TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Hey guyz, help ff..

Posted by Trunks on Jan-29-2002 18:42:

Arrow Hey guyz, help ff..

Hey,
Ik heb me vandaag ff ingeschreven bij de site... En jesus wat een Forum hee... mega veel repleys en volgens mij kent iedereen elkaar. zekers netjes. echt!

Maar wat ik wilde weten is of er ook lui zijn met servers? Of fxp-able sites...? Ik heb namelijk wel wat ftp sites, alleen die raken een beetje leeg van goede trance muziek.. Of er staat voornamelijk DIVX films op, en taggen "mag" ik niet meer... er staan hier op de site wel wat leuke mixen maar ja zoals ik het al zei.. et raakt op...

Als trouwens iemand nog de TTF collectie wil? of Divx films zoals AM-II, hannibal, MI-II etc etc dan hoor ik het wel. Moet je wel ff fxp-able server hebben want ik heb chello (no comment *&%)

Alle tips zijn 100% welkom.. alvast bedankt.

Grz Trunks.

Posted by TimeportE on Jan-29-2002 19:18:

checkt u pm..

Posted by Blik on Jan-29-2002 19:31:

ik heb geen ftp ofzo maar ik ben nooit te beroerd om iets te uppen naar bepaalde ftptjes

welkom op het forum

Posted by Flippe on Jan-29-2002 19:55:

welcome he

enne ik wil ook wle es ooit iets uploaden

Posted by eXos on Jan-29-2002 21:35:

Ow, FXPen kan altijd. Uploaden gaat wat moeilijker omdat ik dan m'n speed kwijt ben die ik met 'nog 5 andere moet delen

Maar er valt altijd wat te regelen, ik heb alles... (en dan ook echt alles, trust me)

Posted by Trunks on Jan-29-2002 23:55:

Talking Hee gaaf lui..

Hee lui echt gaaf dat jullie willen helpen.
Ik zal zo snel mogelijk (morgen na college) ff de server updaten thuis, en wat pubs hiero plaatsen ok? kunnen jullie ook ff mee genieten van wat films en muziek.

In elk geval bedankt en de server is morgen avond wel online, als je ff je user name met psw met een pm stuurt komt het wel ok...

Thx & grz Trunks.

Cya.

Posted by Henkie_henk on Jan-30-2002 00:36:

Pubs moeten wel van jou zijn he

en veel plzr op je college

AJetj0

ow ja heb je fxpable pubs.. dan ben ik ook de beroerdste niet hoor

Posted by Raymond on Jan-30-2002 10:05:

WoW het gaat wel lekker met het Forum dan =]
Check uw PM......

Posted by TranceFool on Jan-30-2002 10:07:

Welkom gozer!!

Posted by New Wave on Jan-30-2002 10:43:

welkom op het forum kerel!!!!

Posted by kolkiewolkie on Jan-30-2002 11:19:

zeg trunks, sinds wanneer besta jij in real life :P

jij kijkt zekers een beetje veel teevee ofnie??

welkom op het forum

greetz kolkiewolkie

Posted by Trunks on Jan-30-2002 11:28:

Talking real flesh and blood.

Yup ik besta echt.. hehe
maar dat tv kijken schiet niet op daar zijn ze blijven hangen bij # 160 ofzo en ik heb nu tot 222 gezien dus allemaal gedowned en gekeken... hopelijk komen er snel meer want ik moet ze wel ff allemaal zien tot minstens GT..

Grz Trunks (for real)

Posted by eXos on Jan-30-2002 12:05:

Re: real flesh and blood.

quote:
Originally posted by Trunks
Yup ik besta echt.. hehe
maar dat tv kijken schiet niet op daar zijn ze blijven hangen bij # 160 ofzo en ik heb nu tot 222 gezien dus allemaal gedowned en gekeken... hopelijk komen er snel meer want ik moet ze wel ff allemaal zien tot minstens GT..

Grz Trunks (for real)

Same here, series zoals Friends, Simpsons. Jackass en noem maar op trek ik ook allemaal hier van het campusnet af.

Maar pubjes zijn altijd welkom

Posted by New Wave on Jan-30-2002 12:50:

Ik moet me ook maar eens in gaan schrijven bij een Uni ofzo.....je ken daar AAAAAAAAlus vinden

Posted by TimeportE on Jan-30-2002 13:10:

Re: Re: real flesh and blood.

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Same here, series zoals Friends, Simpsons. Jackass en noem maar op trek ik ook allemaal hier van het campusnet af.

das zooo handig, laatst zijn ze opeens opgehouden om star gate uit te zenden op yorin DIE VUILE K*KK*RH*M*'s!!!! gelukkig is nl 1,2 weer begonnen met ER, the practice en Star Trek: Voyager weer uit te zenden.. lang leve de niet commercieele tv, die laten tenminste je programmas der op staan en halen ze niet midden in een seizoen em van de tv af!!
trouwens Trunks heb net weer mijn pm's geloost dus die pm kun je weer sturen

Posted by Trunks on Jan-30-2002 13:52:

Question Nog steeds niet..

nope nog steeds niet TimeportE. Ik weet niet hoeveel van die pm's jij krijgt maar je hebt em weer vol. En deze pm van mij moet je wel ff krijgen want ik heb ff wat doms gedaan ... heb je hulp ff nodig dus, so maak em plz ff leeg en dan stuur ik em weeer. ok

B.v.d Thx & Grz Trunks

Posted by eXos on Jan-30-2002 14:39:

Ja, je moet echt alles leeghalen want alles telt mee.

Dus:

Show Messages From: the beginning instellen

en dan

Jump to folder: (alle 3 ff langs gaan)

Want Sent items en Message Tracking telt ook mee

Posted by TimeportE on Jan-30-2002 15:13:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ja, je moet echt alles leeghalen want alles telt mee.

Dus:

Show Messages From: the beginning instellen

en dan

Jump to folder: (alle 3 ff langs gaan)

Want Sent items en Message Tracking telt ook mee

thanx want mijn sent items zat ook helemaal vol.. die eff geleegd ..