TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קטע חדש, מה דעתכם?
קטע חדש, מה דעתכם?
אהלן 
לא יצא לי לפרסם כאן משהו די הרבה זמן בגלל לימודים ועוד מעט צבא...
בכל אופן הנה קטע חדש שסיימתי, לאוהבי הגיטרות
אשמח לקבל ביקורות 
תודה מראש
Save As
אנטוניו
יופי של קטע !
יש פוטנציאל.
תודה גבר 
עוד מישהו?:]
וואלה קטע נחמד.. 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.