

Het schijnt dat Lights net zo slecht zijn als 'gewone' sigaretten.

Over mij: ik rook niet en heb ook nog nooit gerookt......
heb zelf ook last van een beetje astma dus.....beetje dom om dan te gaan roken. En btw, ik heb een vriendin die ook niet rookt, dat helpt wel mee. Dus ik zie geen reden om wel te gaan roken.

GreetZ RubDub

Posted by John on Jan-29-2002 15:34:

veel brave mensen hiero =)
maar ik hoor der gelukkig ook bij, want ik rook ook niet.
is ook geen reden toe.. kost veel geld en et stinkt. vooral als je zit te eten is et zooo ranzig...

Posted by kolkiewolkie on Jan-29-2002 15:43:

me rookt niet, nooit gedaan (echt niet? echt niet!), heb ook eigenlijk niet de behoefte om dat te doen maarrrrrrr......

zie aankomen dat er nog best es een sigaar in mun snuffert eindigt, maar das dan gewoon voor de lol..

nou we het toch over roken hebben: irriteert me echt mateloos dat ongeveer elk lekker wijf rookt ==>> wordt ik niet echt vrolijk van ..
.. heb echt wel eens het idee dat 9 van de 10 knappe meisjes rookt

greetz kolkiewolkie

Posted by Dr. Kuipers on Jan-29-2002 15:46:

Ik rook eigenlijk nooit.
Zo heel af en toe voor de gezelligheid steek ik er wel eens eentje op.
Maar zelf haal ik nooit sigaretten, alleen als ik er eentje aangeboden krijg

Posted by New Wave on Jan-29-2002 15:49:

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

Het schijnt dat Lights net zo slecht zijn als 'gewone' sigaretten.

WRONG

Bij light peuken denk iedereen inderdaad dat het minder slecht is.....in tegendeel juist.....er zit nu minder nicotine in maar MEER SLECHTE chemicalien....je kan nog beter normale peuken roken dan light.....want dat is natuurlijker.

Massol!

Posted by Flipper01 on Jan-29-2002 16:00:

NEE,

Ik rook niet, ik heb t wel af en toe gedaan. Dat was meestal met het uitgaan, maar ik heb d'r nu ook helemaal geen behoefte meer aan. Ik rook zo af en toe nog wel eens een waterpijp, maar daar gaat alleen een soort appeltabak in. Daar zitten geen schadelijke stoffen in en ook geen nicotine

Posted by M5 on Jan-29-2002 16:39:

beetje zinloos tijdverdrijf eigenlijk....

maare..je ziet vaak dat als mensen zich geen houding weten te geven ff snel een sigaretje opsteken...beetje kansloos..

maare..ieder moet dit voor zichzelf natuurlijk bepalen..ik zie de voordelen er niet van maarja..

Posted by eXos on Jan-29-2002 16:55:

Ja, ik rook.

De laatste tijd wat minder moet ik zegge, maar toch genoeg om m'n verslaving op peil te houden.

Posted by T.H.C. on Jan-29-2002 17:18:

quote:
Originally posted by Apoptosis
Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat .

Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is.

jaja wie is er niet zo begonnen met roken,Dus als ik je een goede tip mag geven STOP DAARMEE als je tenminste niet wilt gaan roken doordeweeks.
Voordat ikzelf ben gaan roken heb ik ook wel eens een meisje gekust die net gerookt had,AAAAAaaargh wat goor...dan denk je nog dat roken wel zo goor moet zijn en dat je het nooit zelf zou gaan doen, maar als je zelf hebt gerookt proef je dat niet.
Ik ben ook zo als jou begonnen met roken eerst alleen als je wat op hebt of in mijn geval als ergens een joint rond ging, maargoed eerst dus bij alcohol dan elke keer bij het uitgaan.En dat kon ik wel een poosje (+/- 2 jr.) volhouden, maar het werd langzaam steeds meer todat ik doorhad dat ik gewoon verslaafd was. Bij mij is het ongeveer hetzelfde gegaan met de wiet, en ik rook nu dagelijks wel van beide,(sigaret&joint) maar ik probeer nu op het werk vol te houden dat ik niet rook!!!hehe lukt wel aardig, maar dat is dan weer lastiger met feestjes,dus voor hun ben ik een weekeind roker.
Want een avond aan het bier en dan nix roken lukt me echt niet.
grtz

P.S. erug coole sig petrus!(maar dat kan ook komen omdat ik de film wel in mijn top5 allertijden heb staan)

Posted by Opti on Jan-29-2002 17:21:

Roken schaadt de gezondheid

Posted by Opti on Jan-29-2002 17:21:

Posted by T.H.C. on Jan-29-2002 17:45:

quote:
Originally posted by Optimus

Klopt...wat schaadt je gezondheid nou niet? een verbrande tostie kan ook je gezondheid aantasten

Posted by HiGH_NrG on Jan-29-2002 17:55:

Ik rook niet!

Afgelopen zomervakantie een paar...van de eerste 2-3 word je zo lekker zweverig in je hoofd (Ik dan)

Posted by TranceFool on Jan-29-2002 18:27:

Ik rook ook niet, ik vinnet smerig ennet stinkt, helemaal als je je kleren ruikt als je ben uitgeweest......blegh.

Trouwens over gezond leven, denk dat veel van jullie et wel hebben gelezen: Erasmus had onderzoek gedaan en daaruit is gekomen dat een of twee glazen alcohol per dag 2x de kans verlaagt op alcohol.......mijn conclusie is dan...ik drink in et weekend voor de hele week

Pages (3): [1] 2 3 »