TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה קטנה
Pages (2): [1] 2 »


Posted by Segev on Mar-29-2006 03:51:

Talking מתנה קטנה

Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)

Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)

Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation

The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

כמה אנרליסים חמודים שהחלטתי למה לא לפנק אז מי שרוצה שישלח לי פיאמ אני כבר ידאג לו..


Posted by gErver on Mar-29-2006 09:02:

The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004..


Posted by Glenn-Holmes on Mar-29-2006 18:43:

quote:
Originally posted by gErver
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)

קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004..


בהחלט

ממש לא אנרליז במונחים שלכם...


Posted by Segev on Mar-29-2006 19:25:

ואללה צודקים...
מה שנכון נכון אבל מכאל מקרה לא היה ניראה כאילו משהיו מעוניין כל כך
חן עם בא לך תסגור..


Posted by Liran-A on Mar-29-2006 21:47:

משהו מיוחד?


Posted by gErver on Mar-30-2006 11:19:

למה לסגור..


הקטע הזה שווה טרד משלו


Posted by Shahar on Mar-30-2006 20:14:

שגב המטרה של אנריליז זה לא להתפרסם
כי זה כבר לא יהיה אנריליז

לפחות אלה קטעים ישנים שגם ככה עומדים להשתחרר


Posted by Segev on Mar-30-2006 20:20:

חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו..


Posted by Shahar on Mar-30-2006 22:03:

quote:
Originally posted by Segev
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו..


בטח שאני מפסיד
גם אתה מפסיד
למה כשיראו שהדברים מסתובבים ברשת כל המקומות שיש בהם פלוטרים יתחילו לסנן אנשים
לא יודע באיזה מקום אתה נמצא
אתה בטח נמצא במקום ששמים של פלוטרים
אני נמצא במקום שהדברים מגיעים לפני שהם מוכרים כפלוטרים

וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה


Posted by Glenn-Holmes on Mar-31-2006 05:06:

quote:
Originally posted by Shahar
וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם
תחשוב על זה פעם הבאה

משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...


Posted by YuVaL on Mar-31-2006 13:29:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך
זאת תהיה מכה קשה...


וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?

קצת חומר למחשבה... =)


Posted by Glenn-Holmes on Mar-31-2006 17:21:

quote:
Originally posted by YuVaL
וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז
בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות
ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!?

קצת חומר למחשבה... =)


"כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך"

הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה

או בהשוואה לשפעת העופות
צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל
במוזיקה זה כבר קרה
יש יותר מדי עופות נגועים


Posted by Shahar on Mar-31-2006 18:29:

חלאס יגאל מה אתה נאצי


Posted by YuVaL on Mar-31-2006 19:33:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
"כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך"

הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה

או בהשוואה לשפעת העופות
צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל
במוזיקה זה כבר קרה
יש יותר מדי עופות נגועים


אז יאללה אילן, לך תציל את העולם או העופות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה.

בוא נטיף לכולם על הצורך במוסיקה חוקית עד שימאס להם והם לא יורידו יותר..
בוא נצעק בכל כוחינו לקנות מהאינטרנט טראק ב10 שקל או תקליט ב60 שקל
או אולי במקום זה נבקש מחברות הדיסקים והתקליטים להוריד מחירים..


Posted by DJ Alex E. on Apr-01-2006 01:19:

ולא לשכוח לבנות פסל בדמותו של יגאל ולהקריב לו כעולה מפיצי מוסיקה באינטרנט
יובל נראה לי החבר'ה שלך ראשונים על הכוונת שלו


Posted by Glenn-Holmes on Apr-01-2006 14:54:

quote:
Originally posted by YuVaL
אז יאללה אילן, לך תציל את העולם או העופות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה.

בוא נטיף לכולם על הצורך במוסיקה חוקית עד שימאס להם והם לא יורידו יותר..
בוא נצעק בכל כוחינו לקנות מהאינטרנט טראק ב10 שקל או תקליט ב60 שקל
או אולי במקום זה נבקש מחברות הדיסקים והתקליטים להוריד מחירים..


מוזר מאוד שמפריע לך שאדם אחד לפעמים "מטיף" כאן נגד אותן קבוצות שחרור ארורות וגם זה רק כתגובה למשמעולם לא ראיתי אותך מגיב כנגדו - הרבה יותר מאדם אחד שמבלבלים פה תמוח על כמה חוקי או לא חוקי שחרור מסוים, "ימי הולדת" של קבוצות שחרור, קטעים שהם מוכנים לתת במתנה ואני מוכרח לציין שכולנו כאן ממש צריכים להיות אסירי תודה שיש אנשים עם לב זהב כאן שמוכנים לחלוק איתנו את האנרליזים שהם נלחמו קשה מאוד כדי להשיג

אתם רוצים ללקק תתחת של קבוצות השחרור תעשו את זה
רק תזכרו שיש אנשים שנגעלים מזה ואז הם חייבים להקיא את זה החוצה לדפי הפורום הזה

אבל בכל פעם שפוסט שכזה מופיע פה או ע"י או ע"י אלכס הלודאי או לא משנה ע"י מי כולם קופצים עליו
כל הכבוד לכם


Posted by Rising on Apr-01-2006 16:22:

אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.

מקווה שהבנת


Posted by Shahar on Apr-01-2006 16:36:

quote:
Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.

מקווה שהבנת


אני תמיד אמרתי את זה
אבל יגאל לוקח את זה אישי מדי


תן לאנשים פה לעשות מה שהם אוהבים
אוהבים להוריד מוזיקה ולהשיג אנריליזים - שיעשו את זה
מה כפת לך? כל עוד לא מכריחים אותך להוריד


Posted by YuVaL on Apr-01-2006 16:38:

quote:
Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.

מקווה שהבנת


אני כ"כ מסכים עם המשפט הזה...
ובגלל זה טיפה מציק לי מה שאתה עושה פה אילן
אתה כמו כומר שמטיף לקהילה כל יום ראשון על מעשי אלוהים.
זה לא הולך ככה, בדרך כזו לא משנים את דעותיהם של אנשים.
אני בטוח שאין אחד פה שלא מעריך אותך על המעשים שאתה עושה, ועל זה שאתה תומך באינדסטריה של המוסיקה, אבל מצד שני זה נורא מציק לי שאתה מנפנף בדגל הזה שוב ושוב, ומזכיר לכולם כמה אתה צדיק וכמה נחמד לך.

במקום להעלים עיין ולתת לאנשים לעשות את מה שהם עושים, ולהנות לך מהתקליטים שלך בבית ולנגן ולתקלט ברדיו ולהגיע למקומות.. אתה מבזבז משאבים מהכח שלך כדי לנסות להטיף לאחרים לעשות גם, לא זה מה שיעזור.. ההפך, כמו ילד שההורים שלו אוסרים עליו משהו, הוא עושה דווקא ומורד, ככה עושים כולם.

אז שוב, אני מעריך אותך על כל מה שאתה עושה, אבל בבקשה ממך תנסה לשלוט ביצר הזה של לנסות לשנות את העולם, ותן למה שקורה פה להתקיים.
אם זה באמת מפריע אני חושב שזה יהיה מעשה חכם ללכת לדבר עם אותו בנאדם ספציפי בשקט, על איזה נרגילה וכוס תה בנעימים.


Posted by Glenn-Holmes on Apr-01-2006 17:03:

quote:
Originally posted by Rising
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.

מקווה שהבנת


אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות

ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים

צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה

אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש

יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם?


Posted by YuVaL on Apr-01-2006 17:09:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות

ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים

צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה
אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה

אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש

יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי
שאלה נוקבת
למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית
בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר
מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא
וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם?


חס וחלילה שלא תחשוב שאני מצצד לאותם מעשים
אני גם חושב שזה ממש לא המקום לדבר על דברים כאלה, אבל זה כבר עבודה של המוד וזה גם תלוי בהשקפת העולם שלו.
הקטע היחידי שמפריע לי זה שאני קורא פוסטים ואני רואה סוג של שחצנות שמגיע מהכיוון שלך, ואני חשוב שאתה לא בנאדם כזה, אבל בנושא הזה אתה מתנהג באליטיסטיות יתרה אם תרשה לי להגיד ככה, וזה קצת מציג לי אצל אנשים התכונה הזאת.

זה הכל.


Posted by Liran-A on Apr-01-2006 17:13:

Re: מתנה קטנה

quote:
Originally posted by Segev
Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)


אני חושב שבטעות שמת את המילה instrumental...?
הווקאל כזה מוסיף!!!!


Posted by Glenn-Holmes on Apr-01-2006 17:17:

quote:
Originally posted by YuVaL
חס וחלילה שלא תחשוב שאני מצצד לאותם מעשים
אני גם חושב שזה ממש לא המקום לדבר על דברים כאלה, אבל זה כבר עבודה של המוד וזה גם תלוי בהשקפת העולם שלו.
הקטע היחידי שמפריע לי זה שאני קורא פוסטים ואני רואה סוג של שחצנות שמגיע מהכיוון שלך, ואני חשוב שאתה לא בנאדם כזה, אבל בנושא הזה אתה מתנהג באליטיסטיות יתרה אם תרשה לי להגיד ככה, וזה קצת מציג לי אצל אנשים התכונה הזאת.

זה הכל.


אני לא שחצן אני פשוט מציג את המחאה שלי בציניות וסרקסטיות יתר
איפה באמת חן כדי לסגור תטרדים האלה?
כל משחושב שאני שחצן לא מכיר אותי אני יודע שאתה שחר אלקס וכל משמכיר אותי לא יחשוב ככה


Posted by DJ Alex E. on Apr-01-2006 18:38:

ואני אכן מוכן להעיד שאתה כלל לא שחצן
אבל אני מסכים במובן מסויים עם מה שנאמר פה.שהדברים שאתה אומר נאמרים מתוך אליטיסטיות מסויימת
אליטיסטיות שהיא אגב לגיטימית לגמרי.זה לא משהו רע.אתה לא צריך להתבייש בזה לדעתי
לא כולם חייבים להיות פוליטיקלי קורקט אתה יודע...
והעובדה שכולם פה גונבים מוסיקה ואתה הולך בדרכי הישר לא אומרת שאתה צריך להתחבא.אתה צריך לדבר על זה בגאון
אבל
צריך לעשות את זה במידה !
העניין שהוזכר פה שאתה מדבר על העניין בכל הזדמנות
כי אתה באמת לדעתי מפספס את הנקודה
אני מבין אם אמרת את זה פעם פעמיים כדי להעלות את המודעות לעניין וכדי לתת לאנשים נקודה למחשבה
זה טוב וזה חיובי
אבל כל שני וחמישי לדבר על זה זה מיותר
זה סתם מעצבן אנשים וגורם לריבים וההטפות האלה הן ממש לא מה שיגרום לשינוי בחשיבה שלהם
השינוי הזה יבוא מאנשים עצמם ולא ממך
אתה לא יכול להכריח אותם
התפקיד שלך מתחיל ונגמר בנקודה בה אתה חושף בפני האנשים את המידע.מכאן הם לבד.אתה יכול להדריך אותם אבל רק אם יבקשו בכך.אתה לא צריך ללחוץ עליהם ולהזכיר את זה כל פעם כי התגובה מצידם סתם תהיה שלילית ואולי אפילו תגרום לכך שמישהו יוריד קטעים לא חוקיים"על הפרנציפ כדי לעשות דווקא לאילן כי הוא מעצבן אותי"

באמת אילן אתה יודע שכולנו מעריכים אותך גם בתור בנאדם בעל ידע ובעל רמת דיון ובגרות וגם מעריכים אותך על התמיכה שלך בתעשייה ועל זה שאתה יוצא נגד המוסכמות ונגד קבוצות השחרור
כן,גם אני בתור אחד שמוריד קבצים לא חוקיים מודה שאני מאד מעריך את העובדה שיש לך דעה משלך ושאתה יוצא נגד המוסכמות אני מאד אוהב אנשים כאלה כי אני שונא את כל הצביעות והפוליטיקלי קורקט ותופעת העדר שיש בעולם פשוט שונא את זה
ועל הדעות שלך אני מעריך אותך
רק שאתה נוטה לעיתים להגזים עם זה קצת
תנסה להבין את האחרים
ולרסן את עצמך
ולצמצם את מספר האיזכורים של העניין בחודש למינימום
כי אין בזה שום תועלת
רק מקור לריבים ועצבים

נ.ב:אני לא זוכר מתי היה הפעם האחרונה שחן סגר תרד
יש לא מעט תרדים והודעות שכדאי למחוק מהפורום הזה
ואני עוד אפילו לא עיינתי ברובם...
אבל היי,זה היה ככה מאז ומתמיד
התרגלנו לא?


Posted by Glenn-Holmes on Apr-01-2006 19:03:

אלכס וכל משעוד מעוניין להגיב
אני לא שולף תתגובות בנושא אאוט אוף דה בלו
אני שולף אותם כמו שאמרתי אחרי ים של תגובות טופיקים ואזכורים של הורדות לא חוקיות שהציקו לי לא פחות מאיך שהתגובות שלי בנושא מציקות לכם
אני יודע שאנשים פה מורידים מוזיקה
רק כדי להבהיר כל משלא די גיי בכלל ועל תקן מאזין בלבד אני אפילו במידה מסוימת שמח שהוא נחשף למוזיקה גם אם זה בדרך הזו
נכון הדיעה שלי בנושא היא שיש דרכים אחרות להחשף אבל מה לעשות זמנים השתנו וכיום ככה אנשים בארץ נחשפים למוזיקה
אני לא ישנה כאן אף אחד סביר להניח
משיאהב מוזיקה מספיק זמן ובשלב מסוים יגיע למצב שהוא מרוויח מספיק כסף כדי לחלק את עוגת המשכורת שלו גם לתחום הזה יעשה את זה בלי שום הטפה אלא אך ורק מאהבה
אבל חלאס אנשים אפשר להמליץ על מוזיקה אם זה קטעים ואם זה אלבומים גם בלי כל השיח המיותר הזה שהוא ממש לא תורם על איכות שחרור זה או אחר
ובטח ובטח שלא לפתוח טופיקים על שיתוף קטעים
נו באמת
בכל פורום אחר טופיק כזה היה נסגר
אבל פה המוד מעדיף לסגור טופיק על תוכנית רדיו שלי שפתחתי באמת בכוונה כדי לראות אם חן יסגור מאשר לסגור טופיקים על שיתוף קבצים
נו מילא...


Pages (2): [1] 2 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.