TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מתנה קטנה
Pages (2): [1] 2 »
מתנה קטנה
Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix)
Ramin Djawadi - Prison Break Theme (Ferry Corsten Breakout Mix)
Basic Perspective - Small Step On The Other Side (Elevation
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)
כמה אנרליסים חמודים שהחלטתי למה לא לפנק אז מי שרוצה שישלח לי פיאמ אני כבר ידאג לו..
The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix)
קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר
משהו כמו 2004..
| quote: |
| Originally posted by gErver The Beloved - Sweet Harmony (Kosmas Epsilon and Zorz Northern People mix) קטע יפה, בין הקטעים הראשונים שקוסמאס שיחרר משהו כמו 2004.. |
ואללה צודקים...
מה שנכון נכון אבל מכאל מקרה לא היה ניראה כאילו משהיו מעוניין כל כך
חן עם בא לך תסגור..
משהו מיוחד?
למה לסגור..
הקטע הזה שווה טרד משלו

שגב המטרה של אנריליז זה לא להתפרסם
כי זה כבר לא יהיה אנריליז
לפחות אלה קטעים ישנים שגם ככה עומדים להשתחרר
חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו
כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים
זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו..
| quote: |
| Originally posted by Segev חחחח אתה אומר את זה כאילו אתה מפסיד מזה משהו כולה היה בא לי לפנק כמה אנשים זה לא שהלכתי לקבוצת שיחרור או משהו.. |
| quote: |
| Originally posted by Shahar וחבל שאנשים שלא הפיצו את החומר יאבדו תמקורות שלהם תחשוב על זה פעם הבאה |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes משיהיה חבל זה אם ארובות השמיים ייפתחו ואלוהים יישלח שפעת העופות לכל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל משחפץ בכך זאת תהיה מכה קשה... |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL וואי אחי, אבל תחשוב מה יקרה אז בעצם אם מה שאתה אומר יקרה זה אומר שיותר מחצי מדינת ישראל תחלה בשפעת העופות ואז יהיה רוב ערבי פה.. ואז הם יכבשו אותנו ובמילה יהרגו את כולנו?.. ואז היהודים שנשארו שוב יחזרו לגלות.. ומה יהיה אז?.. שוב פעם רדיפות אנטישמיות וכאלה.. לא הספיק לנו?!? קצת חומר למחשבה... =) |
חלאס יגאל מה אתה נאצי
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes "כל משאחראי על הפצת המוזיקה בצורה לא חוקית לכל החפץ בכך" הכוונה המרומזת מאחורי זה היא לאותם קבוצות שחרור טובות לב שמאפשרות בכלל את הנגישות לכל המוזיקה או בהשוואה לשפעת העופות צריך עוף נגוע כדי שהמגיפה תתפרץ אם בכלל במוזיקה זה כבר קרה יש יותר מדי עופות נגועים |
ולא לשכוח לבנות פסל בדמותו של יגאל ולהקריב לו כעולה מפיצי מוסיקה באינטרנט
יובל נראה לי החבר'ה שלך ראשונים על הכוונת שלו

| quote: |
| Originally posted by YuVaL אז יאללה אילן, לך תציל את העולם או העופות או איך שאתה רוצה לקרוא לזה. בוא נטיף לכולם על הצורך במוסיקה חוקית עד שימאס להם והם לא יורידו יותר.. בוא נצעק בכל כוחינו לקנות מהאינטרנט טראק ב10 שקל או תקליט ב60 שקל או אולי במקום זה נבקש מחברות הדיסקים והתקליטים להוריד מחירים.. |
אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו.
מקווה שהבנת
| quote: |
| Originally posted by Rising אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו. מקווה שהבנת |
| quote: |
| Originally posted by Rising אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו. מקווה שהבנת |
| quote: |
| Originally posted by Rising אילן, צדיק הוא אדם שלא מתרברב במעשיו הטובים, שומר על צניעותו וממשיך בנועם הליכותיו. מקווה שהבנת |
| quote: |
| Originally posted by Glenn-Holmes אורן אדם הוא יצור אנושי שלא חף מחסרונות ומה לעשות שאחד מהחסרונות שלי הוא חוסר היכולת להעלים עין מדברים מסוימים צדיק? תחפש במקום אחר לרגע לא אמרתי שאני כזה אני אגואיסט כמו כל אחד אחר - דואג לדברים שחשובים לי ומעניינים אותי שזה המוזיקה אז תוציאו לכם את רעיון הצדיק מהראש יובל אתה ממשיך להתעלם ממשאמרתי שאלה נוקבת למה זה טבעי שבפחות מחודש נפתחו כאן שתי טרדים (שדרך אגב לא נסגרו אבל זה כבר נושא אחר) במטרה אחת ויחידה "לחלק" לכל הדורש קטעים לא משוחררים - לפחות 2 טרדים נוספים של אנשים שרוצים להיות די גיים אבל הסטים שלהם מורכבים מחומרים שהושגו בצורה לא חוקית בנוסף לזה בשתי טרדים לפחות על דיסקים עתידיים אנשים מזיינים תמוח ביותר מהודעה אחת על זה שמשיש באינטרנט זה זיוף או לא וכשאני מוחה נגד זה בדרכי פתאום זה מפריע לכם? |
Re: מתנה קטנה
| quote: |
| Originally posted by Segev Lost Tribe - Angel 2006 (Adam White's Instrumental Mix) |
| quote: |
| Originally posted by YuVaL חס וחלילה שלא תחשוב שאני מצצד לאותם מעשים אני גם חושב שזה ממש לא המקום לדבר על דברים כאלה, אבל זה כבר עבודה של המוד וזה גם תלוי בהשקפת העולם שלו. הקטע היחידי שמפריע לי זה שאני קורא פוסטים ואני רואה סוג של שחצנות שמגיע מהכיוון שלך, ואני חשוב שאתה לא בנאדם כזה, אבל בנושא הזה אתה מתנהג באליטיסטיות יתרה אם תרשה לי להגיד ככה, וזה קצת מציג לי אצל אנשים התכונה הזאת. זה הכל. |
ואני אכן מוכן להעיד שאתה כלל לא שחצן
אבל אני מסכים במובן מסויים עם מה שנאמר פה.שהדברים שאתה אומר נאמרים מתוך אליטיסטיות מסויימת
אליטיסטיות שהיא אגב לגיטימית לגמרי.זה לא משהו רע.אתה לא צריך להתבייש בזה לדעתי
לא כולם חייבים להיות פוליטיקלי קורקט אתה יודע...
והעובדה שכולם פה גונבים מוסיקה ואתה הולך בדרכי הישר לא אומרת שאתה צריך להתחבא.אתה צריך לדבר על זה בגאון
אבל
צריך לעשות את זה במידה !
העניין שהוזכר פה שאתה מדבר על העניין בכל הזדמנות
כי אתה באמת לדעתי מפספס את הנקודה
אני מבין אם אמרת את זה פעם פעמיים כדי להעלות את המודעות לעניין וכדי לתת לאנשים נקודה למחשבה
זה טוב וזה חיובי
אבל כל שני וחמישי לדבר על זה זה מיותר
זה סתם מעצבן אנשים וגורם לריבים וההטפות האלה הן ממש לא מה שיגרום לשינוי בחשיבה שלהם
השינוי הזה יבוא מאנשים עצמם ולא ממך
אתה לא יכול להכריח אותם
התפקיד שלך מתחיל ונגמר בנקודה בה אתה חושף בפני האנשים את המידע.מכאן הם לבד.אתה יכול להדריך אותם אבל רק אם יבקשו בכך.אתה לא צריך ללחוץ עליהם ולהזכיר את זה כל פעם כי התגובה מצידם סתם תהיה שלילית ואולי אפילו תגרום לכך שמישהו יוריד קטעים לא חוקיים"על הפרנציפ כדי לעשות דווקא לאילן כי הוא מעצבן אותי"
באמת אילן אתה יודע שכולנו מעריכים אותך גם בתור בנאדם בעל ידע ובעל רמת דיון ובגרות וגם מעריכים אותך על התמיכה שלך בתעשייה ועל זה שאתה יוצא נגד המוסכמות ונגד קבוצות השחרור
כן,גם אני בתור אחד שמוריד קבצים לא חוקיים מודה שאני מאד מעריך את העובדה שיש לך דעה משלך ושאתה יוצא נגד המוסכמות אני מאד אוהב אנשים כאלה כי אני שונא את כל הצביעות והפוליטיקלי קורקט ותופעת העדר שיש בעולם פשוט שונא את זה
ועל הדעות שלך אני מעריך אותך
רק שאתה נוטה לעיתים להגזים עם זה קצת
תנסה להבין את האחרים
ולרסן את עצמך
ולצמצם את מספר האיזכורים של העניין בחודש למינימום
כי אין בזה שום תועלת
רק מקור לריבים ועצבים
נ.ב:אני לא זוכר מתי היה הפעם האחרונה שחן סגר תרד
יש לא מעט תרדים והודעות שכדאי למחוק מהפורום הזה
ואני עוד אפילו לא עיינתי ברובם...
אבל היי,זה היה ככה מאז ומתמיד
התרגלנו לא?

אלכס וכל משעוד מעוניין להגיב
אני לא שולף תתגובות בנושא אאוט אוף דה בלו
אני שולף אותם כמו שאמרתי אחרי ים של תגובות טופיקים ואזכורים של הורדות לא חוקיות שהציקו לי לא פחות מאיך שהתגובות שלי בנושא מציקות לכם
אני יודע שאנשים פה מורידים מוזיקה
רק כדי להבהיר כל משלא די גיי בכלל ועל תקן מאזין בלבד אני אפילו במידה מסוימת שמח שהוא נחשף למוזיקה גם אם זה בדרך הזו
נכון הדיעה שלי בנושא היא שיש דרכים אחרות להחשף אבל מה לעשות זמנים השתנו וכיום ככה אנשים בארץ נחשפים למוזיקה
אני לא ישנה כאן אף אחד סביר להניח
משיאהב מוזיקה מספיק זמן ובשלב מסוים יגיע למצב שהוא מרוויח מספיק כסף כדי לחלק את עוגת המשכורת שלו גם לתחום הזה יעשה את זה בלי שום הטפה אלא אך ורק מאהבה
אבל חלאס אנשים אפשר להמליץ על מוזיקה אם זה קטעים ואם זה אלבומים גם בלי כל השיח המיותר הזה שהוא ממש לא תורם על איכות שחרור זה או אחר
ובטח ובטח שלא לפתוח טופיקים על שיתוף קטעים
נו באמת
בכל פורום אחר טופיק כזה היה נסגר
אבל פה המוד מעדיף לסגור טופיק על תוכנית רדיו שלי שפתחתי באמת בכוונה כדי לראות אם חן יסגור מאשר לסגור טופיקים על שיתוף קבצים
נו מילא...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.