TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hey guyz, help ff..
Hey guyz, help ff..
Hey,
Ik heb me vandaag ff ingeschreven bij de site... En jesus wat een Forum hee...
mega veel repleys en volgens mij kent iedereen elkaar. zekers netjes. echt!
Maar wat ik wilde weten is of er ook lui zijn met servers? Of fxp-able sites...? Ik heb namelijk wel wat ftp sites, alleen die raken een beetje leeg van goede trance muziek..
Of er staat voornamelijk DIVX films op, en taggen "mag" ik niet meer... er staan hier op de site wel wat leuke mixen maar ja zoals ik het al zei.. et raakt op...
Als trouwens iemand nog de TTF collectie wil? of Divx films zoals AM-II, hannibal, MI-II etc etc dan hoor ik het wel. Moet je wel ff fxp-able server hebben want ik heb chello (no comment *&%)
Alle tips zijn 100% welkom.. alvast bedankt.
Grz Trunks.
checkt u pm..
ik heb geen ftp ofzo maar ik ben nooit te beroerd om iets te uppen naar bepaalde ftptjes
welkom op het forum
welcome he
enne ik wil ook wle es ooit iets uploaden
Ow, FXPen kan altijd. Uploaden gaat wat moeilijker omdat ik dan m'n speed kwijt ben die ik met 'nog 5 andere moet delen 
Maar er valt altijd wat te regelen, ik heb alles... (en dan ook echt alles, trust me)
Hee gaaf lui..
Hee lui echt gaaf dat jullie willen helpen.
Ik zal zo snel mogelijk (morgen na college) ff de server updaten thuis, en wat pubs hiero plaatsen ok? kunnen jullie ook ff mee genieten van wat films en muziek.
In elk geval bedankt en de server is morgen avond wel online, als je ff je user name met psw met een pm stuurt komt het wel ok...
Thx & grz Trunks.
Cya.
Pubs moeten wel van jou zijn he 
en veel plzr op je college
AJetj0
ow ja heb je fxpable pubs.. dan ben ik ook de beroerdste niet hoor 
WoW het gaat wel lekker met het Forum dan =]
Check uw PM......
Welkom gozer!! 
welkom op het forum kerel!!!!
zeg trunks, sinds wanneer besta jij in real life
:P
jij kijkt zekers een beetje veel teevee ofnie??
welkom op het forum
greetz kolkiewolkie
real flesh and blood.
Yup ik besta echt.. hehe
maar dat tv kijken schiet niet op daar zijn ze blijven hangen bij # 160 ofzo en ik heb nu tot 222 gezien dus allemaal gedowned en gekeken... hopelijk komen er snel meer want ik moet ze wel ff allemaal zien tot minstens GT..
Grz Trunks (for real)
Re: real flesh and blood.
| quote: |
| Originally posted by Trunks Yup ik besta echt.. hehe maar dat tv kijken schiet niet op daar zijn ze blijven hangen bij # 160 ofzo en ik heb nu tot 222 gezien dus allemaal gedowned en gekeken... hopelijk komen er snel meer want ik moet ze wel ff allemaal zien tot minstens GT.. Grz Trunks (for real) |
Ik moet me ook maar eens in gaan schrijven bij een Uni ofzo.....je ken daar AAAAAAAAlus vinden 

Re: Re: real flesh and blood.
| Originally posted by !_PeTrUs_! Same here, series zoals Friends, Simpsons. Jackass en noem maar op trek ik ook allemaal hier van het campusnet af. |

Nog steeds niet..
nope nog steeds niet TimeportE. Ik weet niet hoeveel van die pm's jij krijgt maar je hebt em weer vol. En deze pm van mij moet je wel ff krijgen want ik heb ff wat doms gedaan
... heb je hulp ff nodig dus, so maak em plz ff leeg en dan stuur ik em weeer. ok
B.v.d Thx & Grz Trunks

Ja, je moet echt alles leeghalen want alles telt mee.
Dus:
Show Messages From: the beginning instellen
en dan
Jump to folder: (alle 3 ff langs gaan)
Want Sent items en Message Tracking telt ook mee 
| Originally posted by !_PeTrUs_! Ja, je moet echt alles leeghalen want alles telt mee. Dus: Show Messages From: the beginning instellen en dan Jump to folder: (alle 3 ff langs gaan) Want Sent items en Message Tracking telt ook mee |