TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קטע חדש, מה דעתכם?


Posted by EternalMusic on Mar-28-2006 17:17:

קטע חדש, מה דעתכם?

אהלן
לא יצא לי לפרסם כאן משהו די הרבה זמן בגלל לימודים ועוד מעט צבא...
בכל אופן הנה קטע חדש שסיימתי, לאוהבי הגיטרות
אשמח לקבל ביקורות

תודה מראש

Save As

אנטוניו


Posted by gErver on Mar-28-2006 20:33:

יופי של קטע !

יש פוטנציאל.


Posted by EternalMusic on Mar-29-2006 13:35:

תודה גבר

עוד מישהו?:]


Posted by omergunr on Mar-29-2006 13:48:

וואלה קטע נחמד..



Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.