TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie rookt er?
Pages (3): [1] 2 3 »
Wie rookt er?
He mensen,
Ga nu alsjeblieft niet zeuren over een "useless" thread hiero, want ik ben er echt benieuwd naar wie er eigenlijk allemaal rookt hier op Tranceaddict. 
Ben erg benieuwd of het roken onder de jeugd inderdaad afneemt, na al die "goeie" campagnes van de overheid.
grtz,
TNG
ik ben wel geminderd, maar niet door campagnes ofzo. ik had al sinds zomer 2 jar terug last van benauwdheid 's nachts en eczeem (ewwwwwwwww) op aremen en benen, ben eerst in homeopathische behandeling geweest, maar toen dat niet hielp toch maar op de "prescription drugs" overgestapt.
toen had ik me heel positief voorgenomen om te gaan stoppen met roken, omdat ik het hypocriet vind als je astma hebt en toch rookt. ik ben dus wel minder gaan roken (rook doordeweeks ongeveer 1 a 2 per dag, zaterdags ongeveer 5 a 8 en zondags nix
), maar stoppen is niet gelukt. mijn vriend daarentegen rookt nog steds bijna een pakje per dag...grrrrrrrr.....stomme verslaving
ik rook geen jointjes en ook geen plofjes
(hoewel...dat af-en-toe)
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik rook geen jointjes en ook geen plofjes (hoewel...dat af-en-toe) |

ik rook niet
heb het ook nog nooit gedaan, en ben nu ook van plan om het nooit te gaan doen, wat heb je eraan, pure geldverspelling als zeg k t zelf
nee, ik rook niet, ga maar eens zoenen met een meisje die net een sigaret gerookt heeft, dat stinkt echt te gruwelijk

| Originally posted by Blik nee, ik rook niet, ga maar eens zoenen met een meisje die net een sigaret gerookt heeft, dat stinkt echt te gruwelijk |
haha...
Ik rook ook niet hoor, vind t beetje nutteloos...
| Originally posted by Miss Proximus nou dat is ook zo bij jongens hoor |
Blik, ik ken dat, het SMAAKT echt ranzig.....
Ik rook af en toe een jointje maar geen peuken of shag.....das vies.
Eigenlijk rook je met een jointje wel shag.......dus doe ik dat eigenlijk wel :-)
ik heb nee gstemd omdat ik gewoon niet rook 
heb deze zomer wel eens voor de gein sigaren gaan roken (2 of 3) was wel gein opzich.. met zon vette dikke in je bek zon hopeloze discotheek binnenlopen.. drie dubbele lol 
, maar dat was ook maar 1 malig (je stinkt uit je bek voor de rest van de dag (/avond)
)
Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag
) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat
.
Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is.
| Originally posted by Apoptosis Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. |
Dus ik zie geen reden om wel te gaan roken.
veel brave mensen hiero =)
maar ik hoor der gelukkig ook bij, want ik rook ook niet.
is ook geen reden toe.. kost veel geld en et stinkt. vooral als je zit te eten is et zooo ranzig...
me rookt niet, nooit gedaan (echt niet? echt niet!), heb ook eigenlijk niet de behoefte om dat te doen maarrrrrrr......
zie aankomen dat er nog best es een sigaar in mun snuffert eindigt, maar das dan gewoon voor de lol..
nou we het toch over roken hebben: irriteert me echt mateloos dat ongeveer elk lekker wijf rookt
==>> wordt ik niet echt vrolijk van
..
.. heb echt wel eens het idee dat 9 van de 10 knappe meisjes rookt
greetz kolkiewolkie
Ik rook eigenlijk nooit.
Zo heel af en toe voor de gezelligheid steek ik er wel eens eentje op.
Maar zelf haal ik nooit sigaretten, alleen als ik er eentje aangeboden krijg 
| Originally posted by Ruben_Dubbink Het schijnt dat Lights net zo slecht zijn als 'gewone' sigaretten. |
NEE,
Ik rook niet, ik heb t wel af en toe gedaan. Dat was meestal met het uitgaan, maar ik heb d'r nu ook helemaal geen behoefte meer aan. Ik rook zo af en toe nog wel eens een waterpijp, maar daar gaat alleen een soort appeltabak in. Daar zitten geen schadelijke stoffen in en ook geen nicotine 
beetje zinloos tijdverdrijf eigenlijk....
maare..je ziet vaak dat als mensen zich geen houding weten te geven ff snel een sigaretje opsteken...beetje kansloos..
maare..ieder moet dit voor zichzelf natuurlijk bepalen..ik zie de voordelen er niet van maarja..
Ja, ik rook.
De laatste tijd wat minder moet ik zegge, maar toch genoeg om m'n verslaving op peil te houden.
| Originally posted by Apoptosis Ikke rook alleen op feestjes of tijdens uitgaan (duz alleen op zaterdag en/of donderdag ) en alleen maar lights. Met 1 pakje doe k dan zo'n 4 weken of zow als niemand sigaretten van me jat .Verder vind k doordeweeks overdag op straat roken echt goor... k weet niet hoe dat komt, misschien doordat r dan geen alcohol in t spel is. |
Roken schaadt de gezondheid

Roken schaadt de gezondheid

| Originally posted by Optimus Roken schaadt de gezondheid ![]() ![]() |
Ik rook niet! 
Afgelopen zomervakantie een paar...van de eerste 2-3 word je zo lekker zweverig in je hoofd (Ik dan) 
Ik rook ook niet, ik vinnet smerig ennet stinkt, helemaal als je je kleren ruikt als je ben uitgeweest......blegh.
Trouwens over gezond leven, denk dat veel van jullie et wel hebben gelezen: Erasmus had onderzoek gedaan en daaruit is gekomen dat een of twee glazen alcohol per dag 2x de kans verlaagt op alcohol.......mijn conclusie is dan...ik drink in et weekend voor de hele week