TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zangeres bij dutch dimension
Pages (2): [1] 2 »
Zangeres bij dutch dimension
Ik las net op start2dance dat tiesto tijdens een interview op 3fm heeft gezegd dat hij wat nummers ging doen samen met een bekende buitenlandse zangers, die iedereen wel zou kennen.
Daarnaast schijnen er nog wel wat andere verassingen te komen.
damn ik WIL OOOOOOOOK!!!!!
Die zangeres bij z'n set op IC '99 was een grote flop, maar als het nu een bekende is, misschien dat het wat beter wordt 
Misschien is het wel Jan Johnston =]
GreetZ, DC
volgens mij heb je gelijk ding chavez, hij gaat geloof ik wat doen met zo'n zangeres uit 1 van zn platen en er schijnen ook wat live-acts tussendoor te zitten
later
michiel
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Die zangeres bij z'n set op IC '99 was een grote flop, maar als het nu een bekende is, misschien dat het wat beter wordt ![]() Misschien is het wel Jan Johnston =] GreetZ, DC |

en als ze ff wil flesh ook
nee het is een vocalist die ook het album heeft gedaan (vocals dan he!) dat zij ie op TMF the DJs
| Originally posted by Biohazard nee het is een vocalist die ook het album heeft gedaan (vocals dan he!) dat zij ie op TMF the DJs |
Jan Johnston lijkt mij best mogelijk
Dalijk komt ie ineens met Anastasia...
nou Jan Johnston zou natuurlijk VET zijn, maar uuh.. als ik magrec's worden goed op vat: een bekende zangeres die iedereen wel kent.. voor wie is dan iedereen, word daar ook het "TMF" publiek mee bedoeld?? want ik denk niet dat die Jan Johnston kennen! 

| Originally posted by TimeportE nou Jan Johnston zou natuurlijk VET zijn, maar uuh.. als ik magrec's worden goed op vat: een bekende zangeres die iedereen wel kent.. voor wie is dan iedereen, word daar ook het "TMF" publiek mee bedoeld?? want ik denk niet dat die Jan Johnston kennen! ![]() |
nee, het meisje van milk inc komt!
luister en huiver
| Originally posted by Ding Chavez Mja, Jan Johnston heeft toch ook op het album gezongen? Anders kan het alleen maar: Nicola Hitchcock (In my Memory), nie echt bekend geloof ik. Kirsty Hawkshaw (Battleship Grey), ook nie echt bekend. of dan Jan Johnston (Close to You), lijkt me dan het meest logische. Als het dan wel iemand is die iet sop het album heeft gezongen... GreetZ, DC |
Net ff de credits bekeken.. ik zag dat zij geen nummer van Tiesto heeft gezongen, maar dat zij Close To You wel heeft geschreven.
| Originally posted by Opti Trijntje Oosterhuis of Sita misschien?? (zonder dollen hoor) |

MARIANNE WEBER!!!!!!!!!!!!!
Of toch Anita Meijer?
Ik weet bijna wel 100% zeker dat Angelique komt.
Beter bekend van de nummers:
Angelique - Vader Wat Klotsen Je Ballen
Angelique - Oh Edje, Kom In M'n Bedje
Angelique - Klaar Kom Je Boven
Angelique - Ik Wil Je Pijpen
Angelique - Een Beetje Geld Voor Een Beetje Liefde
Angelique - Sneeuwwitje En De Zeven Dwergen
Angelique - Vanavond Ben Ik Helemaal Alleen
Dat zou wel tof zijn. Eindelijk eens niet zo'n verwaande zangeres met allures maar gewoon een doorsnee meisje wat over het daagelijkse leven zingt.
| Originally posted by moogwai die zangeres van K's Choice wordt het denk ik ... Sarah Bettens toch Net ff de credits bekeken.. ik zag dat zij geen nummer van Tiesto heeft gezongen, maar dat zij Close To You wel heeft geschreven. |
Nog een optie: Sarah McLachlan
Bij iedereen wel bekend van Silence, maar ik hoop toch op Sweet Surrender live
brrrrrrrrr
Maarja, zij heeft weer niks met het album te maken... We merken het wel.
GreetZ, DC
Btw, ben vandaag ff bij Dazzle in de Magik Store geweest, er komt een grote Black-Hole stand te staan ergens in de HMH waar je allerlei merchandise kunt kopen. Ook zullen Black-Hole artiesten spullen signeren. Dazzle draait zelf in Kremlin, maar komt van 4:30 - 5:00 ongeveer zelf naar de HMH om wat CDtjes te signeren 
en anders zij van Sixpense Non The Richer? Die song ook op zo'n delerium plaat (hoe heet ie ook alweer
)
mooi stemmetje....
of misschien Enya?
Dan gaan ze een nummer opdragen aan 11 september 
ik stem voor M�xima 
neeeeeeeeeeeeeee HEATHER NOVA!!!!!!!!!!!!
wat een heldin!!!! 
jaja
zou ook goed kunnen idd miss P
de zangeres van Innocente is: Leigh Nash
ik gok toch op danwel Jan Johnston danwel Kirsty H. (van urban train en such is life, maar das nie tiesto natuurlijk) of vice versa
greetzzz
ff nog nagedacht, kweet niet hoe het precies staat omschreven, hoe alles verloopt en of het een HELE bekende zangeres moet zijn.
maar gezien de laatste paar weken zijn er 2 nrs uit gekomen waar tiesto een remix voor heeft gedaan beide met vocalen en dat zijn deze:
. Dreamcatcher - I Don't Wanna Lose My Way (Magik Muzik Remix)
. Lost Witness - Did I Dream (DJ Tiesto Remix)
ik weet niet wie hier voor de vocalen zorgen maar weet wel dat Dreamcatcher nu in Engeland een enorme hype is en al tijden word gedraait door Judge Jules.
Van Lost Witness kan ik alleen maar zeggen dat ik het een super nummer vind (liever zonder vocale maar ag) en dat dit nog een hele grote hit gaat WORDEN!
dit is dus mijn laatste theorie
Maar ik wacht het gewoon wel af, lijkt me het beste
greetzz
| Originally posted by Jukx Nou, ik denk niet zij het wordt hoor.. (wel een onwijs goeie zangeres trouwens!!) want dat nummer wat zij geschreven had voor tiesto, dat zou in eerste instantie ook gaan zingen. Maar toen ze het nummer hoorde wat tiesto ervan wou maken, trok ze zich ervan terug omdat tiesto's muziek haar uiteindelijk toch niet aanstond.. en is het uiteindelijk door iemand anders ingezongen. Lijkt me niet zo voordehand liggend dat ze nu dan wel met tiesto met tiesto wil gaan optreden. |

| Originally posted by moogwai Jan Johnson -> Close to You, Flesh, Skydive.. volgens mij ook nog tracks van BT en Kirsty behalve die tracks die Tijs08 noemde ook nog BT- Dreaming |
Kirsty hoeft van mij nie zo, Urban train moet gewoon zonder vocalen en Such is Life.... tja been there heard that. Die track heeft niet zoveel als Silence en Sweet Surrender, bovendien is er net weer een nieuwe phatte sarah track (Fear) geremixed door hybrid dus die kunnen ze dan ook weer doen
ik blijf hopen 
Het is Madonna
, omdat die erg geintresseert is in de Trancescene en ook al oa. met Oakie heeft gewerkt leek dit haar wel een uitdaging.
http://www.janjohnston.com/
Last update: 30th January 2002
NOTE: Jan will be playing the Heineken Festival in Amsterdam on Saturday 2nd February with D.J. Tiesto, performing 'Close To You' as an addition to her set.
| Originally posted by T.H.C. http://www.janjohnston.com/ Last update: 30th January 2002 NOTE: Jan will be playing the Heineken Festival in Amsterdam on Saturday 2nd February with D.J. Tiesto, performing 'Close To You' as an addition to her set. |
Argh, nee niet Jan Johnston.....damn wat heb ik nu een spijt dat ik GEEN kaartje heb gekocht.....